عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

بوراک اوزچیویت بازیگر نقش بالی خان در سریال حریم سلطان که با ایفای نقش در سریال هایی چون چکاوک و اکیا به شهرت جهانی دست یافت، تصاویر جدیدی از خود منتشر کرد و بار دیگر جذابیت خود را به رخ کشید. کت چرم مشکی. .
بوراک اوزچیویت

به گزارش صبح به نقل از برترین ها، این بازیگر به تازگی به عنوان چهره تبلیغاتی یک برند پوشاک ترکیه ای شروع به کار کرده است و تصاویر او برای تبلیغات این برند بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

1683605646 51 عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

1683605647 63 عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

1683605647 958 عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها

زندگینامه، خاطرات:

بوراک اوزچیویت، مدل و بازیگر مشهور ترکیه ای متولد 24 دسامبر 1984، دبیرستان را در مدرسه کاظم ایشمن در سال 2001 به پایان رساند و از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مرمره در رشته عکاسی فارغ التحصیل شد.

بوراک اوزچیویت اصالتاً اهل استان غازیانتپ در جنوب ترکیه است. در مسابقه بهترین مدل مرد ترکیه در سال 2003 به عنوان چهره ای انتخاب شد که آینده درخشانی خواهد داشت. پس از این مسابقه در آژانس مدلینگ اوگورکان آجانس به عنوان مدل مشغول به کار شد. او اکنون حرفه مدلینگ را رها کرده و مشغول بازی در فیلم ها و سریال ها است.

بوراک اوزچیویت در سال 2005 مجدداً در مسابقه بهترین مدل ترکیه شرکت کرد و به عنوان بهترین مدل مرد ترکیه انتخاب شد. وی پس از انتخاب به عنوان بهترین مدل ترکیه در مسابقه بهترین مدل مرد جهان شرکت کرد و توانست مقام دوم بهترین مدل جهان را از آن خود کند.

اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی 18 بود که در آن نقش یک افسر پلیس به نام مراد را بازی کرد. در آبان 1386 در فیلمی به نام مسالت بازی کرد. نقشی که او را به شهرت رساند و در ایران طرفداران زیادی پیدا کرد، نقش بالی خان (مالکوچ اوغلو) در سریال حریم سلطان بود.

پست عکس های جدید بازیگر ترکیه ای محبوب ایرانی ها اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.