جنجال دوباره “بوسه اجباری”!

Web capture 5 11 2023 1439

جهان هنوز آن بوسه اجباری در جام جهانی زنان را که این بار در عرصه سیاست رخ داد، فراموش نکرده است. پس از قهرمانی تیم فوتبال زنان اسپانیا، روبیالس در مراسم قهرمانی، جنی هرموسو را بوسید. بعدها بود که جنجال های زیادی پیرامون این حرکت توسط رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و دولت این کشور آغاز شد و حتی فیفا نیز وارد عمل شد. بلافاصله پس از این اتفاق، هرموسو در بیانیه ای اعلام کرد که این بوسه توافقی بوده و از نظر بازیکن مشکلی وجود ندارد. اما طولی نکشید که ابعاد این ماجرا چنان گسترش یافت که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با انتشار بیانیه ای حکم انضباطی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا را اعلام کرد. اسپانیا تصمیم به استعفا گرفت، تا سه سال آینده حق فعالیت در عرصه فوتبال را ندارد.

چند ماه پس از این اتفاق و در روزهای اخیر، وزرای کشور و امور خارجه دولت های اروپایی پشت و در کنار میزبان خود آنالنا بوربوک به صف شدند تا با او که قصد بوسیدن این خارجی آلمانی را دارد، عکس یادگاری بگیرند. . وزیر تلاشی ناموفق که در کرواسی جنجال زیادی به پا کرده است. انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی از وزیر خارجه کرواسی که ظاهراً تلاش می‌کند تا آنالنا بربوک، همتای آلمانی خود را ببوسد، جنجال‌آفرینی کرده است. بسیاری در کرواسی این رفتار را شرم آور و تاسف بار خوانده اند. به گزارش فرارو، در حالی که وزرای کشور و امور خارجه دولت های اروپایی پشت سر میزبان خود آنالنا بوربوک برای گرفتن عکس یادگاری با او صف کشیده اند، به نظر می رسد گوردان گرلیچ رادمان، وزیر امور خارجه کرواسی، تلاش می کند تا بوسه بر خارجی آلمان. .

تلاش ناموفق در کرواسی جنجال های زیادی را به همراه داشته است. بسیاری از رسانه های کرواسی با بازنشر عکس ها و فیلم های این دیدار از لحظه شرم آور صحبت کردند و تلاش گرلیچ رودمن برای بوسیدن بربوک را غیرعادی توصیف کردند. رسانه های کرواسی عکس ها و فیلم های مربوط به این لحظه را به دقت تحلیل و بررسی کرده اند. بسیاری از آنها معتقدند که آنالنا بربوک متعجب و ناراحت از رفتار وزیر خارجه کرواسی بدن خود را به عقب تکیه داده است. تصاویر این لحظه میلیون ها بار در شبکه های اجتماعی کرواسی مشاهده شده است. واکنش بسیاری از کاربران به این تصاویر خشم و شرمندگی بوده است. رادا بوریچ، یکی از شناخته شده ترین فعالان حقوق زنان در کرواسی، رفتار وزیر خارجه کرواسی را نامناسب خواند. برخی دیگر از فعالان رفتار وی را دور از نجابت و احترام دانسته اند. ایوانا ککین یکی از نمایندگان پارلمان کرواسی در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد که گرلیک رادمان نه تنها خود بلکه کرواسی را نیز شرمنده کرد. جادرانکا کوسور، نخست وزیر سابق کرواسی نیز تنها نماند. او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به بوسه های اجباری زنان هم می گویند خشونت، درست است؟ آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

باز هم جنجال پس از «بوسه اجباری»! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.