به این پیرمرد رحم کن!

هدف امروز: با جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، این باشگاه به دنبال یافتن جانشین او بوده است. در همان زمان رسانه ها گمانه زنی می کنند و نام های زیادی مطرح می شود.

علاوه بر برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ که نام آنها زیاد تکرار شده و هواداران تا حد زیادی سردرگم شده اند، نام گابریل کالدرون نیز گاهی شنیده می شود. سرمربی موفق سرخپوشان در 16 هفته ابتدایی لیگ نوزدهم که این تیم را به قهرمانی نیم فصل تبدیل کرد، این تیم را به نیمه نهایی جام حذفی رساند، دربی را برد و پدیده ای به نام مهدی را اضافه کرد. عبدی به سرمایه های فوتبال ایران اما با ویژگی های مدیریتی محمدحسن انصاری فرد به دلایل نامعلومی برکنار شد.

کالدرون نزدیک پرسپولیس نیست. به نظر می رسد او تمایلی برای بازگشت به ایران از خود نشان نداده و باشگاه به طور جدی به این گزینه فکر نمی کند. سرمربی آرژانتینی در این چهار سال تنها یک تجربه نه چندان خوب در لیگ امارات داشته و به نوعی بازنشسته شده است، بنابراین شاید از نظر فنی صلاح نباشد پرسپولیس به او مراجعه کند. بحث دیگری که در این زمینه وجود دارد، فضای مسمومی است که از آن زمان در میان برخی از هواداران باقی مانده است. اگرچه امروز تصویری مثبت و مظلوم از کالدرون در ذهن اکثریت پرسپولیسی ها نقش بسته است، اما بودند کسانی که احتمالا تحت تاثیر سیاست های مدیران باشگاه به این مربی حمله کردند. کالدرون آرام باش و اجازه نده که پیرمرد دوباره وارد این سیاه بازی شود. او مردی بود که خودش میدان را آماده کرد، اما با وجود کسب بهترین نتایج، با او برخورد بدی شد. آنها به دروغ گفتند که او بهانه مالی می کند، اما او در نشست خبری فریاد زد: «من مرد ثروتمندی هستم». برخلاف کسانی که برای خرید لباس هایشان از حساب باشگاه پول می گرفتند! شاید کریم باقری در آن روزها به حق او عمل کرده است. وقتی گفت: کالدرون از هر طرف مظلوم بود.

The post به این پیرمرد رحم کن! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.