رابط کاربری جدید واتس اپ انتشار داستان های مبتنی بر متن را آسان تر می کند – Tekrato

WhatsappGuide 1200x630 1

مقاله رابط کاربری جدید واتس‌اپ انتشار داستان‌های مبتنی بر متن را آسان‌تر می‌کند اولین بار در وب‌سایت Tekrato: Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

واتس اپ به عنوان یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان همواره در تلاش است تا تجربه کاربری را بهبود بخشد و اکنون ویژگی های جدیدی به آن اضافه کرده است. رابط کاربری جدید واتس اپ انتشار داستان های مبتنی بر متن را آسان می کند.

واتس اپ یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان بوده است و از زمان خرید آن توسط غول فناوری متا، با عملکردهایی شبیه به شبکه های اجتماعی در حال تکامل بوده است. اخیراً گزارش شده است که به روز رسانی استاتوس واتس اپ بسیار شبیه به استوری اینستاگرام شده است، اما اکنون به کاربران اجازه می دهد دیگران را تگ کنند. به نظر می رسد تغییرات بیشتری برای به روز رسانی وضعیت نیز در راه است.

بیشتر بخوانید: متا از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر در واتس اپ استفاده می کند

رابط کاربری جدید واتس اپ

در آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای اندروید (نسخه 2.24.7.16)، تیم WABetaInfo یک صفحه ویرایش به‌روزرسانی وضعیت بازطراحی شده را معرفی کرد که شامل گزینه Text به همراه گزینه‌های ویدیو و عکس در پایین صفحه است. در حال حاضر، واتس‌اپ فقط از طریق گزینه My Status در تب Updates امکان به‌روزرسانی ویدیو و عکس را می‌دهد.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که هنگام استفاده از رابط کاربری جدید واتس‌اپ، آن‌ها این حق را دارند که انتخاب کنند متن، ویدیو یا عکس را به اشتراک بگذارند یا نه. همچنین اعلام شده است که سرعت انتشار فایل نیز بهبود خواهد یافت. البته این روش جدید برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های وضعیت هنوز کامل نیست و در آپدیت بعدی برنامه در دسترس خواهد بود.

رابط کاربری جدید واتس اپ ارسال داستان های مبتنی بر متن را آسان تر می کند

در حال حاضر، کاربران فقط می توانند با ضربه زدن روی نماد مداد در تب Updates به ویرایشگر وضعیت مبتنی بر متن دسترسی داشته باشند. خوب است بدانید که واتس اپ تا زمانی که در صفحه ویرایش/پیش نمایش قرار نگیرید، اجازه تغییر نوع وضعیت (متن، عکس، ویدئو) را به شما نمی دهد. بنابراین اگر نیاز به تغییر آن دارید، باید به عقب برگردید و دوباره شروع کنید.

اگر رابط کاربری جدید WhatsApp از نسخه بتا خارج شود و رسمی شود، می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد، از جمله کاهش تعداد مراحل مورد نیاز برای جابه‌جایی بین متن و رسانه، با گزینه‌ای که مستقیماً در Composer تعبیه شده است و به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت بین انواع مختلف محتوا جابجا شوند. بدون نیاز به ترک صفحه فعلی

همچنین شایعه شده است که واتس اپ بر روی ابزارهای ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی کار می کند، اما این همه چیز در حوزه هوش مصنوعی نیست زیرا گفته می شود برنامه پیام رسان در نظر دارد هوش مصنوعی متا را مستقیماً در نوار جستجوی خود ادغام کند.

بیشتر بخوانید:

  • حذف اکانت واتساپ
  • چگونه بفهمیم واتس اپ هک شده است؟
  • نحوه انجام نظرسنجی در واتس اپ
  • انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتس اپ
  • نحوه برقراری تماس گروهی در واتس اپ
  • آموزش انجام نظرسنجی در تلگرام

نظر شما در مورد رابط کاربری جدید واتس اپ چیست؟ این ویژگی چقدر مفید خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اخبار فناوری ایران و جهان را با ما به اشتراک بگذارید و دنبال کنید.

منبع: phonearena

مقاله رابط کاربری جدید واتس‌اپ انتشار داستان‌های مبتنی بر متن را آسان‌تر می‌کند اولین بار در وب‌سایت Tekrato: Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.