ایران-سوریه فرار از عجایب جام

ملی ایران 1

اولین قدم به سوی 4 فینال تیم ملی

هدف امروز: امروز ساعت 19 تیم فوتبال ایران به مصاف تیم سوریه می رود. با توجه به اتفاقات چند روز گذشته و باخت تیم های عراق و امارات، حساسیت این دیدار به اوج خود رسیده است اما برنده این بازی باید به مصاف تیم قدرتمند ژاپن برود.

در تیم ایران چشم به 4 بازیکن است. طارمی و سردار دو زوج هجومی ایران که آسیا از آنها صحبت می کند و قائدی و قدوس برای صف آرایی در بازی امروز. کارشناسان فوتبال بر این باورند که اگر ایران در دقایق ابتدایی گلی به ثمر نرساند، با در نظر گرفتن قدرت بدنی سوری ها و البته مهاجمان زهرآگین آنها در ضدحملات، هرچه بازی جلوتر می رود، کار برای ایران دشوارتر می شود. . کارشناسان و اهالی فوتبال معتقدند که نمی توان ایران را برنده دانست و سوریه می تواند حریف سرسختی برای ایران باشد. در طول تاریخ تقابل دو تیم ایران و سوریه، دیدار سختی برای ایرانی ها بوده و به دلیل فیزیک خوب و روحیه جنگندگی مثال زدنی، گلزنی دشوار است. سوریه تیمی است که می دود و آمار این جام نیز نشان می دهد که بازی بسیار سختی مقابل این تیم داریم.

حالا ایران در اولین گام از چهار فینال خود باید به هر طریقی که شده از سد سوریه عبور کند و امیر قلاوی به خوبی می داند که هکتور کوپر، سرمربی سوریه که سابقه حضور در والنسیا و صعودش به دو فینال اروپا را دارد، چه زمانی است. باشگاه کاملا مشخص است و او در حال انتقال است. او در سوریه است، می گوید: «دل آهنین و جنگیدن تا آخرین ثانیه با ایران» از چه می گوید و امروز از کار ایران و شاگردان امیر. قلعه خیلی سخت است.

پست ایران و سوریه فرار از عجایب جام اولین بار در روزنامه آرمان مزور پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.