تیم هوش مصنوعی مسئول متا منحل شد – Techrato

1 40

مقاله تیم هوش مصنوعی مسئول متا منحل شد اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تیم هوش مصنوعی مسئول متا برای آزاد کردن منابع بیشتر برای توسعه منحل شد. هوش مصنوعی مولد سایت اطلاع رسانی امروز این خبر را منتشر کرد و یک پست داخلی شرکت است بوته معرفی شده

بر اساس این گزارش، اکثر اعضای تیم هوش مصنوعی که مسئولیت متا را بر عهده دارند، به تیم تولید محصولات هوش مصنوعی این شرکت منتقل خواهند شد. در همین حال، سایر کارکنان زیرساخت هوش مصنوعی هدف کار خواهد کرد

شرکت به صورت دوره ای اعلام می کند که می خواهد هوش مصنوعی مسئول (RAI) و حتی یک صفحه کامل به این موضوع اختصاص داد. این شرکت فهرستی از عناصر مسئول هوش مصنوعی را در این صفحه قرار داده است. از جمله این ارکان می توان به مسئولیت پذیری، شفافیت، امنیت، حریم خصوصی و به چند مورد دیگر اشاره کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • توقف تبلیغات اپل در X. حمایت ایلان ماسک از پست های ضد یهود کارساز بود
  • پشیمانی OpenAI از اخراج سم آلتمن. مذاکرات برای بازگشت او در حال انجام است
  • جنگنده های روسی سوخو ۷۵ به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد

انحلال تیم هوش مصنوعی مسئول متا

جان کارویل، نماینده متا در گزارش سایت اطلاع رسانی گفت: این شرکت به اولویت و سرمایه گذاری در توسعه ایمن و مسئولانه هوش مصنوعی ادامه خواهد داد. او همچنین افزود که این شرکت در حال جداسازی تیم است و اعضای تیم به حمایت از تلاش‌های مرتبط در توسعه و استفاده از هوش مصنوعی مسئول ادامه خواهند داد. تا زمان انتشار، متا به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

تیم هوش مصنوعی مسئول متا

تیم متا در اوایل سال جاری با تغییراتی روبرو شد. بر اساس گزارش Business Insider، این تغییر ساختار شامل اخراج در تیم است RAI که این تیم را به یک پوسته تبدیل کرد. در ادامه این گزارش آمده است که تیم RAI که از سال 2019 شروع به کار کرد، استقلال کمی داشت و برنامه های این تیم باید با مذاکرات طولانی با سهامداران تصویب و اجرا می شد.

تیم هوش مصنوعی مسئول متا برای شناسایی مشکلات رویکردهای آموزشی هوش مصنوعی تشکیل شد. از جمله این مسائل این بود که آیا مدل های هوش مصنوعی این شرکت با اطلاعات کافی و متنوع آموزش دیده اند؟ هدف این تیم جلوگیری از مشکلاتی مانند مشکلات مدیریتی در پلتفرم های متا بود. سیستم های خودکار در فراشبکه های اجتماعی مشکلاتی را ایجاد کرده اند، مانند ترجمه در فیس بوک که منجر به دستگیری دروغین شد. یا تولید استیکر بر اساس هوش مصنوعی واتس اپ که منجر به تولید تصاویر و الگوریتم های مغرضانه شد اینستاگرام که به افراد کمک می کند سوء مصرف مواد و سوء استفاده جنسی از کودکان را پیدا کنند.

تصمیماتی مانند تصمیم شرکت هدف و تصمیم مشابهی که شرکت مایکروسافت در ابتدای سال، آنها را در حالی گرفته می‌شود که دولت‌های جهان برای ایجاد قوانین و مقررات جدید برای توسعه هوش مصنوعی عجله دارند. دولت آمریکا با شرکت های هوش مصنوعی به توافقاتی رسیده است و در پی این توافقات، پرزیدنت بایدن به سازمان های دولتی دستور داد تا برای ایجاد قوانین ایمنی برای هوش مصنوعی سریع عمل کنند. در همین حال، اتحادیه اروپا اصول هوش مصنوعی خود را منتشر کرده است و در تلاش است تا قوانین خود را برای هوش مصنوعی در اسرع وقت تصویب کند.

آیا فکر می کنید با این تصمیمات گسترده و معرفی قوانین جدید می توان ایمنی کاربران را در برابر هوش مصنوعی تضمین کرد و این اختراع شگفت انگیز بشری را کنترل کرد؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و از آخرین اخبار مطلع شوید. اخبار فناوری بازیگرها را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی; معرفی بهترین سایت ها و ابزارهای ایجاد لوگو
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی به زبان ساده چیست؟

منبع: theverge

مقاله تیم هوش مصنوعی مسئول متا منحل شد اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.