برج یک زبیل دبی رکورد گینس را شکست. [+فیلم] – بارها و بارها

One and Only One Zaabeel

مقاله یک برج زبیل در دبی رکورد گینس را شکست. [+فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دبی به خاطر فراوانی آسمان‌خراش‌های شگفت‌انگیزش شناخته می‌شود، اما برج یکی زابیل که اخیراً رکورد گینس را شکسته است، مطمئنا چیز دیگری است.

نیواطلس گزارشی از طراحی و امکانات برج One Zabeel در دبی منتشر کرده است که نشان می دهد این پروژه از دو برج مجاور تشکیل شده است که توسط یک پل افقی به هم متصل شده اند.

دو برج One Zabeel Dubai به ترتیب 235 متر و 305 متر ارتفاع دارند و دارای فضاهای مسکونی، اداری و هتل هستند. این دو ساختمان بر روی یک ساختمان سکویی با سقف سبز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: پلیس عربستان خودروهای هوشمند مجهز به پهپاد خود را به نمایش گذاشت [+فیلم]

برج یکی زبیل، دبی

این پروژه توسط دو برج به ارتفاع 100 متر در جاده ای شلوغ به دلیل بخش افقی آن به نام “Enlace” پشتیبانی می شود. این بخش 230 متری و 66 متری کنسولی شامل یک استخر با منظره برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، در بالای آن است. این بخش افقی علاوه بر دسترسی به هر دو ساختمان، دارای فضای داخلی عاری از ستون، نمای بیشتر از چشم انداز شهر و شامل رستوران ها و مکان های استراحت است.

در طول پروژه، مهندسان با چالش های مهندسی زیادی مواجه شدند. این دو آسمان‌خراش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انحراف کمی داشته باشند، بنابراین وقتی پیوند در جای خود قرار گرفت، وزن اضافی به تدریج برج‌ها را به حالت عمودی برمی‌گرداند. نصب لینک توسط شرکت ساختمانی میس با استفاده از سیستم بالابر هیدرولیک با 24 جک انجام شد.

Nikken Sekkei، طراح این برج، توضیح داد که “تیر 66 متری کنسول لینک اکنون به عنوان طولانی ترین تیر برج در جهان شناخته می شود و به بازدیدکنندگان احساس شناور بودن در هوا را می دهد.” این پیوند از یک سیستم ساختاری لوله‌ای بیرونی قوی با اعضای فولادی اصلی آن که در یک الگوی شبکه الماس چیده شده‌اند، ایجاد شده است تا پیچش را به حداقل برساند و یک فضای داخلی بدون ستون به هم پیوسته ایجاد کند.

این ساختمان علاوه بر ثبت رکورد جهانی گینس در بلندترین سازه جهان، یکی از «سنگین ترین بالابرها» را در منطقه نیز به ثبت رسانده است. بخش اول این پیوند با وزن تقریبی 8500 تن در مدت 12 روز به ارتفاع 100 متری از زمین بلند شد. سپس در چهار روز دوم نوک کنسول باقیمانده که 900 تن وزن داشت، بالا آمده و وصل شد. این ارتباط بین دو برج نه تنها ایمنی را افزایش می دهد، بلکه نوسانات ناشی از باد را نیز کاهش می دهد، چالشی رایج در ساختمان های بلند.

Van Zabeel تنها ساختمانی نیست که یک بخش افقی را در طراحی خود گنجانده است. موشه صفدی پیش از این ساختمان هایی مانند «رافلز سیتی چونگ کینگ» و «مارینا بی سندز» را به این شیوه طراحی کرده است. این پروژه همچنین برای گواهی ساختمان سبز LEED در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

  • آغاز حراج بزرگ محصولات ایران خودرو; [+شرایط]
  • لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 27 بهمن 1402.
  • اعلام قیمت خودروهای وارداتی; قیمت 7 ماشین نو. [+جدول]
  • افزایش سقف اعتباری ایران خودرو و سایپا تا سقف 15 همات [+جزئیات]
  • طرح‌هایی برای استادیوم جدید عربستان سعودی با فناوری پیشرفته؛ مجری جدید ستاره های فوتبال [+عکس]

نظر خود را در مورد برج وان زبیل دبی با ما در میان بگذارید دو برابر اشتراک گذاری

مقاله یک برج زبیل در دبی رکورد گینس را شکست. [+فیلم] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.