پرچمدار بعدی Realme توسط یک شخصیت دیجیتالی ارائه می شود: Tekrato

realme gt neo 6 uqjt cover 05jA cover

مقاله پرچمدار بعدی Realme توسط یک شخصیت دیجیتال ارائه می شود و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

کمیته بازاریابی Realme تصمیم گرفته است از هوش مصنوعی به روشی متفاوت استفاده کند. رونمایی از پرچمدار بعدی Realme در رویداد 9 می این شرکت، یک شخصیت دیجیتالی پیشرو این رویداد خواهد بود.تاکنون از هوش مصنوعی در زمینه های مختلف استفاده شده است اما Realme ایده خلاقانه تری دارد. گزارش ها حاکی از آن است که رویداد Realme توسط یک شخصیت دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی هدایت می شود. این رویداد Realme را به یک پیشگام تبدیل می کند، زیرا هیچ برندی هرگز شخصیت دیجیتالی را برای کنفرانس خود انتخاب نکرده است.


بیشتر بخوانید:

  • Realme GT Neo 6 Fast سریع‌ترین گوشی شارژر مجهز به نسل سوم اسنپدراگون 8s خواهد بود.
  • Realme GT Neo 6 برای پیش‌سفارش آماده است

پرچمدار بعدی Realme GT Neo 6 خواهد بود

بالاخره هفته آینده پس از معرفی Realme GT Neo 6 مشخص می شود که این دستگاه با چه قیمتی وارد بازار چین می شود. پرچمدار بعدی Realme این دستگاه از نسل سوم پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8s استفاده می کند، اما میزان حافظه آن همچنان یک راز باقی مانده است. خوشبختانه، خرده فروش چینی JD.mall جزئیات بیشتری را در مورد Realme GT Neo 6 پیش از عرضه رسمی آن فاش کرده است.

همانطور که اعلام شد، این گوشی هوشمند دارای باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود. علاوه بر این، GT Neo 6 از دوربین دوگانه بهره می برد که تنها سنسور 50 مگاپیکسلی آن در تصاویر دیده می شود.

ریلمی تاکنون رنگ بنفش این دستگاه را تایید کرده است، اما مشخصا رنگ های دیگری نیز دارد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه پرچمدار آینده Realme مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب است.

بیشتر بخوانید:

  • Realme C65 Fiuji ارائه شد. اولین گوشی میان رده مجهز به Dimension 6300
  • Realme Narzo 70 و Realme Narzo 70x ارائه شدند
  • Realme P1 و Realme P1 Pro معرفی شدند. ارزان، زیبا و قدرتمند!
  • Realme Buds T110 در رنگ های جذاب و متنوع ارائه شده است

نظر کاربران بازیگرها در مورد پرچمدار بعدی Realme چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: phonearena

مقاله پرچمدار بعدی Realme توسط یک شخصیت دیجیتال ارائه می شود و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.