سریال عقرب عشاق، همه چیز درباره بازیگران، داستان فیلم و زمان پخش – اندلرن

عقرب عشاق، همه چیز درباره بازیگران، داستان فیلم و

سریال عقرب عاشق جدیدترین اثر درام فانتزی نماوا به کارگردانی حسین سهیلی زاده است. اولین قسمت از این مجموعه نمایش خانگی در روز دوشنبه 21 تیر 1402 پخش شد. سریال عقرب عاشق هر دوشنبه ساعت 20:00 به صورت اختصاصی و اختصاصی از پلتفرم خانگی نماوا پخش می شود.

تا پایان مقاله با اندلرن همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع فیلم و بازیگران آن با شما در میان بگذاریم.

درباره فیلم عاشق عقرب

فیلم اکرب عاشق جدیدترین ساخته حسین سهیلی زاده در ژانر درام، علمی تخیلی است. او در کار جدیدش از چند بازیگری که در کارهای قبلی با او همکاری داشته اند نیز دعوت کرده است. محمدرضا فروتن در سریال مانکن و آرمان درویش در ملکه گدا دو بازیگری هستند که دوباره با این کارگردان موفق و تخیلی همکاری می کنند.

رضا محقق تهیه کننده سریال اکرب عاشق است. این فیلم در 20 قسمت 50 دقیقه ای و یک فصل تولید و پخش می شود. فیلمنامه آن توسط حامد افضلی و امین محمودی نوشته شده است.

تاریخچه سریال عقرب عاشق

داستان فیلم اقتباسی از رمان عقرب و پروانه است و لوکیشن آن در تهران است. بهداد بچه ای است که می میرد. دوستان و خانواده بهداد او را به سردخانه بردند. در این میان همه چیز برای او و اطرافیانش تمام شده است. اما در ادامه فیلم می بینیم که بهداد بعد از مدتی در خیابان های تهران به دنبال خون است، خون برای عقرب…

معرفی بازیگران عقرب عاشق

در این قسمت به معرفی بازیگران سریال عقرب عاشق می پردازیم:

محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن در سریال عقرب عاشق - کارمادئو

محمدرضا فروتن بازیگر، خواننده و مجری، متولد 16 دی 1347 در تهران، دکترای روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد است. او اولین بار در سال ۱۳۷۱ جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۷۹ با سری مرسدس به شهرت رسید.

آرمان درویش

آرمان درویش در سریال عقرب عاشق

آرمان درویش بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 مرداد 1366 در لرستان است. او دانشجوی کارشناسی کارگردانی در دانشگاه سوره است. درویش در فیلم کمدی انسانی بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت که مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

بهاره افشاری بازیگر سریال عقرب عاشق

بهاره افشاری بازیگر و کارگردان در 23 تیر 1363 در شاهرود به دنیا آمد. بهاره افشاری دارای مدرک نقاشی و دیپلم بازیگری است. او در سال 1384 با بازی در سریالی به نام «او یک فرشته بود» ویژه ماه مبارک رمضان به شهرت رسید.

حسین پاکدل

حسین پاکدل در سریال عقرب عاشق

حسین پاکدل نویسنده، نمایشنامه نویس، مجری تلویزیون، تهیه کننده و بازیگر است. وی متولد 1338 و همسر عاطفه رضوی است. حسین پاکدل فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال «عزیادرفتها» شناخته شد.

عاطفه رضوی

عاطفه رضوی بازیگر و طراح گریم در 24 اسفند 1347 در تهران به دنیا آمد.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر سریال اکرب عاشق

سیاوش خیرابی متولد 8 آذر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دارای مدرک کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد است. او با بازی در سریال «مهر مادر» توانست نظر همه را به خود جلب کند.

متین ستوده در سریال عقرب عاشق

متین در عقرب عشاق مدح شده است

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران و دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی است. او با بازی در سریال طنز لیسانسه ها به شهرت رسید.

آتنا فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری متولد 2 آبان 1347 در خوزستان بازیگر و فارغ التحصیل زبان اسپانیایی از دانشگاه آزاد است. او با سریال خاله سارا در سال ۱۳۷۱ شناخته شد.آتنه فقیه نصیری همسر سابق فریبرز عرب نیا است.

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی شقایق فراهانی در دوم مرداد 1351 در خانواده ای هنرمند در تهران به دنیا آمد. بازیگر معروف سینما و تلویزیون فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است. او با بازی در فیلم «چتری برای دو نفر» به موفقیت های زیادی در عرصه بازیگری دست یافت.

ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور در سریال عقرب عاشق

ساقی حاجی پور متولد 26 مهر 1374 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال هم گهن به شهرت رسید. ساقی حاجی پور بازیگری را از تئاتر آغاز کرد.

سمیرا حسینی

به گزارش کارمدئو، سمیرا حسینی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس متولد سال ۱۳۶۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. او با بازی در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» به شهرت رسید.

مهران رنجبر

مهران رنجبر نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۱ در خرم آباد و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی است. مهران رجبی با بازی در سریال «آوای باران» به شهرت رسید.

نماز فیاضی

رضا فیاضی بازیگر و کارگردان متولد 24 تیر 1332 در اهواز و فارغ التحصیل از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است. در سال ۱۳۶۹ با بازی در سریال «آرایشگاه زیبا» شناخته شد.

برای همیشه رویا نبین

رویا جاوید نیا در سریال عقرب عاشق

رویا جاوید نیا متولد 19 مرداد 1344 و فارغ التحصیل هنرهای تجسمی در رشته سرامیک است. در سال 2016 با بازی در سریال «سایه بان» به شهرت رسید.

هدایت الله سجادی، شیدا یوسفی، رضا بهبودی، علی صلاحی، سارا ولیانی، بهشاد چنگیزی و خطیره جهانگیری دیگر بازیگران سریال عقرب عاشق هستند.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.