ارسال یک ربات جراح به ایستگاه فضایی بین المللی؛ بازدید رایگان از کاوشگران ماه و مریخ! – بارها و بارها

ربات جراح به ایستگاه فضایی بین‌ المللی 1

موضوع اعزام ربات جراح به ایستگاه فضایی بین المللی; بازدید رایگان از کاوشگران ماه و مریخ! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

محققان از ارسال یک ربات جراح به ایستگاه فضایی بین المللی با هدف انجام عملیات پزشکی بر روی فضانوردان قبل از عزیمت به ماه و مریخ اعلام کردند.

یک شرکت آمریکایی به نام «برش مجازی» قصد دارد یک ربات جراح را به ایستگاه فضایی بین‌المللی بفرستد تا آزمایش‌هایی را در مدار زمین انجام دهد و برخی از عملیات‌های پزشکی را روی فضانوردان در سفر به ماه و مریخ انجام دهد. این ربات جالب ظاهری شبیه پزشک یا جراح ندارد و یک ربات انسان نما به حساب نمی آید. اصولا این ربات از دو بازوی متحرک استفاده می کند که یکی پایه و دیگری قیچی است.

بیشتر بخوانید: ربات پاک کننده Beatbot AquaSense Pro معرفی شد. تمیز کردن خودکار با یک کلیک

ارسال یک ربات جراح به ایستگاه فضایی بین المللی

در روز سه‌شنبه (۳۰ ژانویه) این هفته، محققان مجموعه‌ای از آزمایش‌های نوآورانه جدید را با کپسول باری Cygnus (متعلق به نورثروپ گرومن) به فضا خواهند فرستاد. این کپسول قرار است ساعت 17:07 به وقت گرینویچ به فضا پرتاب شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کپسول روز بعد (1 فوریه 2024) تحویل داده می شود. ایستگاه فضایی بین المللی دریافت خواهد کرد.

ارسال یک ربات جراح به ایستگاه فضایی بین المللی

یکی از آزمایشات این محموله، یک دستگاه رباتیک به طول 0.9 کیلوگرم به اندازه ساعد یک فرد است. این دستگاه دارای دو بازوی قابل کنترل است که یکی مجهز به پایه و دیگری به قیچی می باشد. شرکتی به نام Virtual Incision این محصول را توسعه داده است. این پزشک رباتیک به گونه ای ساخته شده است که در آینده بتواند با پزشکان انسان روی زمین ارتباط برقرار کند و در عین حال عملیات پزشکی را روی بدن فضانورد بیمار با دقت بسیار بالایی انجام دهد.

شین فریتور یکی از بنیانگذاران این شرکت می گوید:

پیشرفته ترین بخش آزمایش ما دستگاه را از مقر زمینی در نبراسکا کنترل می کند و بافت شبیه سازی شده در مدار زمین را توصیف می کند.

در حال حاضر، این ربات در مراحل اولیه بر روی نوارهای الاستیک آزمایش خواهد شد. اما محققان امیدوارند از این ربات در ماموریت های آینده به ماه، مریخ و فراتر از آن استفاده کنند. در سال‌های اخیر، روش‌های پزشکی فضایی از راه دور به موضوع اصلی تبدیل شده‌اند، زیرا آژانس‌های فضایی ملی و شرکت‌های خصوصی مشغول برنامه‌ریزی ماموریت‌های سرنشین دار به فضا هستند.

بیشتر بخوانید:

  • کلمه ربات با چیزی که تصور می کنید متفاوت است
  • فراخوان طراحی و تولید ربات های هوشمند ایرانی برای کار در نیروگاه ها
  • بله، روبات‌ها می‌آیند تا به رشد کسب‌وکارهای اینترنتی کمک کنند. 40 هزار ربات در دسترس کاربران است

نظر شما در مورد ارسال این ربات جالب به ایستگاه فضایی بین المللی چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

موضوع اعزام ربات جراح به ایستگاه فضایی بین المللی; بازدید رایگان از کاوشگران ماه و مریخ! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.