طلسم گل نخوردن در ژاپن را بشکن!

آزمون e1706900138659

هدف امروز: تیم ملی تاکنون در جام ملت های آسیا موفق به گلزنی مقابل ژاپن نشده است، البته در سایر دیدارها 6 برد برای ژاپن، 6 پیروزی برای ایران و 6 تساوی به دست آمده است. این دو تیم برای پنجمین بار به مصاف هم می روند که ایران در 4 دیدار قبلی موفق به گلزنی نشده است. ژاپن تنها تیمی است که ایران بیش از یک بار در جام ملت های آسیا به میدان رفته و گلی نزده است. ژاپن در 4 دیدار اخیر خود در این مدت کلین شیت نکرده است و این آمار به ملی پوشان امید می دهد تا بالاخره این طلسم را بشکنند. به بهانه تقابل دو تیم، بازی های گذشته ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا مرور شده است. تیم ژاپن برای اولین بار در جام ملت های آسیا 1988 شرکت کرد و در اولین دیدارهای خود در مرحله گروهی به مصاف ایران رفت. این دیدار فرصت گلزنی خاصی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. در آن دوره تیم ملی موفق شد از گروه خود صعود کند و عنوان سومی را کسب کند و تیم ژاپن در مرحله گروهی حذف شد. بازی ایران مقابل ژاپن در جام ملت های آسیا 1992 یکی از جنجالی ترین بازی های تاریخ تیم ملی است. ایران و ژاپن در مرحله گروهی دوباره به مصاف هم رفتند. در پایان نیمه اول با اخراج جمشید شاه محمدی، ملی پوشان 10 نفره شدند. در نهایت مقاومت ملی پوشان در دقایق پایانی شکسته شد و کازو یوشیمیورا در دقیقه 88 دروازه ایران را باز کرد. ایران و ژاپن باز هم در بازی هستند.

آنها در جام ملت های آسیا 2004 و در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. آخرین تقابل دو تیم حساس ترین دیدار ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا بود. ایران با 5 پیروزی متوالی و بدون گل خورده در نیمه نهایی مقابل ژاپن به مدعی جدی قهرمانی تبدیل شد. بازی در نیمه اول کاملا متعادل و حساس بود اما در ابتدای نیمه دوم مدافعان ایران به تصور اینکه بازی به دلیل اعلام خطا از سوی بازیکنان ایران متوقف شده بود، بازی را ترک کردند و به میدان رفتند. داور در اعتراض به این موضوع باعث شد ژاپنی ها به سادگی درهای ایران را باز کنند. نظم دفاعی تیم ملی پس از این گل غافلگیرکننده به هم ریخت و ایران 2 گل دیگر دریافت کرد تا سنگین ترین شکست ایران در تاریخ جام ملت های آسیا ثبت شود.

The post طلسم گل نزدن به ژاپن را بشکن! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.