هوش مصنوعی Gemina Nano گوگل به گوشی های میان رده – Tekrato می آید

هوش مصنوعی Gemina Nano گوگل به گوشی های میان رده – Tekrato می آید

مقاله هوش مصنوعی Gemina Nano گوگل به گوشی های میان رده برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

جمینا نانو ویژگی های هوش مصنوعی روی دستگاه را در تلفن های میان رده فعال می کند. نانومدل هوش مصنوعی گوگل می تواند بر روی پردازنده های میان رده مانند Dimension 8200 اجرا شود.

جمینا نانو گوگل ویژگی‌هایی مانند پاسخ‌های هوشمند و خلاصه‌های ضبط صدا را ارائه می‌کند و این فناوری به گوشی‌های میان‌رده می‌آید. مدیاتک اعلام کرده است که تراشه Dimension 8300 اکنون با مدل Gemina Nano گوگل سازگار است. این بدان معنی است که تلفن های میان رده اکنون می توانند ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را روی دستگاه اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: گوگل در حال حاضر روی جمینا برای هدفون کار می کند

آیا Gemina Nano گوگل روی گوشی های میان رده کار می کند؟

جمینا نانو کوچکترین مدل هوش مصنوعی گوگل است که برای اجرا به صورت محلی بر روی گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های کم مصرف طراحی شده است. این مدل در حال حاضر برای تقویت ویژگی های گوشی های پرچمدار استفاده می شود، اما به نظر می رسد گوشی های میان رده نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

مدیاتک اعلام کرده است که با گوگل برای یکپارچه سازی و بهینه سازی Gemina Nano برای پردازنده پرچمدار Dimension 9300 و چیپست میان رده Dimension 8300 همکاری کرده است.

طراح این تراشه تایوانی می گوید: مدیاتک و گوگل قصد دارند اپلیکیشنی را معرفی کنند که بر روی Dimension 9300 و 8300 اجرا می شود تا به توسعه دهندگان و OEM ها در پیاده سازی اپلیکیشن های Gemina Nano کمک کند.

تعجب آور نیست که بدانید Gemina Nano به صورت بومی بر روی Dimension 9300 اجرا می شود. گوگل قبلاً اشاره کرده است که جدیدترین چیپست های پرچمدار Qualcomm، MediaTek و Samsung توسط Gemina Nano و مجموعه AICore همراه آن پشتیبانی می شوند.

با این حال، شایان ذکر است که هوش مصنوعی جمینا نانو در حال حاضر از یک پردازنده تلفن هوشمند میان رده پشتیبانی می کند و بهینه شده است. این نشان می‌دهد که برای داشتن ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی در دستگاه خود، نیازی به خرید یک گوشی پیشرفته جدید ندارید.

امروزه جمینا نانو چندین ویژگی گوشی های پرچمدار گوگل یا سامسونگ را بهبود می بخشد. این پیشرفت‌ها عبارتند از «Magic Creations» برای تنظیم لحن پیام‌ها، خلاصه‌ها در برنامه ضبط صدای Google، خلاصه‌های نوشتاری و پاسخ هوشمند در صفحه‌کلید Google. شایان ذکر است که تنها گوشی جهانی با پردازنده Dimension 8300 Poco X6 Pro است.اما انتظار داریم این چیپست و ویژگی های نانو هوش مصنوعی برای دستگاه های بیشتری عرضه شود.

مدیاتک می گوید Dimension 8300 می تواند از مدل های زبان بزرگ با حداکثر 10 میلیارد پارامتر پشتیبانی کند، اما این شرکت چیزی در مورد نرخ توکن پشتیبانی شده توسط تراشه (یعنی زمان پردازش مدل های هوش مصنوعی) نگفته است. بنابراین در تئوری، می‌توانیم عملکرد کندتر را در تلفن‌های دارای ابعاد 8300 هنگام اجرای عملکردهای هوش مصنوعی روی دستگاه مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

  • تراشه های ابعاد 9300 و 8300 برای هوش مصنوعی Gemini بهینه شده اند
  • کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص پزشکی آیا باید نگران بود؟
  • گوگل یک مدل هوش مصنوعی سبک وزن به نام جما ارائه می کند
  • هوش مصنوعی Honor به شما امکان می دهد گوشی و ماشین خود را با چشمان خود کنترل کنید

نظر شما در مورد استفاده از هوش مصنوعی در میان رده چیست؟ آیا این پردازنده ها می توانند این عملکردها را به درستی انجام دهند یا کند خواهند بود؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: اندروید اتوریتی

مقاله هوش مصنوعی Gemina Nano گوگل به گوشی های میان رده برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.