سامسونگ آزمایشگاه تراشه های نیمه هادی را در ایالات متحده – بازیگرها افتتاح کرد

th us labs overview 00 mo@2x 11zon 1

مقاله افتتاحیه آزمایشگاه تراشه های نیمه هادی سامسونگ در ایالات متحده برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ، غول فناوری کره ای، آزمایشگاه تراشه نیمه هادی سامسونگ در ایالات متحده افتتاح شد. این آزمایشگاه تحقیقاتی جدید در سیلیکون ولی برای توسعه نسل بعدی حافظه DRAM با استفاده از فناوری‌های تولید 10 نانومتری افتتاح شده است.

سامسونگ تولید تراشه های حافظه را با یک آزمایشگاه تحقیقاتی جدید در سیلیکون ولی ایالات متحده دو برابر می کند. این آزمایشگاه تحت نظارت DSA آمریکا بر توسعه نسل بعدی فناوری 3D DRAM تمرکز خواهد کرد و هدف آن حفظ جایگاه سامسونگ به عنوان پرچمدار حافظه در جهان است. تراشه ساز

بیشتر بخوانید: کاشت اولین تراشه پیوند عصبی در مغز انسان؛ تاریخ سازی ایلان ماسک با “تله پاتی”

آزمایشگاه تراشه نیمه هادی سامسونگ

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، انتظار می رود این فناوری منجر به پیشرفت تراشه های حافظه با ظرفیت بالاتر تا 100 گیگابایت شود.
سامسونگ با پیشرفت‌های پیشگام در حافظه غریبه نیست و برای اولین بار فلش عمودی NAND 3D را در سال 2013 عرضه کرد. اکنون، با تولید این نوع تراشه، آنها می‌توانند اولین شرکتی باشند که DRAM سه بعدی را نیز توسعه می‌دهند.
این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که بازار تراشه‌های حافظه پس از یک سال سخت بهبود یافته است. بخش نیمه هادی سامسونگ اولین ضرر خود را به دلیل رکود در بازار تراشه در سال گذشته متحمل شد.
رونق سرور ابری پس از کووید-19، شرکت های فناوری را به سفارش مقادیر زیادی تراشه های حافظه سوق داده است. با این حال، رکود اقتصادی جهانی باعث کاهش تقاضا شد که منجر به عرضه بیش از حد تراشه‌های حافظه و کاهش قیمت‌ها شد.
با این حال، به لطف افزایش تقاضا برای سرورهای Al که توسط ابزارهایی مانند ChatGPT هدایت می شود، قیمت تراشه های حافظه دوباره در حال افزایش است. کارشناسان پیش بینی می کنند که سال 2024 سال قدرتمندی برای سامسونگ و رقبای آن مانند Micron و SK Hynix خواهد بود.

تمرکز سامسونگ بر روی DRAM پیشرفته نیز می تواند منجر به همکاری آن با اینتل شود. تراشه های LPDDR5X DRAM آن کاندیدای قوی برای پردازنده های Lunar Lake اینتل هستند که اواخر امسال عرضه می شوند. این همکاری می تواند جایگاه این شرکت را در بازار تراشه های حافظه تثبیت کند.

بیشتر بخوانید:

  • واکنش ایلان ماسک به تایید ETF بیت کوین
  • ایلان ماسک به دنبال جذب 6 میلیارد دلار بودجه برای xAI است
  • استارتاپ Neuralink ایلان ماسک ۴۳ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد
  • سختگیری عجیب ایلان ماسک در تولید خودروی جدید تسلا; کارمندان باید در کارخانه بخوابند!

نظر شما درباره افتتاح آزمایشگاه تراشه های نیمه هادی سامسونگ در ایالات متحده چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله افتتاحیه آزمایشگاه تراشه های نیمه هادی سامسونگ در ایالات متحده برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.