فیلم کامل مصاحبه و اعتراف تکان دهنده مهناز افشار در مورد خیانت همسرش – بازیگرها ⭐️

کامل مصاحبه و اعتراف تکان دهنده مهناز افشار در

مصاحبه مهناز افشار درباره بازی در فیلم های مبتذل این روزها در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، او می گوید دیگر هیچ چیز برایش مهم نیست و حتی پیشنهاد بازی در فیلم های مبتذل را هم قبول می کند!

مهناز افشار پس از مهاجرت به عنوان برانداز فعالیت می کند و بارها در تظاهرات ضد رژیم خارج از کشور حاضر شده و خود را رهبر اغتشاشات می داند.

فیلم کامل مصاحبه مهناز افشار

مهاز افشار دربار خیانت نیز در اظهار نظری جنجالی گفته است: او با وجود داشتن یک دختر از همسرش جدا شده و این روزها در آمریکا مجرد زندگی می کند.

مهناز افشار که از حضور در سینمای ایران ناامید شده، حالا مدعی است هر نقشی را که به او بدهند قبول می کند و دیگر به آداب و رسوم و فرهنگ اهمیتی نمی دهد و می خواهد مانند خارجی ها بازیگر شود.

مهناز افشار می گوید در زندگی همه چیز را از خدا می خواهم و بس.

مهناز افشار مدتی فشن شو داشت اما به دلیل وقت گیر بودن آن را رها کرد. در فیلم ها به اپیزود و اتفاقات ناشی از آن که برای مردم می افتد اعتقاد دارد و می گوید: فکر می کنم مسیرم مشخص شده است. در کودکی از کار سختی که به او شور و شوق زیادی می‌داد لذت می‌برد، به همین دلیل او هرگز نمی‌خواست پزشک یا مهندس شود، بلکه یک کامیون‌دار بود.

ازدواج مهناز افشار و یاسین رامین در 31 خرداد 1392 به ثبت رسید و این زوج زندگی مشترک خود را آغاز کردند و یک سال بعد دخترشان لیانا در 13 خرداد در آلمان به دنیا آمد.

زندگی خصوصی مهناز افشار بارها با مشکلات عدیده ای مواجه بوده است که برخی از آنها به مراحل قانونی کشیده شده است.

فیلم کامل نوشته مهناز افشار مصاحبه و اعتراف تکان دهنده درباره خیانت همسرش برای اولین بار در شعبون ⭐️. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.