بیوگرافی داوران مسابقه آواز mbc persia، صدای برتر The Voice + مجری – بازیگرها ⭐️

داوران مسابقه آواز mbc persia، صدای برتر The Voice

بیوگرافی لیلا فروهر، بیژن مرتضوی، کامیار و سوگندنامه داوران مسابقه خوانندگی ام بی سی پرشیا را بخوانید.

برنامه Voice mbc persia

برنامه Voice MBC Persia تقلیدی از برنامه آمریکایی است که در تمام کشورهای دنیا اجرا و پخش می شود و حالا یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان تصمیم به برگزاری چنین مسابقه ای گرفته و از ایرانیان سراسر دنیا برای شرکت در آن دعوت به عمل آورده است. مسابقات این مسابقه سال گذشته ضبط شده و هم اکنون در حال پخش است.

mbc persia که یکی از شبکه های اپوزیسیون و ضد انقلاب و مورد حمایت بودجه رژیم آل سعود است، این روزها سعی در جذب مخاطب دارد و از این حیث دست به تولید برنامه های جذاب زده است.

آنها با استفاده از چهره های معروف و مجریان محبوب به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند

یکی از برنامه های این شبکه در حال اجراست صلاحیت La Voz به دنبال کشف استعداد خوانندگی است.

البته استقبال مردم از این مسابقه بسیار کم بود زیرا این برنامه در خارج از کشور اجرا شد و تعداد کمی از ایرانی ها توانستند در این مسابقه شرکت کنند.

بیوگرافی داوران پرشین گات استعداد

حامد نیک پی میزبان مسابقات است

حامد نیک پی متولد 29 مهر 1356 در تهران و آهنگساز، نوازنده و خواننده سبک تلفیقی ایرانی مقیم آمریکا است.

او سال ها به عنوان خواننده دربار نزد محمدرضا شاه کار کرد. او فارغ التحصیل لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره است. او کار خود را به عنوان نوازنده در ایران آغاز کرد. . گاهی در آهنگ هایی که به صورت تصنیف سروده می شود، تکنیک هایی وجود دارد که به صورت بداهه مطرح می شود، بعداً به آنها فکر کرده ام و دستور داده ام، سعی کرده ام در آن آهنگ منسجم تر از آنها استفاده کنم، یک بار با شعر زنده یاد مشیری. ، یک بار با صدای پای سهراب سپهری که مثلا با دو فیلمنامه متفاوت تعبیر کرده ام.

او یکی از داوران شرکت کننده در مسابقه پرشین گات تلنت است.

ایشان در 8 خرداد 1368 در تهران متولد شد و پس از انقلاب به لس آنجلس مهاجرت کرد و در آمریکا به فعالیت خود ادامه داد.پدر این خواننده اهل اراکی و مادرش اهل کلاک است.

زندگینامه بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی در 25 آبان 1336 در ساری به دنیا آمد و خانواده وی پنج نفر هستند. او یک برادر به نام فرهاد و خواهرانی به نام های آذر و ارزو دارد. چند روز پس از تولدش به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کردند.

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia

بیژن مرتضوی پس از پایان دبیرستان به انگلستان سفر کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلستان در رشته مهندسی و شهرسازی ادامه داد. او همچنین خود را وقف فعالیت های دیگری مانند تفسیر موسیقی و یادگیری ویولن کرد. او در سال 1979 به آمریکا رفت و در دانشگاه ایالتی تگزاس در رشته موسیقی تحصیل کرد.

بیوگرافی لیلا فروهر

لیلا فروهر (زاده ۱۳ اسفند ۱۳۳۷ در اصفهان) خواننده و بازیگر موسیقی پاپ ایرانی است.

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia

پس از انقلاب ایران به دلیل ممنوعیت خوانندگی زنان در لس آنجلس زندگی و کار می کند. وی فرزند جهانگیر فروهر از بازیگران سابق سینمای ایران است. مادرش فرنگیس فرحزادی نیز بازیگر سینمای ایران است. او از 3 سالگی به همراه پدر و مادرش روی صحنه تئاتر بازی می کرد و در اکثر تئاترها با هنرمند بزرگ تئاتر ارحم صدر اجرا می کرد.

بیوگرافی سوگند

سوگند سهیلی خواننده رپ ایرانی در 31 مرداد 1366 در اصفهان به دنیا آمد. سوگند متاهل است و با همسر و پسرش در لندن زندگی می کند. در این مطلب با بیوگرافی سوگند آشنا خواهید شد.

