شباهت بی‌نظیر بازیگران فیلم جنجالی درباره بمب اتم و شخصیت‌های تاریخی!

شباهت بی‌نظیر بازیگران فیلم جنجالی درباره بمب اتم و شخصیت‌های تاریخی!

«اوپنهایمر» فیلم جدید کارگردان موفق هالیودی کریستوفر نولان به لطف گروه بازیگران مشهور و موفق آن یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های سال 2023 است.

بازیگرها– نگاهی به افرادی که کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون و… در فیلم زندگی‌نامه‌ای و تاریخی جدید کریستوفر نولان بازی می‌کنند، بیاندازید!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، فیلم درام جنگی موردانتظار کریستوفر نولان، داستان ساخت بمب اتم و تمام افرادی که در آن نقش داشتند را به تصویر کشیده است. نولان قبلاً در مورد وظیفه سنگین کارگردانی فیلم زندگینامه جی رابرت اوپنهایمر صحبت کرده است.

کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور و فلورانس پیو تنها تعدادی از ستاره‌های مشهوری هستند که نولان برای فیلم جدید خود انتخاب کرده است. شباهت این ستاره‌های تاثیرگذار در مقایسه با شخصیت‌های تاریخی و حقیقی آنان را می‌توانید اینجا ببینید.

1. کیلین مورفی

کیلیان مورفی در این فیلم نقش فیزیکدان نظری مشهور را بازی می کند. مورفی بارها درباره سختی‌های نقش آفرینی شخصیت فردی که به عنوان «پدر بمب اتمی» صحبت کرده است.

او این نقش را «مسئولیت بزرگی» خواند، زیرا اوپنهایمر فردی «پیچیده و متناقض و بسیار نمادین بود».

مورفی در حالی که برای این فیلم آماده می شد، چالش‌های فیزیکی و ذهنی زیادی را تحمل کرد.

او در مصاحبه‌ای فاش کرد که چگونه برای ایجاد شباهت بیشتر به اوپنهایمر وزن کم کرد. این بازیگر ایرلندی همچنین توضیح داد که رژیم غذایی شدید او بر رفتار او نیز تأثیر گذاشت.

کیلین مورفی در نقش فیزیکدان مشهور جی رابرت اوپنهایمر

2. امیلی بلانت

امیلی بلانت خانم بازیگر مشهور نقش همسر اوپنهایمر را در این فیلم ایفا می‌کند. این خانم زیست شناس در سال 1943 به همراه همسرش به لوس آلاموس در نیومکزیکو نقل مکان کرد تا بر روی پروژه منهتن کار کنند.

درحالی که اوپنهایمر به طور مخفیانه سلاح‌های هسته‌ای را توسعه می‌داد، کیتی با بازیگرها برای ارزیابی خطر ناشی از تشعشعات این نوع بمب کار می‌کرد.

امیلی بلانت در نقش کیتی اوپنهایمر
امیلی بلانت در نقش کیتی اوپنهایمر

فیلم پرستاره کارگردان موفق هالیوود کریستوفر نولان!

 

3. مت دیمون

مت دیمون در این درام تاریخی نقش ژنرال لزلی گرووز را بازی می‌کند. در طول جنگ جهانی دوم، این افسر مهندسین ارتش قبل از هدایت پروژه منهتن، بر روی ساخت پنتاگون کار کرده بود.

دیمون اخیراً در مصاحبه‌ای از هیجان خود برای همکاری مجدد با کریستوفر نولان را ابراز کرده است. دیمون همچنین فاش کرد که به همسرش قول داده بود که از بازیگری مرخصی بگیرد، مگر اینکه نولان به او نقشی پیشنهاد دهد.

مت دیمون در نقش لزلی گرووز
مت دیمون در نقش لزلی گرووز

4. رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور نقش لوئیس اشتراوس، رئیس کمیسر انرژی اتمی را ایفا می‌کند. او در طول توسعه سلاح‌های هسته‌ای با اوپنهایمر همکاری نزدیکی داشت. با این حال، ارزش‌های سیاسی و ایدئولوژیک متفاوت آن‌ها منجر به تنش‌های شدید بین این دو شخصیت شد.

اشتراوس مشکوک بود که فیزیکدان با نیروهای کمونیست متحد شده است و از اف بی آی درخواست کرد که تحقیقات بیشتری در مورد او انجام دهند. این منجر به چندین ماه جلسات دادگاه در مورد اقدامات و سوابق اوپنهایمر شد و در نهایت، مجوز عالی امنیتی او لغو شد.

داونی درباره نقش خود در این فیلم گفت: «اگر بخواهم به صراحت بگویم این بهترین فیلمی است که من در آن بازی کرده‌ام. من نمی‌توانم منتظر بمانم تا همه شما آن را ببینید.»

رابرت دنی جونیور در نقش لوئیس اشتراوس
رابرت دنی جونیور در نقش لوئیس اشتراوس

5. فلورانس پیو

فلورانس پیو در این فیلم نقش فیزیکدان آمریکایی و معشوقه اوپنهایمر، جین تاتلاک را بازی می‌کند. ارتباط او با حزب کمونیست، فیزیکدان را در هنگام بررسی وابستگی‌های سیاسی‌اش در موقعیتی نامطمئن و خطرناک قرار داد.

این خانم بازیگر تازه کار از کریستوفر نولان برای انتخاب او در این فیلم قدردانی ویژه‌ای کرد.

فلورانس پیو در نقش جین تاتلاک
فلورانس پیو در نقش جین تاتلاک

همکاری دوباره کارگردان هالیوودی با بازیگر برنده اسکار!

 

6.گری اولدمن در نقش رئیس جمهور هری اس ترومن

گری اولدمن و کریستوفر نولان بار دیگر در این فیلم با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این دو ستاره از زمان همکاری در سه گانه بتمن با هم همکار نکرده بودند و طرفداران از شنیدن همکاری دوباره آن‌ها بسیار هیجان زده شدند.

اگرچه اولدمن تنها در یک صحنه از این فیلم ظاهر می‌شود.

این بازیگر کهنه کار نقش رئیس جمهور آمریکا ترومن را بازی می‌کند.

ترومن شخصی بود که دستور استفاده از بمب اتمی در بمباران هیروشیما و ناکازاکی در طول جنگ جهانی دوم را صادر کرد.

گری اولدمن در نقش رئیس جمهور هری ترومن

نوشته شباهت بی‌نظیر بازیگران فیلم جنجالی درباره بمب اتم و شخصیت‌های تاریخی! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.