سامسونگ هنوز در مورد ویژگی های Galaxy AI پس از سال ۲۰۲۵ تصمیم نگرفته است – TechRadar

20240118104127 183A5623

پست سامسونگ هنوز در مورد ویژگی‌های Galaxy AI پس از سال 2025 تصمیم نگرفته است اولین بار در Tekrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

TM Roh، رئیس تجاری سامسونگ الکترونیکس، اعلام کرده است که هنوز تصمیم دقیقی نگرفته است ویژگی های Galaxy Al بعد از 2025 گرفته نشده است.

TM Roh، رئیس بخش بازاریابی سامسونگ ساعاتی پیش اعلام کرد که Galaxy Al تا پایان سال بر روی بیش از 100 میلیون دستگاه گلکسی اجرا خواهد شد. او همچنین اعلام کرد که سرویس هوش مصنوعی سامسونگ بر روی جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت یعنی گلکسی اس 24 فعال خواهد بود و تا پایان سال 2025 به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما سوال اصلی این است: آینده Galaxy AI در سال 2025 چگونه خواهد بود. ?

بیشتر بخوانید: بازگشت باشکوه اینتل؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین سازنده تراشه‌های نیمه‌رسانا در جهان نیست

با توجه به اینکه سامسونگ برای هوش مصنوعی خود هزینه زیادی کرده است، به نظر می رسد آینده این ویژگی در مسیر این شرکت بسیار تاثیرگذار باشد. با این حال، Roh اعتراف کرد که هنوز تصمیم نگرفته‌اند که گلکسی آل پس از پایان سال 2025 چگونه خواهد بود، اما به امکان معرفی ویژگی‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی برای مشترکین پولی اشاره کرد.

Roh گفت: «طبق تجزیه و تحلیل ما، نیازهای مختلفی برای هوش مصنوعی موبایل وجود دارد. مشتریانی وجود خواهند داشت که از استفاده رایگان از قابلیت های هوش مصنوعی خوشحال می شوند. سپس ممکن است مشتریانی وجود داشته باشند که بخواهند و حتی برای توانایی های هوش مصنوعی قدرتمندتر هزینه کنند. بنابراین در تصمیمات آتی همه این عوامل را در نظر خواهیم گرفت.»

با این حال، هنوز بیش از یک سال از دوره رایگان باقی مانده است و سامسونگ اعلام کرده است که هیچ به روز رسانی فوری برای مدل پولی وجود نخواهد داشت.

سامسونگ نسبت به آینده Galaxy AI خوشبین است. این شرکت قصد دارد تا سال 2024 این فناوری را به بیش از 100 میلیون دستگاه در سراسر جهان برساند. این شامل تلفن های پرچمدار قدیمی مانند سری Galaxy S23 و تلفن های تاشو آینده مانند Z Fold 6 و Flip 6 می شود.

با این حال، با وجود آینده نامشخص Galaxy AI، سامسونگ به وضوح روی پتانسیل آن شرط بندی می کند. باید دید که آیا سرویس هوش مصنوعی این شرکت رایگان خواهد ماند یا از مدل پولی برای ویژگی های پیشرفته خود استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • مقایسه وان پلاس 12 در مقابل وان پلاس 11؛ بررسی شباهت ها و تفاوت های دو نسل
  • لذت بازی با OnePlus 12; تجربه بازی بی نظیر با گواهینامه IRX Pixelworks
  • بهترین گوشی های OnePlus 2024; راهنمای خرید گوشی وان پلاس در بازار ایران
  • بهترین گوشی های 2024; راهنمای خرید گوشی موبایل [+معرفی گوشی‌های مورد انتظار]

نظر شما در مورد ویژگی های گلکسی آل چیست؟ لطفا نظرات خود را با دو برابر اشتراک گذاری

پست سامسونگ هنوز در مورد ویژگی‌های Galaxy AI پس از سال 2025 تصمیم نگرفته است اولین بار در Tekrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.