عکس/ هیاهوی ژست جدید و هالیوودی محمدرضا گلزار در اروپا

هیاهوی ژست هالیوودی و جدید محمدرضا گلزار در اروپا

محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده و مجری معروف تصویری از ژست جدید هالیوودی خود در اروپا منتشر کرده است که سر و صدای جدیدی به پا کرده است.

به بازیگرها- کسانی که گلزار را دنبال می کنند، احتمالاً می دانند که او حدود دو سال است که در سینما و تلویزیون حضور نداشته و در این مدت مشغول زندگی در امارات بوده است.

البته علاوه بر این گلزار در ایران نیز برندی را در حوزه پوشاک به ثبت رسانده و بیشتر وقت خود را صرف توسعه این برند کرده است.

در کنار این برندسازی، گلزار به تبلیغات نیز مشغول بوده است.

محمدرضا گلزار در جدیدترین اثر خود تصویری از ژست هالیوودی و جالب خود در یکی از کشورهای اروپایی منتشر کرده است که انتقاداتی را برای او به همراه داشته است.

اما گلزار مثل گذشته بدون توجه از کنارشان گذشته است.

بخوانید: عکس/جنجال دوقلوهای ورزشی محمدرضا گلزار!

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد.

در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه خود را در عرصه بازیگری در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قدری کسب کرد.

محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فعالیت موسیقی خود را به عنوان نوازنده گیتار با گروه آریان از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد.

وی همچنین به عنوان نوازنده گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای در این گروه فعالیت داشته است.

از آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی چون دموکراسی در روز، سیزده گربه روی بام، آخرین عصر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان 1400، همه با هم هستیم، پر کلاغ، کما، آینه باغ، عاشقانه و گیسو. اشاره شده.

توضیح عکس/ هیاهوی هالیوودی و ژست جدید محمدرضا گلزار در اروپا برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.