رقابت نزدیک شیائومی با تسلا؛ SU7 برای چهارمین ماه متوالی به رکورد بازیگرها رسید

رقابت نزدیک شیائومی با تسلا؛ SU7 برای چهارمین ماه متوالی به رکورد بازیگرها رسید

با رقابت شدید در بازار جهانی خودروهای برقی، افزایش فروش شیائومی SU7 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. طبق اعلام این شرکت، فروش آن در ماه سپتامبر از مرز 10000 دستگاه گذشت و برای چهارمین ماه متوالی توانست این نقطه فروش را لمس کند.

به گزارش gizmochina، لی جون موسس گروه شیائومی در جریان پخش زنده دوربین مداربسته اعلام کرد که این عملکرد مبنایی برای هدف فروش 20000 دستگاه برای ماه اکتبر است.

راهنمای خرید بازیگرها

تکنولوژی جدید و قیمت مناسب؛ راز افزایش فروش شیائومی SU7 در بازار جهانی خودروهای برقی

SU7 شیائومی برای اولین بار در ماه آوریل معرفی شد و با مدل 3 و مدل Y تسلا رقابت می کند. خودروی برقی شیائومی SU7 به دلیل قیمت مناسب و فناوری های نوآورانه با استقبال خوبی مواجه شد و مشتریان بیشتری را به خود جذب کرد. آمار نشان می دهد که تعداد تحویل خودرو شیائومی در ماه سپتامبر آنها بین 15000 تا 16000 دستگاه بودند که نشان دهنده افزایش فروش شیائومی SU7 و اعتماد مشتریان به این برند است.

اگر هدف اکتبر محقق شود، نرخ تحویل هفتگی می تواند به 5000 دستگاه برسد که خط تولید پرفشار آن را نشان می دهد. با این حال، انعطاف پذیری و سازگاری استراتژیک شیائومی به شرکت اجازه می دهد تا چالش ها را به فرصت تبدیل کند.

تکنولوژی جدید و قیمت مناسب؛ راز افزایش فروش شیائومی SU7 در بازار جهانی خودروهای برقیتکنولوژی جدید و قیمت مناسب؛ راز افزایش فروش شیائومی SU7 در بازار جهانی خودروهای برقی

شیائومی برای افزایش ظرفیت تولید، تغییراتی را در چیدمان کارخانه و فناوری های مختلف مانند تولید هوشمند و فرآیندهای خودکار اعمال کرده است که منجر به افزایش چشمگیر راندمان تولید شده است.

علاوه بر این، استفاده از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعیضمن افزایش کارایی در هر مرحله از خط تولید، کیفیت محصولات را ثابت نگه داشته و در عین حال هزینه های نیروی کار را بسیار کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: