بهترین انیمیشن های Blue Sky Studio; از «حماسه» تا «عصر یخبندان» • بازیگرها

بهترین انیمیشن های Blue Sky Studio;  از «حماسه» تا «عصر یخبندان» • دیجی کالا مگ

در صنعتی تحت سلطه دیزنی/پیکسار، Blue Sky استودیویی بود که با انیمیشن نمادین و خلاقانه خود، عصر یخبندان، انحصار دیزنی/پیکسار را شکست. استودیو بلو اسکای در سال 1987 توسط کریس ویج تاسیس شد. این استودیو در ابتدا بر روی ایجاد گرافیک CGI و رندر برای تبلیغات تلویزیونی تمرکز کرد. تا اینکه سرانجام در سال 2002 اولین انیمیشن بلند خود را ساخت. یعنی اولین قسمت از فرنچایز نمادین «عصر یخبندان».

Blue Sky زیرمجموعه استودیوی فاکس قرن بیستم بود و پس از خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط دیزنی، تمامی انیمیشن های این استودیو به والت دیزنی واگذار شد و در نتیجه امروزه تمامی آن انیمیشن های خاطره انگیز در دسترس عموم قرار گرفته است. مخاطب دیزنی پلاس

متأسفانه، در فوریه 2021، دیزنی اعلام کرد که Blue Sky در آوریل 2021 بسته خواهد شد و دلیل آن تاثیر اقتصادی قرنطینه های Covid-19 بر عملیات تجاری خود بود. آسمان آبی در بازاری که در آن زمان تحت سلطه فیلم های انیمیشن دیزنی/پیکسار بود، به جایگاه قابل توجهی دست یافت و با مجموع 13 فیلم بلند انیمیشن، توانست تاثیری ماندگار در دنیای انیمیشن بگذارد.

  • رتبه بندی فیلم های انیمیشن «عصر یخبندان» از بدترین تا بهترین

8. اشتیاق او (حماسه)

  • سال تولید: 2013
  • کارگردان: کریس وج
  • صداپیشگان: کالین فارل، جاش هاچرسون، آماندا سیفرید و…
  • امتیاز فیلم IMDB: 6.6 از 10

خود «حماسه» هیچ مشکلی نداشت. با صداپیشگان تاثیرگذاری مانند آماندا سیفرید، کالین فارل، کریستوف والتز، جیسون سودیکیس، کریس اودود، بیانسه و حتی پیت بول، انیمیشن جالب بود. به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و در باکس آفیس به خوبی ظاهر شد. اما متاسفانه انیمیشن خاطره انگیز نبود. در دنیایی که «فرانگولی» و «آرتور و نامرئی‌ها» وجود دارند، انیمیشنی درباره یک انسان کوچک شده که در یک قلمرو جنگلی مرموز سرگردان است، بدیع یا هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد. «حماسه» به هیچ وجه انیمیشن بدی نیست، اما فاقد خلاقیت برای متمایز شدن از بسیاری دیگر از انیمیشن های ساخته شده در همین ژانر است.

7. عصر یخبندان: ذوب شدن

انیمیشن های آسمان آبی عصر یخبندان

  • سال تولید: 2006
  • کارگردان: کارلوس سالدانها
  • صداپیشگان: جان لگویزمائو، کریس وج، مندی و…
  • امتیاز فیلم IMDB: 6.8 از 10

“عصر یخبندان 2: ذوب” گروهی از حیوانات ماقبل تاریخ را دنبال می کند که بر اختلافات خود غلبه می کنند و یاد می گیرند که برای زنده ماندن در شرایط سخت با هم کار کنند. این انیمیشن ثابت می کند که بزرگتر همیشه به معنای بهتر نیست. درست است که به لطف موفقیت اولین عصر یخبندان، سرمایه بیشتری برای تولید قسمت دوم صرف شد که باعث شد کیفیت انیمیشن به میزان قابل توجهی بهبود یابد و سود قابل توجهی به دست آورد، اما متاسفانه کیفیت داستان و فیلمنامه بهتر از این نبود. نسبت به اولین انیمیشن . منتقدان در مورد این انیمیشن اختلاف نظر داشتند، اما بیشتر آنها معتقد بودند که این یک انیمیشن لذت بخش 90 دقیقه ای سرگرم کننده و تا حدودی طنز بود که فاقد روح و هوش انیمیشن اول بود. افتی که زنگ خطر آغاز افول فرنچایز را به صدا در آورد.

