چرا تلویزیون های پلاسما از بازار غیب شدند؟ • اندلرن

تلویزیون‌های پلاسما

تلویزیون‌های پلاسما زمانی به شدت سر و صدا پا کرده بودند اما با کیفیت تصویر خوبی که در آن ارائه می‌دادند، در حال حاضر، تلویزیون‌های پلاسما در سطح سطح بازار پیدا می‌کردند. واقعا چرا تلویزیون های پلاسما به یکباره از حوزه فناوری کنار گذاشته شده اند؟ در ضمن بررسی این موضوع و علت تبدیل شدن به این مدل تلویزیون‌ها، شما کمک می‌کنید که اگر یک تلویزیون پلاسما را در سر داشته باشید، به جای این نوع تلویزیون، محصول دیگری را می‌توان خرید.

  • هر آنچه در مورد کیفیت ۴K و مهم آن باید بدانید

چگونه یک تلویزیون پلاسما کار می کند؟

قبل از رابطه با این موضوع حرف بزنیم چرا سازندگان چند سالی است علاقه‌ای به تولید تلویزیون پلاسما در ابتدا درباره مکانیسم کار تلویزیون‌های پلاسما صحبت می‌کنند.

محصولات پلاسما نمایش تصویر، گازهایی را منتشر می کنند که وقتی با الکتریسیته شارژ، از خود نور منتشر می کنند. اکثر این نورها، جزء نورهای فرا بنفش طبقه‌بندی می‌شوند که به صورت پیش فمرض ناه. با این که این نورها به سلول‌های فسفر می‌خورند به نور مرئی تبدیل می‌شوند تصاویری که روی پنل پخش می‌شود از این طریق ساخته شده است. هر پیکسل در تلویزیون پلاسما، شامل سه سلول فسفر است. قرمز، سبز و آبی. این رنگ‌ها در ترکیب با تلاش، رنگ‌های مخصوصی را که نیاز به تلویزیون پخش می‌کنند را ایجاد می‌کنند.

بنابراین، پلاسما، نورهای خاص را کرده و نیازی به نور پس زمینه. این موضوع تا محصولات پلاسما برتر «نسبت کنتراست کنتراست کنتراست کنتراست کنتراست کنتراست کنتراست کنتراست کنتراست این تلویزیون‌ها می‌توانند برخی از پیکسل‌ها را زمانی که نیاز به رنگ سیاه خاموش کنند. کیفیت تصاویر در این نوع تلویزیون ها در آن دوران به شدت عالی بود.

از طرفی، تلویزیون‌های پلاسما زمان پاسخ بسیار، نرخ تازه‌سازی بسیار بالا زاویه‌ی تماشای به شدت معرکه‌ای را می‌دادند. تمامی این ویژگی‌ها باعث شد تا محصولات پلاسما ارزش خرید بسیار بالاتر از مشتریان داشته باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XYU715 سایز ۵۵ اینچ

۱۸,۵۱۵,۰۰۰

۱۸,۱۰۰,۰۰۰

تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM سایز ۵۰ اینچ

۱۴,۰۱۰,۰۰۰

تومان

خرید تلویزیون از دیجی کالا

مشاهده همه

مشکل کجا بود؟

تلویزیون های پلاسما

با وجود محصولات پلاسما چند نکته مثبت این نوع تلویزیون‌ها فرسنگ‌ها از یک بی‌نقص فاصله گرفته‌اند. برای مثال صفحات این نوع تلویزیون، صفحات روشنایی بسیار زیاد است و به این نوع تلویزیون بیشتر برای فضای مناسب بود. بهترین تلویزیون‌ها در بهترین حالت ۱۰۰ نیت روشنایی در یک تست پنجره‌ای ۱۰ درصد ارائه می‌شوند. در مقایسه تلویزیون‌ها با نور پس‌زمینه‌ی LED به شدت می‌تواند بر ۱۰۰۰ نیت روشنایی داشته باشد.

محصولات پلاسما همچنین مستعد حفظ موقت و دائمی تصویر یا پدیده‌ی سوختن بودند. با این حال، این مشکل با توجه به دوره‌های فناوری فناوری پلاسما کمتر شد. از دیگر مشکلات محصولات پلاسما، مصرف برق و از طرفی دیگر تولید گرما بود. این تلویزیون‌های برق بسیاری برای کار نیاز دارند همچنین فن‌های داخلی متعددی در تلویزیون‌ها باید تعبیه می‌شود تا دستگاه خنک‌کننده باشد. ایراد آخرین نوع محصولات در این موضوع نهفته محصولات پلاسما با این‌که نسبت به تلویزیون‌های CRT سبک‌تر و نازک‌تر همچنان این تلویزیون‌ها سنگین و ضخیم بودند.

با نقاط ضعف موجود در محصولات پلاسما، تولیدی پیدا می‌شود تا محصولات تولید کنند. چراکه این نوع در مقایسه با تلویزیون‌های LCD با نور معایب مشابهی داشته‌اند که می‌توان به مصرف برق زیاد ضخامت پنل تلویزیون اشاره کرد.

