من به این تیم و ستاره هایش ایمان دارم.

قلعه نویی

هدف امروز: نشست خبری این دیدار با حضور جمع کثیری از خبرنگاران برگزار شد و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ایران در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت: بازی همین است. ظریف ترین در این مرحله تلاش پنج بازی اخیر آنها در این بازی برای کسب نتیجه است. بعد از بازی قبلی با بازیکنانی که در فصل های قبل به این مرحله رسیده بودند صحبت کردیم. مهم این است که آنها بازی با ژاپن را فراموش کنند و به بازی با قطر که میزبان مسابقات است فکر کنند. خوشبختانه بازیکنان شرایط حساس و مهم برای انجام عمل خواستن را درک کرده اند.

در بازی های گذشته انتقادات زیادی وجود داشت. اما آن انتقادات منصفانه نبود. گاهی اوقات بد بازی می کنید و ساختار ضعیفی دارید و بله حق با شماست. در دیدار مقابل ژاپن تا گل شانسی مقابل حریف نداریم. ما در برنامه خودمان برای حذف هافبک های حریف موفق بودیم. قطر تیم خوبی است و سرمایه گذاری کرده و شرایط میزبانی را دارد. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تخلفات تیم ملی از جمله انتخاب داور عرب زبان و کاهش بلیت هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه، گفت: بخشی از سوال شما را باید پاسخ داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا که مسئول برگزاری مسابقات است.

در نسل فعلی تیم ملی برخی از بازیکنان در مقاطع مختلف در مسابقات حضور داشتند و ممکن است برخی دیگر نتوانند در این مسابقات شرکت کنند. بنابراین باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند. در چند روز گذشته به شما گفته ام که اگر در جایی از تاریخ قرار بگیرید که بتوانید حماسه ساز باشید، این آخرین فرصت شما خواهد بود. واقعیت این است که بازیکنان ما در موقعیتی هستند که برای اولین بار در چهار دهه گذشته به فینال می‌رسند و در آنجا کار بزرگی انجام می‌دهند. این یک فرصت تاریخی است و باید از آن استفاده کرد. این ابر بهاری است و اگر زیرساخت کافی داشته باشی، وقتی باران می‌بارد، اگر آب‌های سطحی را جمع‌آوری کنی و به کانال ببری تا بعداً استفاده کنیم، فرصت می‌شود و اگر زیرساخت نداشته باشی تبدیل به سیل می‌شود. که کشاورزی و زندگی مردم را نابود می کند. باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و امیدوارم در پایان بازی فردا همه خوشحال باشند.

مطلب من به این تیم و ستاره هایش اعتقاد دارم برای اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.