سریال روز شاهزاده | نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال روز شاهزاده | اندلرن

روز شاهزاده نقد و بررسی داستان و بازیگران

سریال روز شهزاد یکی از جذاب ترین سریال های تولید شده در این کشور است که در چند سال اخیر روی آنتن رفته است. در ادامه این مطلب با اندلرن همراه باشید تا به معرفی و بررسی سریال روز شهزاد بپردازیم. همچنین به تاریخچه، بازیگران و نقدهای این سریال جذاب و دیدنی اشاره خواهیم کرد.

سریال تایلندی «عصر شاهزاده» محصول شبکه True4U است. این سریال جذاب تایلندی توسط Nui Suttasit کارگردانی شده است. بازیگران توانای زیادی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که از جمله آنها می توان به A.ونگسومالین سیراپاتساکمتا (Ungsumalynn Sirapatsakmetha)، Tao Sattaphong Phiangphor و Phan Pagniez اشاره کردند. ژانر سریال شاهزاده تایلندی کمدی، عاشقانه و درام است. در واقع می توان گفت این سریال تایلندی اقتباسی از یک سریال کره ای به همین نام است که در سال 2006 پخش شد.

در مورد تعداد قسمت های سریال Roozer Prince باید گفت که این سریال در مجموع 20 قسمت این است. مدت زمان هر قسمت تقریباً است. 45 دقیقه است. در مورد زمان پخش سریال روز شهزاد، لازم به ذکر است که این سریال برای اولین بار در تاریخ است. 25 آوریل 2017 (5 مه 2017) او شروع به بازی کرد. سرانجام در تاریخ 3 جولای 2017 (12 تیر 1395) آخرین قسمت این سریال پخش شد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات این سریال تایلندی مانند خلاصه داستان، بازیگران، نمرات و نقدهای مرتبط با آن را به طور کامل بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های چینی لیست جذاب ترین سریال های چینی

تاریخچه سریال دوران شاهزاده.

بازیگران رزگار شهزاد / فیلم سینمایی رزگار شهزاده

داستان سریال تایلندی «عصر شاهزاده» در کشوری خیالی به نام بوتین می گذرد. جایی که شاهزاده این به عنوان ولیعهد کشور زندگی می کند. شاهزاده یین به لطف قولی که بین خانواده اش و دختری به نام کینینگ داده شده، با کینینگ ازدواج می کند. اما در زندگی شاهزاده دختر دیگری به نام مینی وجود دارد. مینی دوست صمیمی شاهزاده است بنابراین او را “دوست دختر” شاهزاده می نامند. در گذشته ولیعهد از مینی خواست با او ازدواج کند اما مینی درخواست او را رد کرد و اکنون پشیمان شده است!

همانطور که پرنس این و کینینگ هر روز زمان بیشتری را با هم می گذرانند، شروع به درک یکدیگر می کنند و نسبت به یکدیگر احساس می کنند. اما در این بین این دو باید با ماجراهای مختلفی روبرو شوند. از یک طرف مینی از تصمیم خود پشیمان می شود و می خواهد شاهزاده این برگردد و از طرف دیگر ولیعهد سابق در فکر ادعای تاج و تخت شاهزاده این برای پسرش است! فکر می کنید با پرنس این و کینینگ چه اتفاقی می افتد؟ آیا مینی شاهزاده را پس خواهد گرفت؟ بدون شک برای یافتن پاسخ سوالات خود باید این سریال جذاب را تماشا کنیم.

بیشتر بخوانید: سریال های هالیوودی لیست سریال های هالیوودی را ارائه می دهیم.

بازیگران سریال Roozer Prince.

در قسمت های بالا به ارائه انیمه رزگار شهزاد و بررسی اطلاعات این سریال تایلندی می پردازیم. سپس به خلاصه سریال زمان شاهزاده تایلند نیز اشاره می کنیم. در این قسمت به معرفی بازیگران زن سریال تایلندی «عصر شاهزاده» و ارائه بیوگرافی کوتاهی از آن ها می پردازیم. با ما بمان.

