سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز که قرار است از شبکه فاکس پخش شود! – اندلرن

1 35

مطلب سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز که قرار است از شبکه فاکس پخش شود! برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز با نام “دو غریبه” یا شاید “غریبه درونم” از شبکه فاکس پخش می‌شود. این دو در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” همبازی بودند.

تصویر جنجالی بوراک دنیز با پیرهنی صورتی و پروژه جدیدش با هانده ارچل

سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز

بوراک دنیز و هانده ارچل از شش سال پیش با بازی در سریال تلویزیونی Aşk Laftan Anlamaz دوستان قدیمی هم هستند. در طول فیلمبرداری سریال، هماهنگی میان هانده ارچل و بوراک مشهود بود. حتی حدس زده می‌شد که این دو زوج خارج از فیلمبرداری نیز بایکدیگر در رابطه باشند. اتفاقی که نیفتاد یا آن اگر افتاد، این یک عشق کاملاً مخفی بود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر و ویدیوهای جذاب و لو رفته از هانده ارچل و معشوق او

پروژه مشترک هانده ارچل و بوراک دنیز

هانده ارچل و بوراک دنیز بار دیگر پارتنر خواهند شد 😍 ؟
سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز

هانده ارچل پس از مدتی مرخصی برای مراقبت از خواهرزاده سه ساله‌اش ماوی که به سرطان مبتلا شده بود، به نظر می‌رسد کاملاً به زندگی کاری خود بازگشته است. گواه فعالیت مجدد هانده این است که به عنوان چهره تبلیغاتی دیزنی پلاس ترکیه و برند معروف پوشاک حضور داشته و حتی تصاویرش روی جلد مجله Marie Claire چاپ می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد یک تولید جدید، هانده و بوراک را در کنار هم قرار خواهد داد. “Içimdeki Yabanci” نام پروژه‌ای است که این دو در آن حضور خواهند داشت. انگین آک‌یورک از دیگر بازیگران احتمالی این سریال است.

ویدیوی هانده ارچل در تبلیغات دیزنی پلاس ترکیه را از دست ندهید!

بوراک دنیز در مصاحبه‌ای گفت:

همکاری با هانده خوب است، اما میدانم که حضور هانده هنوز قطعی نیست. هانده هنوز موافقتش را برای شرکت در این پروژه اعلام نکرده است.

به نظر می‌رسد این سریال در سال 2023 پخش شود.

گیف های جدید از هانده ارچل و کرم بورسین + [سرکان از ادا میخواد که بمونه]

قبل از بازی در سریال دیزنی پلاس، هانده تصمیم دارد یک سریال تلویزیونی بازی کند. هانده همچنان در حال مذاکره برای بازی در سریال “غریبه درونم” با بازی بوراک دنیز است که برای کانال Fox ترکیه ساخته می‌شود. این بازیگر که گغته بود بعد از سریال “تو در خانه ام را بزن” ترجیح می‌دهد یک سریال درام بازی کند، به سناریوی این سریال دید مثبتی دارد.

ویژگی های شخصی هانده ارچل

ویژگی‌های شخصی هانده ارچل
ویژگی های شخصی هانده ارچل

عشق دوباره کرم بورسین و هانده ارچل به کجا رسید؟ +[صحبت های لو رفته هانده ارچل]

هانده گاهی اوقات عقاید خرافه‌ای دارد. عقیده دارد که اگر آرزویی را چند بار تکرار کند، احتمال تحققش افزایش پیدا می‌ کند. رفتاری که خیلی از آن متنفر است، این است که بعضی از مردم در رستوران با خدمتکارها خیلی بد رفتار می‌‌کنند و او نمی‌‌تواند این شرایط را تحمل کند.

رویای بچگی او بازیگر شدن بوده است. به خاطر استعدادی که در نقاشی دارد، برنامه ریزی کرده تا در آینده یک نمایشگاه نقاشی به پا کند.

مطالب بیشتر:

  • تعریف هانده ارچل از عشق چیست؟ + [خفن ترین تصویرزمینه ها]
  • دانلود خفن ترین تصویرزمینه های هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترک برای گوشی
  • تصویری جالب از هانده ارچل در شهری تاریخی (Prague) + [دانلود والپیپر جذاب]
  • دانلود تصویر زمینه گوشی بوراک اوزچیویت و هانده ارچل + [معرفی بهترین آثار]
  • استایل مدرسه ای هانده ارچل و دمت اوزدمیر ؛ دو بازیگر زیبای ترک
  • دستبند گرانبها و زیبای هانده ارچل + [گالری تصاویر جذاب از بازیگر ترک]
  • اولین عکس های جذاب هانده ارچل در کریسمس 2023

مطلب سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز که قرار است از شبکه فاکس پخش شود! برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.