با کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز؛ تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

فرنگی

هدف امروز: تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی قاره کهن را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و سومین دوره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روزهای 7 و 28 فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده قهرمان شدند. مدال طلا در وزن 130 کیلوگرم، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمساری در وزن 82 کیلوگرم مدال نقره و امیررضا ده زرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم مدال شدند. برنز رسید.

در رده بندی تیمی ایران با 200 امتیاز قهرمان شد و تیم های قرقیزستان با 144 امتیاز و ژاپن با 142 امتیاز مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی در وزن 55 کیلوگرم پویا پس از خداحافظی در دور اول، در دور دوم سجاد البیضان از عراق را با نتیجه 7 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله 3 بر 2 تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و راهی فینال شد. دودمرز در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر یو چول از کره شمالی را شکست داد و به مدال نقره دست یافت. در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده گرگی پس از خداحافظی در دور اول، در دور دوم 9 بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را شکست داد. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان با نتیجه 8 بر 5 پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشن بیکوف قهرمان جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف بهرام اف از ازبکستان رفت و با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از خداحافظی در دور اول، در دور دوم 9 بر صفر کرالبیضان عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. محمدی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر هادونگ تان از چین را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله روشن آتدایف از ترکمنستان را 10 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر یک رزاک بیشیکف از قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم پس از خداحافظی در دور اول، محمدرضا رستمی در دور دوم 5 بر 3 جی لنگ از چین را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله 10 بر صفر عادلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه 9 بر 5 مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 77 کیلوگرم امیر عبدی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر علی محمد الابوده عراقی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل ابراهیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و پنجم شد.

مقام با کسب 9 مدال طلا، نقره و برنز؛ تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد امروز برای اولین بار در روزنامه آرمان پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.