سریال فقط برای عشق معرفی داستان و بازیگران سریال ۲۰۲۳ فقط برای عشق اندلرن

فقط برای عشق معرفی داستان و بازیگران سریال 2023

فصل جدید سریال Only for Love 2023 به تازگی پخش شده است، در این مقاله اندلرن با معرفی بازیگران و تاریخچه سریال چینی Only for Love همراه ما باشید.

اطلاعات کلی در مورد سریال فقط برای عشق

  • تاریخ انتشار: 3 نوامبر 2023
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، تجاری
  • امتیاز imdb: 8.3
  • کارگردان: Guo Hu
  • بازیگران اصلی: بای لو، دیلان وانگ، وی ژه مینگ، شن یو جی، لیو دونگ چین، جیانگ پی یائو
  • کشور سازنده: چین

داستان سریال فقط برای عشق.

داستان سریال فقط برای عشق از این قرار است که ژنگ شویی یک خبرنگار سخت کوش برای یکی از روزنامه های برجسته مالی چین است. او مصمم است مطلبی را در صفحه اول روزنامه منتشر کند. به همین دلیل است که برای مصاحبه با یکی از مشهورترین مدیران عامل جوان کشور تلاش می کند: شی یان.

همانطور که آنها (ناخواسته) یکدیگر را می شناسند، آرام آرام متوجه می شوند که ممکن است سرنوشت آنها به هم گره خورده باشد. خلاصه سریال فقط برای عشق، شی یان متوجه می شود که حرفه روزنامه نگاری ژنگ شویی به این معنی است که افراد کمی درباره استارتاپ های محلی می دانند.

او موافقت می کند که به این خبرنگار جوان اجازه دهد مجموعه ای از داستان ها را درباره شرکتش بنویسد. این تصمیم باعث می شود که این دو بارها و بارها با هم ملاقات کنند. اما آیا این روابط کاری می تواند شما را در مسیر عشق راهنمایی کند؟

یانگ کیان زی فیلمنامه نویس و کارگردان چینی این سریال گوئو هو است. تعداد قسمت های سریال «فقط برای عشق» 36 قسمت است و هر قسمت در 45 دقیقه تولید شده است. کارگردان این سریال هر هفته در تلویزیون هونان و تلویزیون مانگو کارگردانی می کند. ضمن اینکه برنامه پخش سریال فقط برای عشق است. روزهای پخش سریال دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، شنبه و یکشنبه می باشد. دیلان وانگ و بای لو بازیگران اصلی سریال فقط برای عشق هستند. طبق آمار و نظرات سریال چینی Just for Love این دو بازیگر بسیار محبوب هستند و توجه عموم را به خود جلب می کنند. در ادامه به بیوگرافی هر کدام به صورت جداگانه می پردازیم.

معرفی بازیگران سریال فقط برای عشق.

 

در زیر به معرفی بازیگران این سریال جذاب و عاشقانه چینی می پردازیم. با ما همراه باشید

بیوگرافی دیلن وانگ (دیلان وانگ) بازیگر اصلی.

بازیگران سریال فقط برای عشق.

دیلان وانگ بازیگر و مدل متولد چنگدو، استان سیچوان، چین است. او پس از پایان دبیرستان به عنوان مهماندار هواپیما شروع به کار کرد. پس از فارغ التحصیلی از کالج جنوب غربی سیچوان، خود را وقف هوانوردی غیرنظامی کرد.

در طول روزهای دانشگاه، او به عنوان یک مدل پوستر پذیرش کار می کرد و در نهایت به یک سخنگوی تصویر حرفه ای برای مهمانداران هواپیما تبدیل شد. در سال 2016، وانگ در “جشنواره سرخ پردیس سیچوان” به مقام قهرمانی دست یافت، که نشان دهنده ورود او به صنعت سرگرمی و تصویر بود.

سال بعد، او در نمایش واقعیت بقا “Super Idol” شرکت کرد و به عنوان برنده نهایی ظاهر شد که محبوبیت او را در چین افزایش داد. موفقیت وانگ در سال 2018 زمانی بود که او نقش دائومینگ سی را در سریال تلویزیونی محبوب “باغ شهاب سنگ” بازی کرد و شهرت او در سراسر آسیا گسترش یافت. وانگ علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و در سال 2019 اولین تک آهنگ خود را با نام «حتی لازم نیست به آن فکر کنی» منتشر کرد. او همچنین سفیر برند چندین شرکت از جمله آدیداس و ویوو است.

