ربات انسان نمای تسلا کارهای واقعی تری انجام می دهد [+ لینک ویدئو] – بارها و بارها

unnamed 1

ربات انسان نمای تسلا کارهای واقعی تری انجام می دهد [+ لینک ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ربات انسان نمای تسلا Optimus به عمل باز می گردد اما این بار واقعی تر و کاربردی تر. ویدئوی قبلی که از این ربات منتشر شده بود واکنش های زیادی را در پی داشت. در جدیدترین ویدیوی منتشر شده توسط تسلا، Optimus در حال جمع آوری باتری ها دیده می شود.تسلا این ویدئو را در 5 می با کاربران به اشتراک گذاشت که پیشرفت ربات را با یک شبکه عصبی آموزش دیده برای تفسیر تصاویر دوربین دو بعدی و داده های حسگرهای داخلی نشان می دهد. این ویژگی به ربات انسان نما تسلا اجازه می دهد تا حرکات مفصلی نرم تری برای انجام وظایف ارائه دهد.


بیشتر بخوانید:

  • ربات انسان نمای فوق سریع S1 با حرکات دقیق خود شما را شگفت زده خواهد کرد [+ویدئو]
  • تسلا 4000 کامیون سایبری را به دلیل مشکل شتاب دهنده فراخوان کرد

ربات انسان نمای تسلا

طبق معمول، ایلان ماسک برنامه های بزرگتری را آماده کرده است. به گفته تسلا، چندین ربات دیگر در حال آزمایش هستند. این شرکت اعلام کرده است که این روبات ها هر روز در حال آزمایش و اصلاح هستند تا وظایف واقعی تری را انجام دهند. به نظر می رسد تلاش های ماسک نتیجه داده است و ربات های جدید توانسته اند برای مدت طولانی بدون خطا در محیط های اداری حرکت کنند. البته این شرکت همچنان در تلاش است تا سرعت روبات های خود را افزایش دهد.

این تحولات با اظهارات قبلی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا مطابقت دارد. این شرکت قصد دارد تا قبل از پایان سال از ربات های خود در این شرکت استفاده کند و فروش آن ها را از سال آینده آغاز کند. ماسک پیش بینی کرد که با پیشرفت هایی که این ربات در سه ماه اول سال جاری انجام خواهد داد، می تواند کارهای مفید و اساسی را در کارخانه انجام دهد.

برای تماشای ویدیوی X در اینجا کلیک انجام دادن.

بیشتر بخوانید:

  • ربات هوش مصنوعی چری به زودی وارد ایران می شود [+ ویدئو]
  • اولین ربات انسان نمای چینی می تواند با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود. نگاه کن

نظر شما در مورد ربات انسان نمای تسلا چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

منبع: گجت ها

ربات انسان نمای تسلا کارهای واقعی تری انجام می دهد [+ لینک ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.