اپل خدمات هوش مصنوعی را از غول فناوری چینی Baidu – Techrato خریداری می کند

Applelogostore 1.jpg.55cc2ff3eb770f8e55e11c334f92bb39 1

مقاله ای که اپل خدمات هوش مصنوعی را از غول فناوری چینی بایدو خریداری می کند برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

رسانه های چینی گزارش داده اند که اپل خدمات هوش مصنوعی را از غول فناوری چینی بایدو خرید WSJ قبلا گزارش داده بود که سازنده آیفون در حال مذاکره با این شرکت برای استفاده از هوش مصنوعی خود در iOS 18 است.

بائودی یک LLM به سبک ChatGPT به نام ERNIE Bot را اجرا می کند که به گفته او “نیت انسان را درک می کند و پاسخ های دقیق، منطقی و روانی را به انسان ارائه می دهد.”

بیشتر بخوانید: سری آیفون 17 احتمالا با شیشه صفحه نمایش ضد انعکاس و ضد خش عرضه خواهد شد.

خدمات هوش مصنوعی از غول فناوری چینی بایدو

اکنون شواهد غیرقابل انکاری وجود دارد که نشان می دهد اپل با به روز رسانی iOS و macOS امسال سریعتر به سمت بهره وری حرکت می کند. هوش مصنوعی حرکت می کند همه چیز از اکتبر سال گذشته شروع شد. وقتی بلومبرگ گفت که این شرکت سخت کار می کند تا به ویژگی هایی مانند ChatGPT دست یابد و سپس گفت اپل iOS 18 را “جاه طلبانه و قانع کننده” خواند. حتی در ماه ژانویه، گفته شد که سیستم عامل بعدی بزرگترین سیستم عامل در تاریخ این شرکت است.

فایننشال تایمز موافقت کرد و به طور خاص بیان کرد که سیری قابلیت‌های سطح ChatGPT را دریافت خواهد کرد. در ادامه تیم کوک، مدیرعامل اپل به این موضوع اشاره کرد و گفت:

“جزئیات فعالیت های ما در این فضا اواخر امسال به اشتراک گذاشته خواهد شد.”

WSJ و Dow Jones گزارش دادند که پس از گزارش رسانه چینی Cailian Press مبنی بر اینکه بایدو به مدل تولید محلی اپل تبدیل شود، سهام بایدو امروز بیش از 5 درصد افزایش یافت است.

بر اساس گزارشی از رسانه چینی Cailian Press، مردم بر این باورند که بایدو به تامین کننده مدل هوش مصنوعی محلی اپل برای آیفون 16، سیستم عامل کامپیوتر مک و سیستم عامل آی او اس 18 موبایل آینده تبدیل شود. هنوز تایید نشده است، به نظر قابل قبول است.

یکی از چالش‌های هوش مصنوعی مولد این است که مدل‌ها باید به زبان‌های مختلف بسته به منطقه و کشور آموزش ببینند، با این حال، اپل به یک مدل چینی نیاز دارد که مورد تایید دولت نیز باشد.

قانون‌گذاران چینی باید مدل‌های هوش مصنوعی مولد را قبل از انتشار تأیید کنند. ربات ارنی بایدو یکی از بیش از 40 مدلی است که قبلا تایید شده است. تحلیلگران همچنین معتقدند بایدو یکی از بازیگران اصلی در زمینه هوش مصنوعی در کشور است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر
  • ضبط تماس در آیفون بدون برنامه
  • بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای آیفون
  • فعال کردن هات اسپات آیفون
  • ترفندهای آیفون 13
  • آموزش ویرایش ویدیو در آیفون
  • آموزش آیفون برای مبتدیان

نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: 9to5mac

مقاله ای که اپل خدمات هوش مصنوعی را از غول فناوری چینی بایدو خریداری می کند برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.