لپ تاپ بازی رنگارنگ COLORFIRE MEOW R15 این برند با پردازنده گرافیکی RTX 4070 رونمایی شد – بازیگرها

Colorful Colorfire MEOW R15

مقاله لپ تاپ گیمینگ COLORFIRE MEOW R15 از برند Colorful با پردازنده گرافیکی RTX 4070 معرفی شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مارک رنگارنگ از لپ تاپ گیمینگ COLORFIRE MEOW R15 در دو نسخه ارائه شد. هر دو مدل این لپ تاپ به پردازنده های AMD و Nvidia مجهز شده اند.

Colorfull، یک تولید کننده مشهور سخت افزار رایانه چینی، لپ تاپ گیمینگ COLORFIRE MEOW R15 فاش شد این برند برای اولین بار از پردازنده Ryzen AMD و پردازنده های گرافیکی سری RTX 40 انویدیا در محصولات خود استفاده کرده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت لپ تاپ امروز 5 مارس 1402 [قیمت روز لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی، دل، اپل و مایکروسافت]
  • بهترین لپ تاپ برای نویسندگان؛ راهنمای خرید لپ تاپ مناسب برای نوشتن
  • بهترین لپ تاپ های 15 اینچی بازار; ما بهترین ها را برای سلیقه ها و بودجه های مختلف ارائه می دهیم.
  • بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024؛ راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

مشخصات لپ تاپ گیمینگ COLORFIRE MEOW R15

لپ تاپ بازی رنگارنگ با نام. میو R15 در دو نسخه منتشر خواهد شد. نسخه پایه دارای پردازنده AMD Ryzen 7 7735H و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4050 خواهد بود.این ترکیب با نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ رفرش 144 هرتز، تصویری روان از بازی های مختلف ارائه می دهد.

به همین دلیل این لپ تاپ گزینه مناسبی برای بازی های میان رده و بالاتر خواهد بود. قیمت اولیه این لپ تاپ 4999 یوان (معادل 694 دلار) است اما با پایان دوره پیش فروش به 5499 یوان (معادل 764 دلار) می رسد.

لپ تاپ گیمینگ COLORFIRE MEOW R15
رنگارنگ Colorfire MEOW R15

برای کسانی که به دنبال عملکرد بهتر و سخت افزار قوی تر هستند، نسخه دیگری از لپ تاپ MEOW R15 این دستگاه دارای پردازنده AMD Ryzen 7 8845HS و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4070 است.

این نسخه با صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 2.5K و نرخ رفرش 165 هرتز، تجربه خوب و روانی را در بازی های پیشرفته در اختیار کاربران قرار می دهد. قیمت رزرو این محصول 6699 یوان (معادل 930 دلار) تعیین شده است که پس از عرضه به 7499 یوان (معادل 1041 دلار) افزایش می یابد.

هر دو مدل به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند و هر دو امکان ارتقا به 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD را ارائه می دهند. از دیگر ویژگی های قابل توجه است لپ تاپ گیمینگ MEOW R15 می توان به فن دوبل، سیستم خنک کننده با شش لوله حرارتی، سازگاری با Wi-Fi 6E و شارژ سریع 100 واتی (PD) اشاره کرد. تمامی این ویژگی ها عملکرد و انعطاف لازم را برای گیمرها فراهم خواهد کرد.

تاکنون اطلاعاتی در مورد بازارهای هدف این دستگاه منتشر نشده است، اما از آن زمان علامت رنگارنگ با داشتن سابقه فروش بین المللی، انتظار می رود این دستگاه فروش بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

  • لپ تاپ ایسوس Vivobook 14 2024 با پردازنده Core i5-13500H رسما در چین عرضه شد
  • لپ تاپ Redmi Book Pro 2024 چه زمانی معرفی می شود؟
  • لنوو از طرح مفهومی لپ‌تاپ رول شونده با صفحه‌نمایش فوق عریض رونمایی کرد
  • بهترین لپ تاپ ها برای GTA V; راهنمای خرید لپ تاپ بازی GTA V
  • بهترین لپ تاپ ها برای وبگردی و کار روزانه؛ راهنمای خرید لپ تاپ با قیمت مناسب

نظر کاربران بازیگرها در مورد لپ تاپ گیمینگ COLORFIRE MEOW R15 از برند Colorful چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله لپ تاپ گیمینگ COLORFIRE MEOW R15 از برند Colorful با پردازنده گرافیکی RTX 4070 معرفی شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.