بیوگرافی بای لو (بای لو)، بازیگر نقش اول زن.

بازیگران سریال فقط برای عشق.

بای لو هنرمند چینی است که در زمینه بازیگری، مدلینگ و خوانندگی فعالیت می کند و برنده جوایز معتبر متعددی شده است. او تحصیلات خود را در موسسه حرفه ای گردشگری و بازرگانی چانگژو به پایان رساند و سپس وارد صنعت هنر شد.

فعالیت حرفه ای بای لو در سال 2015 با بازی در یک فیلم کوتاه برای یک مجله آغاز شد و او به سرعت در چندین مجموعه فیلم کوتاه به عنوان یک هنرمند ظاهر شد. او در سال 2016 اولین نقش تلویزیونی خود را در «ژائوگه» یافت و سپس با بازی در درام تاریخی «عاشقان دست نخورده» به شهرت بیشتری دست یافت.

او در حال حاضر مشغول بازی در یک سریال چینی فقط برای عشق است. به غیر از بازیگری، بایلو استعداد خود را در خوانندگی در برخی از آهنگ های نمایشی که در آنها بازی کرده است نیز نشان داده است.

سایر بازیگران سریال

از دیگر بازیگران سریال Just for Love می توان به وی ژه مینگ، شن یو جی، لیو دونگ چین و جیانگ پی اشاره کرد.

بیوگرافی وی ژه مینگ.

داستان سریال فقط برای عشق.

وی ژه مینگ (نام انگلیسی: Miles) هنرمند چینی متولد شهر جینینگ، استان شاندونگ است. او کار خود را به عنوان بازیگر و خواننده پاپ آغاز کرد. او دانشجوی دانشگاه دولتی تیانجین بود و تحصیلات خود را به پایان رساند. در سال 2011، او در مسابقه آنلاین تلویزیون ماهواره ای شنژن به نام “زنگ طلایی موسیقی پاپ چین” شرکت کرد.

علاوه بر این، او یک عکسبرداری برای جلد مجله مد Rui Li انجام داد. در ماه مه همان سال به گروه مردانه “تیم تصمیم” پیوست و وارد تجارت نمایشی شد. اولین تک آهنگ آنها با نام “لحظه شاد” منتشر شد.

در همان سال او در مسابقه رای گیری آنلاین “تعیین پسران” برنده شد. سپس تصمیم گرفت که گروه را ترک کند. اولین حضور بصری این بازیگر در سریال کوتاه عاشقانه “Love Nagging: Season 1” در سال 2017 بود. او در ژانویه 2018 جایزه 10 ستاره نوظهور آنلاین برتر سال نو را در اولین جوایز کوسه طلایی دریافت کرد.

بیوگرافی شن یوجی

شن یوجی یک بازیگر چینی است که در سال 2019 از مدرسه فیلم و نمایشگاه پکن فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر برای Gramarie Entertainment کار می کند. شن یوجی در سال 2022 با بازی در سریال پلیسی «ماتو» به عنوان اولین تجربه بازیگری خود وارد عرصه هنری شد.

بیوگرافی لیو دونگکین

لیو دونگ‌کین، معروف به اریک زین، بازیگر چینی است که در شهر چانگشا، استان هونان به دنیا آمده است. او اولین تجربه بازیگری خود را در سال 2016 تجربه کرد و از آن زمان در چندین فیلم و سریال تلویزیونی ظاهر شد.

علاوه بر این، جیانگ پی یائو از دیگر بازیگران سریال چینی فقط برای عشق است که فارغ التحصیل بازیگری و بازیگری از آکادمی فیلم پکن است.

آخرین کلمه

در پایان درباره نظرات و انتقادات سریال چینی فقط برای عشق، این مجموعه تلویزیونی دارای جلوه های بصری، روتین و داستانی عالی، بازی درخشان بازیگران و کارگردانی برجسته است. پیش بینی ها حاکی از آن است که روز به روز بر تعداد بینندگان این سریال جدید چینی افزوده خواهد شد.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.