فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها در کنسرت غوغا شد و واکنش ترک ها را ببینید – اندلرن ⭐️

فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها در کنسرت غوغا شد و واکنش ترک ها را ببینید – اندلرن ⭐️

گوگوش خواننده معروف در کنسرت خود خاطره تعریف کرد که به ترکها اهانت شد توهین گوگوش به ترکها جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است او در این خاطره می گوید که یک نفر با اضطراب او را صدا زده است و گوگوش فکر کرده این شخص  می خواهد از رو بلیط تهیه کند اما این شخص پرسیده که الان دلار در آمریکا چه قیمتی دارد.

فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها غوغا شد

گوگوش بعد از اینکه این خاطره را تعریف کرد همه حاضران در سالن خندیدنو و سپس گوگوش در ادامه گفت “ترک بود دیگه”

این جمله آخر گوگوش جنجال زیادی را به راه انداخته و بسیاری از ترک زبانها به پیج اینستاگرام او رفته و به شدت اعتراض کردند و حتی برخی از کاربران وی را تهدید به مرگ کرده اند.

پیچیدن نسخه برای مردم

گوگوش در ماه های اخیر حسابی خبرساز شده بود و مردم را برای حمایت از اعتراضات به اعتصاب از کسب و کار خود دعوت می کرد.

همچنین ببینید:

  • فیلم کامل حواشی کنسرت گوگوش در استرالیا با شعار بی شرف
  • مصاحبه گوگوش با هما سرشار و ماجرای تریاک کشیدن گوگوش
  • بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش +عکس و ماجرای طلاق

او از مردم می خواست که مغازه ها را ببندد و فعالیتی نداشته باشند این در حالی بود که گوش خودش در شهرهای مختلف اروپا اقدام به برگزاری کنسرت می کرد که مورد انتقاد و حمله مردم قرار گرفت.

این که او برای مردم ایران نسخه می پیچد اما خودش در خارج از کشور درآمدش را همچنان دارد .

بدون شک این اهانت گوگوش می‌تواند دردسرهای زیادی برای او در آینده وجود بیاورد به خصوص در دورانی که او خودش را حامی مردم ایران می‌داند و از اتحاد سخن می‌گوید.

افشاگری درباره گوگوش

پولاد کیمیایی در پاسخ به آنچه در گفت و گوی گوگوش با هما سرشار درباره پدرش مسعود کیمیایی گفته شد، می گوید امروز  ماه سالگرد درگذشت مادرش گیتی پاشایی تهرانی است و پیامی از او خواهد فرستاد. قبر او و گفتن بسیاری از ناگفته ها.

پولاد کیمیایی بازیگر و پسر مسعود کیمیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به گفتگوی شب گذشته گوگوش با هما سرشار واکنش نشان داد و نوشت:

(عکس دوستی مادرم با گوگوش) نمونه ای است که می گوید جنایتکار به صحنه جنایت برمی گردد. فردا سالگرد درگذشت مادرم (گیتی پاشایی تهرانی) است. من از سرزمین او پیام خواهم فرستاد. وقت آن رسیده است که دریچه دل را باز کنیم و ناگفته های زیادی بگوییم. می گویند دست تکه بازی است!

ادعاهای گوگوش

فائقه آتشین معروف به گوگوش در گفتگویی با هما سرشار در تلویزیون من‌وتو به ماجرای بازگشتش به ایران و شکست سکوت ۲۱ ساله در حرفه خوانندگی اشاره کرده است. او در این گفتگو دست به افشاگری درباره پشت پرده این تصمیم خود در سال ۱۳۷۹ زده و در این میان به نام برخی افراد اشاره کرده است.

گوگوش در این گفتگو روایتی از سال ۱۳۵۹ نقل می‌کند که تصمیم به برگشت به ایران گرفته است. در این روایت گوگوش از نحوه برخورد با او در فرودگاه، بازداشت و بازجویی‌هایش جزییاتی را بازگو کرده است. او ادعای بازجویی از آیت الله طالقانی در دوران پیش از انقلاب را تکذیب کرده و گفته زمانی که قصد بازگشت به ایران داشته پیش‌بینی بازداشت و حتی کشته شدن را هم در نظر گرفته بوده است.

ازدواج جنجالی با بهروز وثوقی

این خواننده در آبان ماه سال ۱۳۵۴ با بهروز وثوقی که در آن زمان نامزد بهترین دوستش پوری بنایی بود، ازدواج کرد. آن‌ها در یک مراسم ساده و تنها با حضوردوستان نزدیکشان مراسم عقد را برگزار کردند، با این وجود خبر این ازدواج تیتر بسیاری از روزنامه‌ها در آن زمان بود. «همسفر» و «پنجره» از فیلم‌هایی است که این زوج در آن به ایفای نقش پرداختند. این ازدواج هم موفقیت آمیز نبود و بعد از یکسال و اندی به جدایی کشید.

فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها غوغا شد و واکنش ترک ها به این توهین زشت گوگوش در کنسرت اش را دیدید

نوشته فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها در کنسرت غوغا شد و واکنش ترک ها را ببینید اولین بار در اندلرن ⭐️. پدیدار شد.