عکس/ جلسه صمیمی نفیسه روشن با رضا توکلی و مهدی سلوکی

عکس/ دورهمی صمیمی نفیسه روشن با رضا توکلی و مهدی سلوکی

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از دورهمی صمیمی و جدید خود در کنار رضا توکلی و مهدی سلوکی در اینستاگرام منتشر کرد.

صبحگاه – نفیسه روشن طی یک سال اخیر با شایعاتی مبنی بر ازدواج دوم خود مواجه شده است. اما او در این مدت هیچ واکنشی نشان نداده است.

برخی از کاربران و فالوورهای او معتقدند که نفیسه روشن در صورت ازدواج چیزی را پنهان نمی کند. بنابراین ادعای کانال های تلگرامی و برخی رسانه ها صحت ندارد.

با این حال او علاقه چندانی به حواشی ندارد و با عدم واکنش همیشگی خود به ادعاها نشان داده است که سعی دارد از حاشیه ها دور بماند.

نفیسه روشن که در سال های اخیر بسیار کم کار کرده است، این روزها به شغل اصلی خود یعنی مد و زیبایی پرداخته است.

اما این باعث نشد که از همکارانش در عرصه بازیگری فاصله بگیرد. در همین رابطه روز گذشته تصویری از دیدار صمیمانه خود با مهدی سلوکی و رضا توکلی منتشر کرد.

بخوانید: عکس/ چهره بدون آرایش نفیسه روشن شما را شگفت زده می کند!

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در 23 اردیبهشت 1361 در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است.

از آثار هنری او می توان به نقش آفرینی در فیلم ها و سریال هایی چون بلوف، پسنه مال 2، دستانم را بشور، لازانیا، تخته گاز، مانکن و پلکان مرگ اشاره کرد.

توضیح عکس/ جلسه صمیمی نفیسه روشن با رضا توکلی و مهدی سلوکی برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.