آخرین گزینه فدراسیون فوتبال ایران برای جایگزینی کیروش بازیگرها

01139593

مطلب جدیدترین انتخاب فدراسیون فوتبال ایران برای جایگزینی کی روش اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https:// bazigarha.com/

آخرین اخبار در رسانه های مجازی در مورد آخرین گزینه فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی کی روش حکایت از آن دارد که هیئت مدیره تصمیم گیری جدی تری خواهد داشت.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی فردا با حضور حداکثری در تهران برگزار می شود و به نظر می رسد این جلسه با تصمیم مهمی همراه باشد.

آخرین گزینه فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی کی روش

  • شناسایی جانشین کارلوس کی روش
آخرین گزینه فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی کی روش
شناسایی جانشین کارلوس کی روش

فدراسیون فوتبال دو بازی دوستانه با تیم های روسیه و عراق را برای تیم ملی در روز فیفا در فروردین ماه در نظر گرفته است و مقرر شد تیم ملی تمرینات هماهنگی خود را از هشتم اسفندماه در کمپ تیم ملی آغاز کند.

بر این اساس اعضای رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به اینکه زمان کمی برای تمرین و هماهنگی با سرمربی جدید تیم باقی مانده است، در جلسه فردا باید سرمربی را انتخاب کنند.

نکته جالب این است که قبل از شروع مسابقه 7 گزینه داخلی برای هدایت تیم انتخاب شدند و 5 مربی از این گروه کنار رفتند. ابتدا ساکت الهامی این کار را کرد. در ادامه امیر قلعه نویی از مدیریت تیم ملی خداحافظی کرد.

مهدی تارتار و حمید مطهری مدیران بعدی بودند که اعلام کردند در حال حاضر تمرکزشان روی تیم های باشگاهی است نه تیم ملی و شب گذشته حسین فرکی با انتشار نامه ای اعلام کرد که سرمربی نمی شود. از تیم ملی

آخرین گزینه فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی کی روش
جایگزین جدید کارلوس کی روش

جایگزین جدید کارلوس کی روش

از بین 7 گزینه ملی فقط فرهاد مجیدی و جواد نکونام باقی مانده اند. فرهاد مجیدی با باشگاه اتحاد کلبا قرارداد دارد و مطمئناً اگر گزینه نهایی اعضای هیئت مدیره باشد، نمی تواند برای سرمربیگری تیم ملی مقابل روسیه و عراق به تهران سفر کند. مگر اینکه تیم یک مدیر موقت انتخاب کند و تا پایان فصل صبر کند تا با این مدیر قرارداد ببندد.

این ایده قبلا مطرح شده بود اما با مخالفت شدید وزیر ورزش و جوانان مواجه شد.

در مواجهه با چنین شرایطی به نظر می رسد تنها گزینه داخلی فدراسیون فوتبال انتخاب مدیر فنی این تیم یعنی جواد نکونام باشد. مهدی تاج از او به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت ها یاد کرد. البته آن روزها قرار بود جواد نکونام دستیار کارلوس کی روش شود و بعد از جام جهانی قرار بود کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شود.

حضور جواد نکونام در راس کادرفنی تیم ملی آسانتر از انتخاب فرهاد مجیدی است چرا که جواد نکونام از سرمربیگری تیم فولاد استعفا داده و اکنون مربی آزاد محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گل های روز بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران
  • تلاوت سنگین مهرداد رضایی به ساکت ایلامی
  • بازی زیبای آقای گل لیگ به یاد پیروز
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان
  • در نهایت جانشین نکونام مشخص شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

مطلب جدیدترین انتخاب فدراسیون فوتبال ایران برای جایگزینی کی روش اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https:// bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.