تاریخچه شرکت چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول – بازیگرها

channels4 profile 1

تاریخچه شرکت چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

امروزه شرکت های زیادی در زمینه فیلم و سریال فعال هستند. ادامه دارد تاریخچه شرکت چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول تایید کنید

Marvel Comics یک شرکت رسانه ای و سرگرمی آمریکایی است که به طور گسترده به عنوان یکی از دو ناشر بزرگ در صنعت کتاب های مصور شناخته می شود. شرکت مادر آن، مارول انترتینمنت، زیرمجموعه دیزنی است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک واقع شده است.

تاریخچه شرکت چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول

  • تاریخچه شرکت محبوب مارول
تاریخچه شرکت چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول
تاریخچه شرکت محبوب مارول

پیش درآمد کمیک مارول در سال 1939 توسط ناشر مجله پالپ تأسیس شد. مارتین گودمن تایملی کامیکس را ایجاد کرد تا از محبوبیت روزافزون کتاب‌های مصور، به‌ویژه آنهایی که دارای ابرقهرمانان هستند، سرمایه‌گذاری کند.

اولین کمیک تایملی مارول کامیکس شماره بود. جلد اکتبر 1939 چندین شخصیت ابرقهرمانی، به ویژه Human Torch و Sub-Mariner را به نمایش گذاشت. تایملی کامیکس شخصیت‌های ابرقهرمانی بسیاری را در دوران «عصر طلایی» کمیک‌ها در دهه 1940 به نمایش گذاشت که مهم‌ترین آنها کاپیتان آمریکا بود که اولین بار در کاپیتان آمریکا شماره 1 (مارس 1941) ظاهر شد. شخصیت های مناسب اغلب در حال مبارزه با نازی ها و ژاپنی ها حتی قبل از ورود ایالات متحده به جنگ جهانی دوم به تصویر کشیده می شدند.

با نزدیک شدن به پایان دهه 1940، ابرقهرمانان در بین خوانندگان کمیک از مد افتادند و تایملی آخرین کتاب خود را در این ژانر در سال 1950 لغو کرد. در سال 1951، گودمن شرکت پخش خود را تأسیس کرد و تایملی کامیکس به مجله اطلس تبدیل شد.

اگرچه یک آزمایش کوتاه برای بازگرداندن ابرقهرمانانی مانند کاپیتان آمریکا در سال 1953 انجام شد، اما انحراف از سایر ژانرهای مارول مانند کتاب های کمیک، وسترن، ترسناک، جنگ و علمی تخیلی.

تاریخچه شرکت چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول
تاریخچه شرکت چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول

تاریخچه شرکت محبوب مارول

پالت روایت مشترک معروف به دنیای مارول در سال 1961 رونمایی شد. در 1 نوامبر 1961، خوانندگان با سناریوی ابرقهرمانی آشنا شدند که با این وجود ریشه در دنیای واقعی داشت. لی و کربی سعی کردند شخصیت‌های کمیک‌هایشان را معتبرتر جلوه دهند و به آن‌ها اجازه دهند به شیوه‌ای واقع‌گرایانه با یکدیگر تعامل داشته باشند، از جمله قهرمانانی که اغلب با یکدیگر دعوا یا مشاجره می‌کنند.

این روند با موج دیگری از شخصیت های ابرقهرمانی که توسط مارول کامیکس در اوایل دهه 1960 معرفی شدند، از جمله مرد عنکبوتی، هالک شگفت انگیز و مردان ایکس ادامه یافت. لی بیشتر کتاب های مارول را در آن زمان نوشت و جک کربی و استیو دیتکو بزرگترین و تاثیرگذارترین هنرمندان بودند.

بیشتر بخوانید:

  • سریال مارول در سال 2023 تایید شد
  • بازگشت مون نایت در فیلم های بعدی مارول
  • تکذیب ساخت فیلم Young Avengers توسط تهیه کننده مارول
  • بهترین صحنه‌های پس از ساخت مارول در Ant-Man 3
  • دنیای سینمایی مارول به پرفروش ترین فرنچایز تاریخ تبدیل شد

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

تاریخچه شرکت چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.