سریال بدون توقف بررسی تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال بیفه. اندلرن

بدون توقف بررسی تاریخچه و بیوگرافی بازیگران سریال بیفه.webp

The Untamed یک سریال چینی محصول سال 2019 می باشد که در این مطلب به تاریخچه و معرفی بیوگرافی بازیگران سریال Befifa می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

نام رمان سریال بدون توقف مو دائو زو شی نوشته مو ژیانگ تونگ شیو است که این سریال اقتباسی از این رمان است. دو بازیگر مشهور چینی شیائو ژان و وانگ ییبو از جمله بازیگران سریال Untamed در نقش های اصلی هستند.

خلاصه داستان سریال چینی بدون توقف

وی ووکسیان و لان ژان، دو شاگرد با استعداد از دو قبیله بزرگ، در طول آموزش تزکیه با هم آشنا می شوند و به طور تصادفی رازی را کشف می کنند که سال ها پنهان بوده است. آنها با به دست گرفتن میراث اجداد خود، تصمیم می گیرند جهان را از شر این تهدید شوم خلاص کنند. اما در یک چرخش دراماتیک، وی ووکسیان می میرد.

شانزده سال بعد، وی ووکسیان از طریق یک مراسم قربانی به زندگی بازگردانده شد. پشت یک نقاب پنهان می شود و هویت احضار کننده خود را به عهده می گیرد. به زودی، Wei WuXian با Lan WangJi ملاقات می کند و آنها شروع به کار با هم برای حل رازهای زمان حال و کشف حقیقت پشت وقایع گذشته می کنند.

زمان پخش سریال Untamed

سریال چینی بدون توقف یا بدون توقف در چین از 27 ژوئن تا 20 آگوست 2019 با حداکثر پنجاه قسمت در Tencent Video پخش شد. نسخه ویژه 20 قسمتی این درام از 25 دسامبر 2019 از شبکه WeTV پخش شد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های رزمی چینی و هنگ کنگ

بازیگران سریال بی وقفه

در ادامه به معرفی بازیگران سریال بدون توقف می پردازیم و بیوگرافی بازیگران سریال بدون توقف را برای شما شرح می دهم.

شیائو ژان (شیائو ژان) در نقش ووشیان در سریال رام نادشا

بازیگران سریال بیفافه / عکس بازیگران سریال بفه ها

شیائو ژان یکی از بازیگران سریال، خواننده و عضو سابق گروه پسرانه X NINE است. شیائو ژان قبل از اولین کارش به عنوان عکاس و طراح گرافیک کار می کرد. او برای بازی خود جوایز متعددی از جمله «محبوب ترین بازیگر» در جایزه برج طلایی و «محبوب ترین بازیگر سال» در جوایز سینمایی و تلویزیونی سینا دریافت کرد. او همچنین در فهرست فوربس چین “30 زیر 30 سال آسیا 2019” قرار گرفت.

شیائو ژان علاوه بر بازیگری، به عنوان خواننده نیز به کار خود ادامه داد و تک آهنگ های موفقی مانند «اسپات لایت» را منتشر کرد که در سال 2020 به پرفروش ترین آهنگ دیجیتال در چین تبدیل شد و به عنوان یکی از 10 آهنگ برتر دیجیتال پرفروش رتبه بندی شد. رکوردهای جهانی گینس. در سراسر جهان.

شیائو ژان در چندین سریال مطرح مانند «قاره دولو» و «سوگند عشق» بازی کرده است که برای بازی هایش جوایز و نامزدی را برای او به ارمغان آورده است. در سپتامبر 2019، او استودیوی خود را به نام “XZ Studio” تاسیس کرد و به چهره ای محبوب در صنعت سرگرمی چین تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی معرفی بهترین فیلم های چینی زامبی

وانگ ییبو (وانگ ییبو) در نقش لان جان بازیگران سریال چینی بیپا

بیوگرافی بازیگران سریال های بدون توقف / زو یانگ در سریال های بدون توقف

وانگ یی بو کی یکی از بازیگران سریال «رام نشده» خواننده، بازیگر، رقصنده، مجری تلویزیون و موتورسوار چینی است. او یکی از اعضای گروه پسران کره جنوبی-چینی UNIQ است. وانگ اولین بازیگری خود را در فیلم “همکاران MBA” انجام داد. او از سال 2015 مجری برنامه واریته «روز به روز» است. در سال 2017 برای اولین بار در درام شوشان گاکوئن نقش اصلی را انتخاب کرد. در سال 2018، او یک مربی رقص برای نمایش واقعیت زنده “Produce 101” شد و به دلیل مهارت های رقصش شهرت بیشتری به دست آورد.

در سال 2019، وانگ ییبو در سریال چینی Untamed بازی کرد، جایی که شهرت و محبوبیت جهانی به دست آورد. او برای اولین بار در فهرست 100 سلبریتی برتر فوربس چین قرار گرفت و در سال 2019 در رتبه 71 قرار گرفت. فوربس چین همچنین او را در فهرست 30 تأثیرگذار زیر 30 سال 2019 آسیای 30 زیر 30 سال خود قرار داد که تأثیر قابل توجهی در این فهرست داشته اند.