تائو ساتافونگ فیانگفور در نقش شاهزاده یین

در روزهای سریال شاهزاده/ شاهزاده تایلند چند قسمت وجود دارد؟

Tao Sattaphong Phiangphor بازیگر و خواننده جوان تایلندی معروف به AFB است. او در کالج بین المللی هنرهای ارتباطی تحصیل کرد و در نهایت از همان دانشگاه فارغ التحصیل شد. تائو همچنین در فصل هشتم True Academy Fantasia شرکت کرد و موفقیت های کوچک و بزرگ زیادی در کارنامه کاری خود دارد. او در آثار متعدد و متنوعی ایفای نقش کرده است. از فیلم گرفته تا برنامه های تلویزیونی! از جمله مشهورترین آثار او که او را به شهرت رساند عبارتند از Super Salaryman (2012)، کلوپ جمعه برای ادامه: Ruk Long Jai (2017) و Mr. Merman (2018). در این سریال جذاب تایلندی، تائو نقش شاهزاده یین را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال عاشقانه دنیا

پتی اونگسومالین سیراپاتساکمتا در نقش کینینگ

سریال تایلندی The Prince's Day / زمان روز شاهزاده پخش می شود

پتی اونگسومالین سیراپاتساکمتها (پتی اونگسومالین سیراپاتساکمتها)، معروف به پتی. او بازیگر سینما و تلویزیون تایلندی است. پتی که به عنوان یک مدل تایلندی در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می کند، در بانکوک متولد شد. با اینکه بودایی بود، دوران دبستان و راهنمایی را در مدارس مسیحی گذراند. همچنین رابطه پتی با خواننده معروف Dan Worrawech از سال 2009 قابل ذکر است. پتی در چندین اثر ظاهر شده است که از جمله معروف ترین آنها می توان به Sapai TKO (2019)، Fleet of Time (2019) و Ngao (2018) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال پاکستانی ارائه لیست سریال های پاکستانی.

ون پاگانیس در نقش ناخون

سریال تایلندی شاهزاده رزگار / بازیگران سریال شاهزاده رزگار

ون پاگانس (Phan Pagniez) یک بازیگر فرانسوی-تایلندی متولد بانکوک، تایلند است. او حرفه مدلینگ خود را از 17 سالگی آغاز کرد. پاگانیز مدتی است که در زمینه مدلینگ، عکاسی و تبلیغات تلویزیونی فعال بوده است. اولین تجربه بازیگری او به 18 سالگی برمی گردد. پاگانیز با ایفای نقش در این سریال توانست به دنیای سینما و سریال راه پیدا کند. او در حال حاضر در بانکوک زندگی می کند و در زمینه بازیگری و مدلینگ فعالیت می کند. از جمله آثاری که Paganese در آنها درخشیده است می‌توان به Malee: Phuean Rak.. Phalang Phitsadan (2015) و سریال ساعت‌های پرنسس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال علمی تخیلی کره ای

Bebe Tanchanuk Ritnaka در نقش مینی

ماجرای سریال روگاز شهزاد / عکس های بازیگران سریال روگاز شهزاد

ببه تانچانوک ریتناکا (Bebe Thanchanok Ritnaka) یکی دیگر از شخصیت‌های سریال تایلندی عصر شاهزاده است. او به عنوان یک بازیگر تایلندی در نمایش های متعددی بازی کرده است. Bebe شروع به تحصیل در دانشگاه Assumption کرد و در نهایت از این دانشگاه در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شد. او مدتی است که به عنوان هنرمند با گروه BUZZ Music همکاری می کند. او سپس از سال 2006 تا 2015 در کانال 7 کار کرد. Bebe در سال 2016 با Suthee Bavornvanich ازدواج کرد. Mae Krua Kon Mai (2021)، Sampat Ruttikan (2018) و Naew Sudtai (2018) از جمله آثاری هستند که Bebe در آنها ظاهر شده است.

دیگر بازیگران زن سریال پرنسس عبارتند از:

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.