جملات جالب درباره شکست تراکتورسازی در کرمانشاه

شدن بازیکنان تراکتور در کرمانشاه

هدف امروز: مدیر رسانه ای تیم بعث کرمانشاه درباره حمله به اتوبوس و بازیکنان تیم امید تراکتورسازی به اعتماد گفت: گفتند اتوبوس آسیب دیده یا بازیکنان ما مجروح شده اند اما فیلمی وجود دارد که نشان می دهد اتوبوس. سالم است و فقط دو بازیکن آنها مجروح شدند که ساعت 3 از بیمارستان مرخص شدند، یعنی آنقدرها هم جدی نبودند!” “در فوتبال حداقل 18 نفر برای بازی می آیند. خوب، چهار نفر از آنها مصدوم هستند، اما آنها می توانند بازی کنند! منظورم قوانین فوتبال است! ما یک بازی لیگ داشتیم، یک تیم با 10 بازیکن بازی می کرد! آنها 11 بازیکن و 3 بازیکن داشتند. 4 ذخیره، نمی گویم اتفاقی نیفتاد، اما باشگاه تراکتورسازی خیلی اغراق کرده بود و من حوصله بازی نداشتم.”

مسئول مطبوعاتی هیأت کرمانشاه نیز درباره علت درگیری توضیح داد: تیم ما در یک جلسه فنی در رختکن حضور داشت و هیچ اطلاعی نداشتیم. می گویند عاملان را گرفتند، بعد اتفاقی افتاد و انشاءالله معلوم می شود که علت چه بوده است. خیلی چیزها در فضای مجازی گفته می شود، مثلاً می گویند چند دختر از اتوبوس رد شدند، چیزی گفتند، البته ما تایید نمی کنیم، اما اینکه آنها را با باشگاه بعث مرتبط کنیم، درست نیست.

سرمربی تیم امید تراکتورسازی درباره ادعای تیم بعث کرمانشاه مبنی بر اینکه بعد از حمله به اتوبوس و بازیکنان روی تراکتور می تواند بازی کند، به اعتماد گفت: بازیکن من از ترس شلوارش را در اتوبوس خیس کرد! در شب 4 داور و ناظر مسابقه را تغییر دادند. فشاری که به داور و ناظر وارد کردند آنها را هم ترساند.» رامین محمدپور به نقل از برخی از حاضران گفت: «آنها گفتند کسانی هستند که یکی از نامزدهای انتخابات را معرفی می کنند!» گفتم آقا! دروازه بان تیم شما آنجاست، ما می خواهیم او را شکست دهیم!»

مدخل اظهارات جالب درباره ضرب و شتم تراکتورسازی در کرمانشاه امروز برای اولین بار در روزنامه آرمان پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.