عکس/ برادرزاده های بهروز وثوقی در کنار پدر معروفشان!

برادرزاده‌های بهروز وثوقی در کنار پدرشان چنگیز وثوقی عکس گرفته اند.

بهروز ووشوقی سه برادر دارد که دو تای آنها بازیگر هستند و مشهورترین آنها چنگیز وشوقی است.

به گزارش صبح امروز، چنگیز و توقی دو دختر دارند که تصویری از او را در کنار آنها می بینیم.

درگیری بهروز و برادرانش بر سر ملک

بهروز وستقی نماد سینمای فارسی قبل از انقلاب این روزها با گلایه از خویشاوندی به تیتر اخبار بازگشته است. چنگیز یکی از برادران بهروز اخبارا به اتهام این برادر واکنش نشان داد.

فرارو: بهروز ووشوقی بازیگر مشهور سینما با برادرانش درگیر اختلاف مالی شد. وثوقی مدعی است که برادرانش اموال او را در ایران تصرف کرده اند. در روزهای اخیر این اختلاف علنی شده و وارد فضای مجازی شده است.

بهروز ووشوقی می گوید برادرانش اموال او را تصاحب کرده اند.

بهروز ووشقی دو روز پیش در پستی اینستاگرامی در این باره نوشت:

«از آنجایی که عده ای خود را برادر من معرفی می کنند، باید بگویم که فیروز، چنگیز، شهراد از برادر ناتنی من هم بدتر بودند و همه با جعل اسناد اموال من را به دست آورده اند و اکنون ادعای برادری دارند.

همگی از پشت به من خنجر زدند. متاسفم که از نام من به عنوان برادر سوء استفاده می شود. من برادر واقعی با این اسم ها ندارم.

بهروز ووشوقی، ستاره فیلم‌هایی چون قیصر، کندو، ستدلان و ده‌ها اثر دیگر سینمای پیش از انقلاب، در چهار دهه گذشته در داخل ایران ممنوع الکار بوده است.

وی متولد 29 اسفند 1316 این بازیگر پیشکسوت و سرشناس سینما و تئاتر برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به عنوان بازیگر مشغول به فعالیت هستند.

پست اینستاگرامی اخیر بهروز ووشقی مورد توجه رسانه ها و اهالی فضای مجازی قرار گرفت.

واکنش چنگیز به پست بهروز

کاربران زیادی به صفحه اینستاگرام چنگیز وثوقی هجوم آوردند و از او خواستند درباره صحبت های بهروز توضیح دهد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که امروز تولد بهروز وثوقی است و به همین بهانه، چنگیز وثوقی به جای پاسخ به سوالات و انتقادات کاربران سعی کرد کمی فضا را سبک کند.

چنگیز وستقی با انتشار پست هایی در مورد بهروز ضمن تبریک تولدش خاطراتی از مادرش در این رابطه ذکر کرده است. او در این پست ها بهروز را «خان داداش» خطاب کرد.

چنگیز و طوقی از عشق مادرشان به بهروز گفتند و نوشتند: «یک روز که خسته از فیلمبرداری به خانه آمدم، آهنگ روزای روشن خداحافظ را دیدم که بلند گریه می کرد، گفتم: مامان چی شده؟

گفت: بهروز زنگ زده بود، به او گفتم: انشالله به زودی به ایران می آیی و من تو را می بینم، اما بهروز گفت: دیگر به ایران نمی آیم.

فهمیدم با این حرف درد سنگینی در مادرم ایجاد شد. مثل این است که سالها رنج دوری از عشقت را تحمل کنی، به امید روزی که او برگردد و دوباره او را ببیند. اما درک کن که دیگر نمی توانی او را ببینی، عمر زیادی برایت باقی نمانده و او گفت:

تا بهروز را نبینم به عزرائیل جان نمی دهم. دیگر تکرار نخواهد شد و غیب از این دنیا خواهد رفت. این غم و درد دو ماه طول نکشید و تمام شد و رفت».

چنگیز ووشوقی با انتشار عکسی از برادرش در اینستاگرام تولد بهروز را جشن گرفت.

شایعه ویلایی نوشهر

سایر برادران وثوقی تاکنون واکنشی به پست بهروز نشان نداده اند.

ظاهرا دعوای مالی برادران وثوقی موضوعی قدیمی است و سالهاست که ادامه دارد.

در همین رابطه چنگیز ووشوقی حدود دو سال پیش در کامنت های اینستاگرامی خود پاسخ یکی از مخاطبان را داد. وی در این پاسخ تاکید کرد که هیچ یک از برادران بهروز برادر ناتنی نیستند و مادرش تنها یک بار ازدواج کرده است.

چنگیز وستقی گفت: «فیروز» برادری که یک سال از بهروز کوچکتر است، بدون اطلاع و اجازه بهروز ویلای نوشهری خود را ساخته و فروخته و با پول، خود و خانواده اش را به آمریکا برده و در آنجا ساکن شده است.

چنگیز همچنین از مشکلاتی که برادری بهروز و توحقی برایش در سینمای ایران به وجود آورده است گفت. وی تاکید کرد که با وجود این سختی ها همیشه به یاد برادرش است.

توضیح عکس/ برادرزاده های بهروز وثوقی در کنار پدر معروفشان! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.