آیا هوش مصنوعی آینده نوازندگان را تهدید می کند؟ – بارها و بارها

main qimg b71c80d97a8150f3618a50d29bcd0081

آیا هوش مصنوعی آینده نوازندگان را به خطر می اندازد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بیش از 70 درصد از فعالان موسیقی هوش مصنوعی را ابزار محبوب سال گذشته، تهدیدی برای آینده می دانند. نوازندگان تاسیس شده است

هوش مصنوعی به یکی از ابزارهای مورد علاقه انسان ها تبدیل شده است تا جایی که شرکت های بزرگ در استفاده و توسعه آن با یکدیگر رقابت می کنند. اما به نظر می رسد پیشرفت این ابزار باعث نگرانی نوازندگان شده است.

بیشتر بخوانید: ازدواج هنرمند اسپانیایی با هولوگرام مورد علاقه اش

بیش از 70 درصد از فعالان موسیقی اعلام کرده اند که هوش مصنوعی تهدیدی برای تجارت آنهاست. آنها بر این باورند که توسعه این فناوری مانع از توسعه تجارت آنها می شود و حتی ممکن است درآمد آنها را کاهش دهد.

انجمن نویسندگان، آهنگسازان و ناشران موسیقی فرانسه و همتای آلمانی آن گزارشی منتشر کرده اند که در آن نگرانی خود را از وجود این ابزار ابراز کرده اند. در این گزارش علاوه بر تحلیل تاثیر این ابزار در عرصه موسیقی، از ۱۵ هزار تهیه کننده و سردبیر موسیقی که از اعضای موتورهای موسیقی فرانسوی و آلمانی هستند، در مورد خطرات این فناوری سوال کردند.

با این حال، به نظر می رسد که نوازندگان احساس می کنند هوش مصنوعی در معرض خطر هستند و آن را رقیبی می دانند که می تواند حرفه آنها را نابود کند.

بیشتر بخوانید:

  • حلقه کهکشان ظاهر شد. معرفی اولیه انگشتر هوشمند سامسونگ در رویداد Unpacked
  • آپدیت HyperOS برای Xiaomi 13 Pro منتشر شد
  • سیری در سال 2024 با هوش مصنوعی مولد وارد عرصه رقابت خواهد شد
  • ببینید: نمونه عکس های دوربین Oppo Find X7 Ultra منتشر شد

نظر شما در مورد نگرانی های نوازندگان در مورد هوش مصنوعی چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

آیا هوش مصنوعی آینده نوازندگان را به خطر می اندازد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.