شپرد کنفرانس مطبوعاتی مستر المپیا را به آتش کشید

چوپان

هدف امروز: هادی چوپان در نشست خبری پیش از مسابقات مستر المپیاد 2023 حضور یافت و به سوالات پاسخ داد. گرگ ایرانی در نشست خبری پیش از مسابقات مستر المپیاد 2023 با مترجم شرکت کرده بود و این بار به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به سوالات پاسخ داد.

هادی چوپان در چند ماه اخیر در اخبار کاملاً سکوت کرده بود و به جز برخی به روز رسانی های فیزیکی و مصاحبه کوتاه با هانی رامبد، او را در هیچ رسانه ای ندیدیم. در حالی که رقبای او مانند سامسون داودا و درک لونسفورد مهمانان دائمی پادکست های مختلف بدنسازی بودند. هادی چوپان سخنان خود را با تمسخر رقبا آغاز کرد. وی با تشبیه برخی از بدنسازان به فیل، شیر و گرگ، آنها را به تمسخر گرفت و گفت: همانطور که می دانید در جنگل فیل ها بزرگ هستند اما شکارچی نیستند. شیرها با شکوه هستند، اما همسرانشان شکار می کنند. اما گرگ همیشه درنده است و فردا و پس فردا با شکارچی روبرو خواهید شد.

هادی چوپان در پاسخ به سوال فیل هیث قهرمان هفت دوره مستر المپیاد مبنی بر اینکه آیا مستر المپیاد شاهد قهرمان جدیدی خواهد بود یا خیر؟ شما می توانید من را بیشتر از بسیاری از افرادی که به من آموزش می دهند درک کنید. بسیاری از بدنسازان دوربین می گیرند و برای یوتیوب تمرین می کنند، اما امسال تمام وقتم را به ساندو اختصاص دادم و امسال هم این کار را انجام خواهم داد.

پست چوپان کنفرانس خبری مستر المپیا را به آتش کشید اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.