در 30 دسامبر 2019، وانگ تک آهنگ خود را “No Sense” منتشر کرد. در عرض 20 دقیقه پس از انتشار، 6 میلیون نسخه دیجیتال فروخته شد و فروش آن بیش از 18 میلیون یوان بود. پس از 10 ساعت، 10 میلیون نسخه دیجیتال به ارزش بیش از 30 میلیون یوان فروخته شد. این آهنگ به پرفروش ترین تک آهنگ دیجیتال NetEase Music تبدیل شده است و به 10 میلیون یوان فروش رسیده است. “بدون حس” اولین تلاش وانگ برای آهنگسازی است. در سال 2021، وانگ در رتبه دوم 100 سلبریتی برتر فوربس چین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تلویزیونی ژائو لوسی با بازی ژائو لوسی

لو ژوان (ژوان لو) بازیگر نقش شیانگ یان لی در سریال Untamed

سریال چینی توقف ناپذیر / بازیگران سریال چینی رام نشده

لولو ژوان یکی از بازیگران زن سریال چینی بدون توقف و یک رقصنده حرفه ای باله است. او از آکادمی رقص پکن فارغ التحصیل شد و اولین بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی “رویای عمارت های قرمز” در سال 2010 انجام داد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش “لان ما شان دی” در مجموعه تلویزیونی تاریخی “افسانه رقص” شناخته می شود. در سال 2013. او در سال 2020 با نقش اصلی خود در “Love Is Well Dopressed” به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید: لیست سریال های پزشکی کره ای بهترین سریال های پزشکی کره ای

وانگ ژوچنگ (وانگ ژو چنگ) در نقش Xiang Cheng در سریال چینی Untamed

بازیگران سریال چینی توقف ناپذیر / بازیگران فیلم رام نشدنی

وانگ ژوچنگ یکی از بازیگران سریال چینی بدون توقف است. او اصالتا اهل جیوجیانگ، جیانگشی، جنوب غربی چین است. او همیشه آواز خواندن را دوست داشت و وقتی از دبستان فارغ التحصیل شد، مادرش او را به پکن برد تا برخلاف میل خانواده و دوستانش بیاموزد.

وانگ ژوچنگ به نمایندگی از بخش موسیقی آواز مدرسه در اجراهای خارج از کشور شرکت کرده است. او همچنین بورسیه های تحصیلی حرفه ای متعددی دریافت کرد و در بسیاری از اپراها و موزیکال ها اجرا کرد. او سپس به آکادمی معتبر مرکزی دانشگاه درام در پکن رفت و به عنوان متخصص اپرا فارغ التحصیل شد. ستاره شدن او زمانی بود که تنها 21 سال داشت و در نقش جیانگ چنگ در فیلم The Untamed بازی کرد.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین سریال های عاشقانه تایلندی

وانگ هائو ژوان (وانگ هااکسوان) روی کاغذ زو یانگ در سریال بی وقفه

لان جان بازیگران سریال چینی بی وقفه / وی ووکسیان و لان جان

وانگ هائو ژوان یکی از بازیگران سریال چینی ادامه دارد. او از بخش نمایش آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد. او با حضور در «جوانی به نام تو» رسما وارد عرصه بازیگری شد. در سال 2019 در سریال «رام نشدگان» ظاهر شد و با ایفای نقش به شهرت رسید و جایزه «نیروی جدید سال» را از چهارمین جشنواره فیلم و تلویزیون گلدن گودو دریافت کرد. او در سال 2020 به عنوان «100 فرد تأثیرگذار» معرفی شد و در رتبه 42 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی سریال مهمانخانه رمانتیک کره ای

منگ زییی (منگ زی یی) که در نقش ون چینگ بازی کرد سریال رام نشده

نام رمان سریال بی پافه / سانسورهای سریال بی پافه

منگ زییی، متولد شهر چانگچون، استان جیلین، بازیگر درام چینی Untamed است. در سال 2013، منگ در بخش بازیگری آکادمی فیلم پکن پذیرفته شد و با Yukai Entertainment قرارداد امضا کرد. در سال 2014 برای اولین بار در سریال «وو ​​شن ژائو زی لانگ» بازی کرد.

بیشتر بخوانید: عاشقانه کالج فیلم کره ای | فیلم های مدرسه کره ای

ژانگ جینگ تانگ در نقش یو زیان

بازیگران سریال کره ای Untamed / Unstoppable

او بازیگر و مجری تلویزیون چینی است که از دانشگاه رادیو و تلویزیون فارغ التحصیل شده است. جینگ تانگ ژانگ برای بازی در فیلم های Untamed (2019)، هیولای برفی (2019) و عشق مجرد (2020) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی برانگیز

آخرین کلمه؛ سریال چینی بی وقفه

در این مطلب به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال چینی بدون توقف پرداخته ایم. شما همکاران ما عکس های بازیگران سریال بی وقفه را دیده اید و با این سریال جذاب چینی آشنا شده اید. نظر شما در مورد بازیگران سریال چینی Untamed چیست؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.