بیوگرافی سوگند خواننده + طلاق و حواشی و عکس.

او از 5 سالگی در آلمان زندگی کرد و سپس به ایران بازگشت و 3 سال در کیش زندگی کرد. او همچنین در زمینه طراحی داخلی در آلمان تحصیل کرده است. این خواننده جوان به تازگی مادرش را از دست داده و هم اکنون در لندن زندگی می کند. او به فعالیت خود در زمینه موسیقی رپ ادامه می دهد و آخرین آلبوم او به نام مهربون در سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

بیوگرافی کامیار

کامیار احمدزاده ملقب به کامیار خواننده ایرانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۵۷ در تهران است. اصل کامیار کرد مهابادی است.

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی mbc persia

کامیار در سال 1359 در دو سالگی به همراه خانواده به فرانسه و سپس به پاریس مهاجرت کرد و در آنجا بزرگ شد.

کامیار به مدت 8 سال در هنرستان موسیقی حضور یافت و پیانو را به عنوان ساز اصلی خود انتخاب کرد. در این مدت، او بر ادغام موسیقی سنتی خاورمیانه و A&B تمرکز کرد. او قبل از تبدیل شدن به یک موسیقیدان حرفه ای، برای تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه سوربن نوول پاریس تحصیل کرد.

کامیار در 18 سالگی اشتیاق خود را به خوانندگی در سبک های R&B، سول و فانک تحت تاثیر استودیو Wonder کشف کرد.

آرش لباف

یکی دیگر از داوران این حزب. آرش لباف او خواننده ای اهل لس آنجلس است که در زمینه ترانه سرایی و بازیگری نیز فعالیت دارد.

آرش در 12 اردیبهشت 1356 در تهران به دنیا آمد، در 10 سالگی به همراه خانواده از تهران به اروپا مهاجرت کرد و به سوئد رفت، در سال 1395 به همراه خانواده به امارات متحده عربی آمد و در دبی ساکن شد.

او وارد عرصه موسیقی شد و پس از مدتی با چند خواننده ایرانی آشنا شد که مسیر او را به سمت خوانندگی تغییر داد.

مهناز افشار یکی از داوران مسابقه پرشین گات تلنت است

مهناز افشار را می توان مهمترین چهره این مسابقه نامید

مهناز افشار داور پرشین گات تلنت است

بازیگری که سال ها به عنوان سوپراستار سینمای ایران بازی کرد و در نهایت تصمیم گرفت به خارج از کشور برود.

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 است و در سال 1374 وارد دنیای بازیگری شد و اولین تجربه بازیگری خود را در تئاتر آغاز کرد اما در سال 1377 به صورت حرفه ای جلوی دوربین رفت و در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی ظاهر شد. . و اولین قدم خود را در سینمای ایران برداشت.

مهناز افشار با محمدرضا گلزار مشارکت هنری داشت و در بسیاری از فیلم هایی که در آن بازی می کرد با محمدرضا گلزار همبازی بود.

خانم افشار یکی از بازیگران جنجالی شبکه های اجتماعی به شمار می رود، او همیشه با جریان های سیاسی مواجه بوده و با اظهارنظرهای خود خبرساز بوده است.

محل برگزاری

پخش این مسابقه که در رشته خوانندگی است از روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه آغاز شد.

این برنامه سال گذشته ضبط شد و ثبت نام از متقاضیان مسابقه پس از انتشار فراخوان همزمان انجام شد، بنابراین تا پایان فصل اول مسابقه امکان ثبت نام وجود ندارد.

صلاحیت صدای بالا ضبط شده در امارات متحده عربی، نسخه فارسی The Voice است که قبلا در ایالات متحده، انگلیس و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان انجام شده است.

در سال 2018، ام بی سی پرشیا یک مسابقه خوانندگی به نام Persia’s Got Talent را پخش کرد که نسخه فارسی American Got Talent بود. مهناز افشار، ابراهیم حمیدی معروف به ابی و آرش لباف معروف به آرش از جمله داوران این مسابقه بودند.

ام بی سی پرشیا یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان از گروه تلویزیونی MBC متعلق به مرکز پخش خاورمیانه است که مقر آن در دبی است.

 

بیوگرافی داوران مسابقه آواز mbc persia، آواز اصلی The Voice + بازیگرها میزبان اولین بار ⭐️. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.