نگاه کن؛ ربات انسان نمای Unitree به عقب برمی گردد [+ویدئو] – بارها و بارها

Humanoid Robot Breaks Walking Speed Record

به مقاله نگاه کنید؛ ربات انسان نمای Unitree به عقب برمی گردد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ربات انسان نما Unitree قبل از اینکه این ویدیوی پیاده روی شما خبرساز شود، اکنون می توانید دستی به پشت خود بزنید. این نسخه جدید ربات چینی دوپا اولین نمونه ای است که می تواند بدون نیاز به سیستم های هیدرولیک راه برود.

سال‌ها قبل، ربات انسان‌نما Boston Dynamics به این قابلیت دست یافته بود، اما با استفاده از محرک‌های هیدرولیک سنگین که خطر نشت مایع را به همراه داشت. این ربات جدید، Unitree H1، تنها بر پایه موتورهای مفصلی الکتریکی M107 ساخته شده است که هر کدام می توانند تا 360 نیوتن متر گشتاور تولید کنند.

بیشتر بخوانید: ربات های انسان نمای گولان مرسدس بنز در خط تولید [+ویدئو]

ربات انسان نما Unitree

هر یک از پاهای ربات H1 دارای سه درجه آزادی در مفصل ران و یک درجه آزادی در ناحیه زانو و مچ پا است و تمامی سیم کشی ها به طور کامل در بدنه ربات تعبیه شده است. این ربات با کمک آموزش بک آپ استفاده شده در آن قادر به انجام این کار است.

در حالی که توانایی پرش عنصری دیدنی است، به نظر می رسد کاربردهای عملی محدودی در دنیای واقعی داشته باشد. با این حال، ربات H1 قابلیت های عملی دیگری نیز دارد. از جمله راه رفتن سریع، بالا رفتن از پله ها، پریدن روی پاها و حتی رقصیدن.

این ربات با قیمت 90 هزار دلار آمریکا موجود است و در حال حاضر در مراحل اولیه تولید و توسعه قرار دارد. شرکت Unitree انتظار دارد که نسخه تجاری این ربات بتواند به سرعتی در حدود 5 متر در ثانیه دست یابد. این ربات مجهز به مجموعه ای از حسگرهای سه بعدی LiDAR و دوربین عمقی RealSense اینتل برای اسکن دنیای اطراف است. همچنین گفته می شود که از باتری قابل تعویض 846 وات ساعتی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گجت های سال 2024
  • بهترین وسایل برای کودکان 2024.
  • بهترین دستگاه های بازی سال 2024
  • بهترین مانیتورهای گیمینگ سال 2024
  • بهترین مانیتورهای برنامه ریزی سال 2024
  • بهترین مانیتور برای تجارت.
  • بهترین هدفون سیمی 2024

به مقاله نگاه کنید؛ ربات انسان نمای Unitree به عقب برمی گردد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.