دستگاه های سامسونگ که ویژگی های Galaxy AI را دریافت می کنند – Tekrato

Samsung Galaxy S24 AI features

مقاله دستگاه‌های سامسونگ که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را دریافت خواهند کرد، اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

به روز رسانی One UI 6.1 یک به روز رسانی بسیار جالب است که بسیاری از ویژگی های Galaxy AI و همچنین برخی از ویژگی های جالب غیر AI را به ارمغان می آورد. با این حال، ویژگی‌های Galaxy AI فقط برای برخی از دستگاه‌های Galaxy در دسترس خواهند بود و اکثر دستگاه‌ها این ویژگی‌ها را دریافت نخواهند کرد. در اینجا لیستی از دستگاه هایی است که این ویژگی ها را آماده خواهند کرد که در یک مجموعه جمع آوری شده اند.

مکرر در مقاله با عنوان. معرفی دستگاه های سامسونگ که به روز رسانی One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد، لیست کامل گوشی ها و تبلت هایی که با آخرین نسخه آپدیت این شرکت آپدیت خواهند شد را آورده است. اگر از کاربران سامسونگ هستید، می توانید مدل گوشی خود را در این لیست جستجو کنید و در صورت وجود آن، آن را به روز کنید.


بیشتر بخوانید:


دستگاه هایی که ویژگی های هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت می کنند

در میان محصولات متنوع و عالی سامسونگ که بسیاری از آنها جزء هستند. بهترین گوشی های سال 2024 علاوه بر این، دستگاه های پرچمدار قطعا ویژگی های Galaxy AI را دریافت خواهند کرد. اما نه تنها گوشی های رده بالا هنگام به روز رسانی به آخرین نسخه سیستم عامل سامسونگ از این فناوری بهره مند خواهند شد. در لیست زیر علاوه بر گوشی های پرچمدار، تعدادی گوشی مقرون به صرفه نیز وجود دارد که بسیاری از آنها در لیست بهترین گوشی های میان رده سال 2024 قرار دارند.

گوشی های پرچمدار که هوش مصنوعی گلکسی AI را دریافت می کنند شامل: Galaxy S24، Galaxy S24 Plus، Galaxy S24 Ultra، Galaxy S23، Galaxy S23 Plus، Galaxy S23 Ultra، Galaxy S23 FE، Galaxy S22، Galaxy S22 Plus، Galaxy S22 Ultra، Galaxy S21، Galaxy S21 Plus، Galaxy S21 Ultra.

گوشی های تاشو سامسونگ نیز هوش مصنوعی سامسونگ را دریافت خواهند کرد. می توانید ویژگی های برخی از این دستگاه ها را در لیست مشاهده کنید. بهترین گوشی های تاشو و بهترین گوشی های سامسونگ 2024 خواندن. گوشی‌های تاشو که Galaxy AI ویژگی‌های جالبی را به آن‌ها اضافه می‌کند عبارتند از: Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5، Galaxy Z Fold 4، Galaxy Z Flip 4، Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3.

بعضی از بهترین تبلت های سامسونگ 2024 آنها همچنین از هوش مصنوعی گلکسی بهره خواهند برد، از جمله: Galaxy Tab S9، Galaxy Tab S9 Plus، Galaxy Tab S9 Ultra، Galaxy Tab S8، Galaxy Tab S8 Plus و Galaxy Tab S8 Ultra.

ویژگی های Galaxy AI که دستگاه های مذکور از آن بهره مند خواهند شد عبارتند از:

1. Google Search Circle: امکان جستجو برای هر چیزی که روی صفحه می بینید با کشیدن دایره به دور آن.

2. حرکت آهسته فوری: با نگه داشتن انگشت خود روی ویدیو، هر ویدیویی را به صورت حرکت آهسته پخش کنید.

3. Photo Assist: ویرایش تصویر با حرکت اجسام و افراد در تصویر.

4. ترجمه زنده – ترجمه زنده مکالمات تلفنی به زبان مورد نظر شما.

5. دستیار تایپ: ترجمه متون یا تغییر سبک نوشتن متون در برنامه صفحه کلید سامسونگ.

6. Note Assistant: به فرمت و خلاصه کردن یادداشت ها کمک می کند.

7. Browser Assist: خلاصه مختصری از صفحات وب ایجاد کرده و آنها را ترجمه کنید.

8. دستیار ضبط صدا: رونویسی و خلاصه ضبط.

9. تصویر زمینه مولد – تصاویر پس زمینه سفارشی ایجاد کنید.

اگر دستگاه شما دارد هوش مصنوعی متوجه نشوید، نگران نباشید زیرا به‌روزرسانی One UI 6.1 همچنان شامل پیشرفت‌های کوچک و ویژگی‌های جدیدی مانند محافظت بیشتر از باتری، جستجوی بهبود یافته گالری و ویجت‌های جدید صفحه قفل است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین تبلت های 2024
  • بهترین تبلت های شیائومی 2024

منبع: گجت ها

مقاله دستگاه‌های سامسونگ که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را دریافت خواهند کرد، اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.