داستان قطعی Cloudflare چیست و چه پیامدهایی برای اینترنت ملی و جهانی دارد؟ – شکل

Cloudflare headpic

محتوای قطعی Cloudflare چیست و چه پیامدهایی برای اینترنت ملی و جهانی دارد؟ اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

اخیراً سرویس عالی Cloudflare قطعی زیادی داشته است که بسیاری را نگران کرده است. همراه با جزئیات اختلال در عملکرد وب سایت Cloudflare ما پرداخت می کنیم

داده های راداری Cloudflare نشان می دهد که ترافیک این شبکه در ایران نسبت به روزهای گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته است. اختلالی که نسبت به گذشته شیوع بیشتری پیدا کرده و دلیل آن مشخص نیست. در ادامه به عواقب قطع سرویس cloudflare ما پرداخت می کنیم

تاریخچه قطع سرویس Cloudflare

فیلتر سرویس Cloudflare

تاریخچه قطع سرویس Cloudflare
تاریخچه قطع سرویس Cloudflare

اختلال در Cloudflare یکی از جدی ترین آسیب هایی است که صنعت فناوری در ایران می تواند با آن مواجه شود. داده های راداری Cloudflare نشان می دهد که ترافیک این شبکه در ایران نسبت به روزهای گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته است. اختلالی که نسبت به گذشته شیوع بیشتری پیدا کرده و دلیل آن مشخص نیست.

با این حال، می توان این احتمال را مطرح کرد که این اقدام به دلیل برخورد با ابزارهای بای پس فیلتر باشد. اقدامی که می تواند در کوتاه مدت تا حدودی به این هدف برسد اما به مردم و شرکت ها آسیب وارد کند.

“Cloudflare” یک شرکت آمریکایی است که در سال 2009 با شعار “کمک به ساخت اینترنت بهتر” راه اندازی شد. این شرکت خدمات مختلفی را در زمینه زیرساخت اینترنت ارائه می دهد و به افراد و شرکت ها کمک می کند تا تجربه بهتر، سریعتر و ایمن تری در استفاده از اینترنت داشته باشند.

در زیر می توانید میزان ترافیک ایران به کلودفلر را مشاهده کنید:

تاریخچه قطع سرویس Cloudflare
تاریخچه قطع سرویس Cloudflare

شبکه تحویل محتوا (CDN) یکی از شناخته شده ترین محصولات Cloudflare است که به مردم در سراسر جهان امکان می دهد اطلاعات وب سایت های مختلف را سریعتر مشاهده کنند. این CDN داده های وب سایت مشتریان خود را بر روی چندین سرور در نقاط مختلف جهان قرار می دهد، بنابراین بازدیدکنندگان از وب سایت های مختلف را به نزدیک ترین سرور متصل می کند و در نتیجه زمان بارگذاری وب سایت را کاهش می دهد.

Cloudflare یکی از ارزان ترین CDN های جهان است و با این مزیت رقابتی به بزرگترین ارائه دهنده خدمات در این زمینه تبدیل شده است. طبق آمار اعلام شده توسط Cloudflare در سال 2020، آنها بیش از 25 میلیون وب سایت در سراسر جهان را پشتیبانی کرده اند.

پویا پیرحسینلو، مدیرعامل ابراروان، در گفتگو با دیجیاتو به سهم 70 درصدی Cloudflare از بازار CDN ایران در مهر 1400 اشاره کرد.

با بررسی 10000 سایت پربازدید الکسا در ایران به این نتیجه می رسیم که در بین سایت های ایرانی که از CDN استفاده می کنند، سهم کلودفلر 70 درصد و سهم ابراروان 25 درصد است.

این نشان می دهد که با فیلتر سرویس Cloudflare اکثر سایت های ایرانی نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و دسترسی به آنها بسیار محدود خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • کارشناسان لرزه نگاری زلزله در سواحل تونگا را 5.5 ریشتر تشخیص دادند!
  • نارضایتی حسن یزدانی از باخت آتاری مقابل روس ها
  • لیست کامل قیمت ارزهای دیجیتال فعلی
  • آیا رابطه نامشروع محمدرضا شاه و گوگوش صحت دارد؟
  • قیمت واقعی هر کیلو گوشت در بازار چند تومان خواهد بود؟ [+جزئیات]

محتوای قطعی Cloudflare چیست و چه پیامدهایی برای اینترنت ملی و جهانی دارد؟ اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.