تفاوت تلویزیون های پلاسما با LCD و OLED

با ظهور نور پسزمینه LED همه چیز تغییر کرد. تلویزیون‌های LCD با نور پس زمینه‌ی LED، بعدها به تلویزیون‌های LED مشهور شدند. تلویزیون های ال ای دی از نسبت اندازه صفحه نازک تر بوده و مصرف برق کمتری هم داشته است. البته، ابتدایی از تلویزیون در با محصولات پلاسما از نظر تصویر و زوایای صفحه ضعیف‌تر بودند، اما به این نتیجه رسیدند که تلویزیون‌های تلویزیونی دیگر پلاسما نسبت به مزیت‌های دیگر باعث نمی‌شوند تا مشتری مشتری به سمت خرید پلاسما علاقه‌مند شود.

آخرین ضربه به تابوت محصولات پلاسما، ظهور تلویزیون‌های OLED و ۴ K

آخرین ضربه به تابوت محصولات پلاسما، ظهور تلویزیون‌های OLED و ۴K در سطح بازار بود. سازندگان تلویزیون متوجه شدند که ساخت تلویزیون‌های ۴k به وقت و به شدت نیاز دارند و واقعاً برای تولیدکنندگان این نوع سرمایه‌گذاری صرف اقتصادی ندارند. از طرفی، تلویزیون‌های تلویزیون‌های اکثر مزیت‌های موجود در پلاسما را بدون مشکل دیگری به مشتری ارائه می‌دهند.

در سال‌هایی که سازندگان و شرکت‌های تولیدکننده رسما ساخت محصولات پلاسما را ساختند و صرفاً روی ساخت تلویزیون‌های تلویزیون‌های و کشف کردند. ؛ دو نوع جذاب و هیجان انگیز که هنوز بعد از این همه سال نظر مخاطبین را به دنبال داشته باشید.

تلوزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3200 سایز 43 اینچ

تلوزیون ال ای دی تی سی ال مدل ۴۳D3200 سایز ۴۳ اینچ

۸,۳۸۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

بهترین جایگزین ها نسبت به تلویزیون های پلاسما

تلویزیون های پلاسما

تلویزیون‌های اولد به نوعی معنویِ محصولات پلاسما می‌شوند و بسیار حائز اهمیتی را به دنبال دارند. برای مثال، تلویزیون‌های OLED پیکسل‌های خود-منتشرکننده‌های شبیه به محصورلات پلاداس. بنابراین، این محصولات می‌توانند نسبت به کنتراست نزدیک به بی‌نهایت را داشاته کنند، بنابراین، چیزی که روی محصولات پلاسما اصلا امکان پذیر نبود. در حالی‌که پلاسما می‌تواند سیاهی عمیقی را با برخی از پیکسل‌های خاص تولید کند، همیشه یک مقدار شارژ دارد که باعث می‌شود تا برخی از نمونه‌های باقیمانده، حالت درخشان درخشان داشته باشد. در نتیجه، یک تلویزیون پلاسما نمی‌تواند رنگ سیاه بی نقص و کاملی را تولید کند.

تلویزیون‌های OLED شبیه به محصولات پلاسما زوایای تماشای عالی و زمان پاسخ سریعی راه ارائ. همچنین، محصولات ED روشنایی به مراتب بیشتر و بیشتر OL صفحه نازک‌تری را دارند.

پدیده‌های سوختگی در تلویزیون‌های OLED هم یک نقطه‌ی منفی مهم تلق، می‌. دلیل، دلایل پیشرفت‌های حائز فناوری فناوری‌های محافظت‌کننده مختلف در تلویزیون‌ها، یکی دیگر از مشکلات بسیار بزرگ عامل تلویزیون تلویزیونی.

روی هم، اگر می‌خواهید تا پلاسما را بخرید، بهترین تلویزیون‌ها را برای خرید انتخاب کنید و بهتر از محصولات پلاسما بخرید. با این اوصاف، تلویزیون‌های OLED گران قیمت‌تر از تلویزیون‌های LED به شماره می‌روند. به همین دلیل، اگر بودجه‌های محدودی را در اختیار دارید، می‌توانید تلویزیون ال سی دی را به جای یک محصول محصول یا LED خریداری کنید. تلویزیون های LCD در زمان عرضه محصولات پلاسما، تلویزیون های LCD مدرن، نسبت به کنتراست بهتر با توجه به نور پس زمینه Mini-LED و فناوری Full-array local dimming ارائه شده و زمان پاسخ سریع را دارا هستند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XYU715 سایز ۵۵ اینچ

۱۸,۵۱۵,۰۰۰

۱۸,۱۰۰,۰۰۰

تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM سایز ۵۰ اینچ

۱۴,۰۱۰,۰۰۰

تومان

خرید تلویزیون از دیجی کالا

مشاهده همه

منبع: howtogeek

  • آیا می‌توانم از تلویزیون به جای مانیتور کامپیوتر استفاده کنم؟

نوشته چرا تلویزیون های پلاسما از بازار غیب شدند؟ اولین بار در اندلرن. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.