ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی – بازیگرها

ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی – بازیگرها

ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شاید تا الان عکس های عملیات. ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی دیده اند این سازه عظیم و زیبا اکنون آشکار شده است. تا پایان مقاله با بازیگرها همراه باشید.

ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی به خودی خود به اندازه کافی هیجان انگیز است تا در رسانه های اجتماعی در صدر اخبار قرار گیرد. دبی که دیگر شهری خاموش و کور نیست، به مقر اصلی همه نوع فعالیت ها از تجارت گرفته تا ساخت سازه های مختلف بزرگ، سرگرمی و غیره تبدیل شده است.

تاکنون شاهد افتتاح برج های عظیمی مانند برج خلیفه (بلندترین برج جهان) در این کشور بوده ایم، حتی شرکت های بزرگ خودروسازی مانند بوگاتی و مرسدس بنز نیز ساختمان های خود را در این کشور ساخته اند. اکنون در آخرین نمونه برج سازی در دبی، برجی در وسط معلق است دو برج یک زبیل برای اتصال این دو برج ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: برج یک زبیل دبی رکورد گینس را شکست. [+فیلم]

ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی

شهر دبی به دلیل فراوانی آسمان خراش های چشمگیرش شناخته شده است، اما برج One Zabeel دبی که اخیرا تکمیل شده و رکورد جهانی گینس را نیز شکسته است، قطعا چیز دیگری است، حتی در میان دیگر آسمان خراش ها.

نیواطلس گزارشی از طراحی و امکانات برج One Zabeel در دبی منتشر کرده است که نشان می دهد این پروژه از دو برج مجاور تشکیل شده است که توسط یک پل افقی به هم متصل شده اند.

دو برج One Zabeel Dubai به ترتیب 235 متر و 305 متر ارتفاع دارند و دارای فضاهای مسکونی، اداری و هتل هستند. این دو ساختمان بر روی یک ساختمان سکویی با سقف سبز قرار دارند.

ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی

برج یکی زبیل، دبی

این پروژه توسط دو برج که در 100 متری یک جاده شلوغ واقع شده اند، به دلیل بخش افقی آن، معروف به “Enlace” پشتیبانی می شود. این لینک به طول 230 متر و قسمت کنسول 66 متری شامل استخری با نمایی از برج خلیفه است. بلندترین ساختمان جهان.، بالای سر خودش است. این بخش افقی علاوه بر دسترسی به هر دو ساختمان، دارای فضای داخلی عاری از ستون، نمای بیشتر از چشم انداز شهر و شامل رستوران ها و مکان های استراحت است.

طراح این برج توضیح داد که “کنسول 66 متری لینک اکنون به عنوان طولانی ترین کنسول جهان شناخته می شود و به بازدیدکنندگان احساس شناور بودن در هوا را می دهد. پیوند از یک سیستم قوی ساختار لوله ای بیرونی با فولاد اصلی آن ساخته شده است. اعضای در یک الگوی شبکه الماسی شکل قرار گرفته اند تا پیچش را به حداقل برسانند و فضای داخلی بدون ستون ایجاد کنند.

این ساختمان علاوه بر ثبت رکورد جهانی گینس در بلندترین سازه جهان، یکی از «سنگین ترین بالابرها» را در منطقه نیز به ثبت رسانده است. بخش اول این پیوند با وزن تقریبی 8500 تن در مدت 12 روز از زمین بلند شد و به ارتفاع 100 متر رسید. نوک کنسول باقیمانده که 900 تن وزن داشت، سپس در چهار روز دوم بلند شد و متصل شد. این ارتباط بین دو برج نه تنها ایمنی را افزایش می دهد، بلکه نوسانات ناشی از باد را نیز کاهش می دهد، چالشی رایج در ساختمان های بلند.

ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی

Van Zabeel تنها ساختمانی نیست که یک بخش افقی را در طراحی خود گنجانده است. پیش از این موشه صفدی ساختمان هایی مانند «رافلز سیتی چونگ کینگ» و «مارینا بی سندز» را به این شیوه طراحی کرده بود. این پروژه برای گواهی ساختمان سبز نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

  • پرواز تاکسی های پرنده Joby Aviation از آسمان دبی
  • تماشا کنید: طرح آسمان خراش 330 متری عربستان فاش شد
  • برنامه 56 میلیارد دلاری حاکم دبی برای افزایش جمعیت خانواده های اماراتی

نظر شما در مورد این برج زیبا و خاص چیست؟ به نظر شما چگونه امارات به آن درجه از موفقیت رسید که بتواند جهان را به خود جذب کند؟ منتظر نظر شما هستیم

ساخت یک آسمان خراش افقی معلق در امارات متحده عربی اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.