مجموعه انیمیشن عصر یخبندان 1، 2، 3 و 4 ساخته Binkla Finlot

مجموعه انیمیشن عصر یخبندان 1، 2، 3 و 4 ساخته Binkla Finlot

محصول را ببینید

6. جاسوسان در لباس مبدل

جاسوسان نامرئی از انیمیشن آسمان آبی

  • سال تولید: 2019
  • کارگردان: نیک برونو و تروی کوئین
  • صداپیشگان: ویل اسمیت، تام هالند، رشیدا جونز و…
  • امتیاز فیلم IMDB: 6.8 از 10

به نظر می رسید «جاسوسان نامرئی» با صدای ستاره های هالیوود مانند ویل اسمیت و تام هالند و بودجه 100 میلیون دلاری، گیشه را به آتش بکشد. نقدهای مثبتی نیز دریافت کرد، اما متاسفانه چندان موفق نبود. داستان در مورد یک مامور مخفی است که توسط یک دانشمند جوان به کبوتر تبدیل می شود. این دو باید با هم همکاری کنند تا یک تروریست شیطانی را متوقف کنند و سپس مامور را به شکل انسانی خود بازگردانند. «جاسوسان نامرئی» سرگرم کننده است و موسیقی متن فیلم فوق العاده است، اما مانند «حماسه» به موفقیت چشمگیری نمی رسد و لحظات خنده دار به یاد ماندنی ندارد. یک بار تماشای آن لذت بخش است، اما به دلایلی که ذکر شد، احتمالا در طول سال ها فراموش می شود.

انیمیشن جاسوسی نامرئی توسط سامایا برتار

انیمیشن جاسوسی نامرئی توسط سامایا برتار

۱۰، ۵۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

5. فیلم بادام زمینی

1677594198 801 بهترین انیمیشن های Blue Sky Studio از حماسه تا عصر

  • سال تولید: 2015
  • کارگردان: استیو مارتینو
  • صداپیشگان: فرانچسکا کاپالدی، کریس چناووس، بیل ملندز و…
  • امتیاز فیلم IMDB: 7 از 10

آوردن شخصیت های نمادینی مانند چارلی براون، اسنوپی و وودستاک به صفحه نمایش بزرگ کار ساده ای نیست، اما باید اعتراف کرد که استودیو Blue Sky در این کار موفق بوده است. انیمیشن “بادام زمینی” دو بعدی کمیک ها و کارتون های اصلی را با سه بعدی مدرن CGI در سبکی ظریف و زیبا ترکیب می کند. سبکی که تمام شوخ طبعی و تخیل را که باعث محبوبیت شخصیت ها شده است، کاملاً به تصویر می کشد. درست است که این انیمیشن که در کمتر از 90 دقیقه ساخته شده، چندان جاه طلبانه نیست و چیز جدیدی برای ارائه ندارد. البته، بیشتر بینندگان نیز انتظار چیز جدیدی را ندارند، فقط خواهان یک نوستالژی بسیار سرگرم کننده هستند که در فیلم بادام زمینی به وفور یافت می شود.

لیوان انیمیشن بادام زمینی NI1145

لیوان انیمیشن بادام زمینی NI1145

89, 000 به مرد
ببینید و بخرید

4. رودخانه

1677594198 794 بهترین انیمیشن های Blue Sky Studio از حماسه تا عصر

  • سال تولید: 2011
  • کارگردان: کارلوس سالدانها
  • صداپیشگان: جسی آیزنبرگ، آن هاتاوی، جورج لوپز و…
  • امتیاز فیلم IMDB: 6.9 از 10

“ریو” یک سرگرمی رنگارنگ استوایی است. این انیمه یک ماکائوی آبی خانگی به نام آبی را دنبال می کند که توسط جسی آیزنبرگ صداپیشگی می شود. از طریق اتفاقات غیرمنتظره، بلو خود را در وحشی ریودوژانیرو می یابد، جایی که در ماجراجویی، خطر و عشق زندگی می کند. یاد بگیرید که از منطقه راحتی خود خارج شوید تا صاحب خود را پیدا کنید. رنگ ها، موسیقی و لحن هیجان انگیز فیلم زیبایی و سرزندگی فرهنگ برزیل را به خوبی به تصویر می کشد. علاوه بر این، اکشن و ماجراجویی در کنار طنز و احساسات فراوان، این فیلم خانوادگی را تبدیل به یک سرگرمی واقعی کرده است که هر روز هیجان انگیزتر می شود.

انیمیشن طرح دارلی ماگ ریو مدل M1085

انیمیشن طرح دارلی ماگ ریو مدل M1085

89, 000 به مرد
ببینید و بخرید

3. هورتون به کی گوش می دهد

1677594198 565 بهترین انیمیشن های Blue Sky Studio از حماسه تا عصر

  • سال تولید: 2008
  • کارگردان: جیمی هیوارد و استیو مارتینو
  • صداپیشگان: جیم کری، استیو کارل، کارول برنت و…
  • امتیاز فیلم IMDB: 6.8 از 10

پس از تلاش مفتضحانه یونیورسال پیکچرز برای اقتباس از گربه در کلاه برای نمایش بزرگ با مایک مایرز، آثار نویسنده نمادین کودکان، دکتر سوس در هاله ای از ابهام قرار گرفتند. پیش از آن موفقیت فیلم «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید» با بازی جیم کری نشان داده بود که هالیوود بازار مناسبی برای آثار این نویسنده محبوب است. تنها به استودیویی مانند Bluesky نیاز است تا شهامت ساخت پروژه بعدی را داشته باشد و از خلاقیتی که شایسته آن است استفاده کند. هورتون با انتخاب انیمیشن به جای اکشن زنده، از نظر بصری خیره کننده است، گویی که مستقیماً از صفحات یک کتاب قدم گذاشته و وارد قرن بیست و یکم شده است. طنز جادویی و دمدمی کتاب ها با طنز زیبا برای کوچولوها و شوخی هایی برای مامان ها و باباها در انیمیشن وجود دارد. بازگشت جیم کری به صداپیشگان (این بار برای ایفای نقش هورتون) نیز شگفتی بسیار خوشایندی بود. جای تعجب نیست که تا به امروز، این انیمیشن موفق ترین اقتباس سینمایی از آثار دکتر سوس است.

کتاب گربه در کلاه دکتر زئوس

کتاب گربه در کلاه دکتر زئوس

محصول را ببینید

2. روبات ها

انیمیشن های روبات آسمان آبی

  • سال تولید: 2005
  • کارگردان: کریس وج
  • صداپیشگان: یوان مک گرگور، رابین ویلیامز، گرگ کینر و…
  • امتیاز فیلم IMDB: 6.4 از 10

«ربات ها» یکی از کم ارزش ترین انیمیشن های تمام دوران است. این یک انیمیشن خنده دار، خنده دار، هوشمند و لمسی است. این انیمیشن روی Rodney Copperbottom تمرکز دارد. ربات جوانی که در یک شهر کوچک زندگی می کند. رادنی رویای مخترع شدن را در سر می پروراند، بنابراین زمانی که والدینش به پول نیاز دارند، به شهر ربات می رود تا قهرمان خود، Bigold را که یک اختراع است بفروشد. با این حال، هنگامی که رادنی به شهر ربات می رسد، به جای یافتن بیگولد، فینیاس را پیدا می کند. فینیس نقشه ای شوم در سر دارد و برای کسب درآمد می خواهد تمام ربات های بیچاره ای را که به قطعات نیاز دارند برای همیشه از خیابان ها جمع کند. «ربات ها» انیمیشنی عالی درباره دوستی و نابرابری اقتصادی است. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه طبقات مختلف اقتصادی به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌های بزرگ بعدی (مثل خرید گوشی‌ها و گجت‌های جدید) رنج می‌برند و مجازات می‌شوند. “ربات ها” انیمیشنی زیبا است که صداپیشگان استثنایی در آن حضور دارند. ایوان مک گرگور، جیمز ارل جونز، استنلی توچی، آماندا باینز، مل بروکس و هالی بری، و البته رابین ویلیامز فقید، که مانند فندر می درخشد، یک همراه ربات باهوش خنده دار.

کد ربات کنترل دایناسور K9

کد ربات کنترل دایناسور K9

۲, ۵۵ ۰, ۰ ۰

به مرد

ربات کنترل سگ مدل Toy Story

ربات کنترل سگ مدل Toy Story

۱,۹۹۰,۰۰۰

به مرد

خرید ربات از دیجی کالا

همه چیز را ببیند

1. عصر یخبندان

انیمیشن های آسمان آبی عصر یخبندان

  • سال تولید: 2002
  • کارگردان: کریس ویج و کارلوس سالدانها
  • صداپیشگان: ری رومانو، جان لگویزمائو، دنیس لری و…
  • امتیاز فیلم IMDB: 7.5 از 10

بدون شک «عصر یخبندان» انیمیشن شماره یک آسمان آبی است. در زمانی که دیزنی/پیکسار و دریم ورکس انحصار فیلم های انیمیشن را داشتند، یک ماموت پشمالو، یک ببر شمشیر دندان، یک تنبل و یک سنجاب عصبی و وسواسی آمدند و صنعت انیمیشن را تکان دادند. اولین فیلم استودیو بلو اسکای، عصر یخبندان، با سر و صدای زیادی اکران شد و مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. این فیلم به‌ویژه برای شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش و بازیگرانی که آنها را زنده کردند مورد تحسین قرار گرفت: ری رومانو، دنیس لیری و جان لگوئیزامو. این انیمیشن گروهی از حیوانات را دنبال می کند که سعی می کنند یک نوزاد انسان را به خانواده اش برگردانند. «عصر یخبندان» پر از هیجان و ماجراجویی است. این انیمه دنباله‌ها، اسپین‌آف‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی بی‌شماری تولید کرد و به یکی از پردرآمدترین فرنچایزهای تمام دوران تبدیل شد، اما هیچ‌کدام نتوانستند جادوی نسخه اصلی را بازپس بگیرند.

عروسک عصر یخبندان مدل سید قد 26 سانتی متر

عروسک عصر یخبندان مدل سید ارتفاع 26 سانتی متر

۲۵۰۰۰۰

به مرد

عروسک مدل سنجاب عصر یخبندان ارتفاع 18 سانتی متر

عروسک مدل سنجاب عصر یخبندان ارتفاع 18 سانتی متر

۲۵۴۰۰۰

به مرد

خرید عروسک عصر یخبندان

همه چیز را ببیند

منبع: movieview

نوشته شده توسط بهترین انیمیشن های استودیو آبی آسمان; از «حماسه» تا «عصر یخبندان» اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.