سینما/ واکنش رفیع پور به این سخنرانی توهین به موسیقی اسرائیل و انگلیس بود – اندلرن ⭐️

واکنش رفیع پور به این سخنرانی توهین به موسیقی

صحبت ها و اظهارنظرها و توهین های علی اکبر رائفی پور به اهالی موسیقی و موسیقی این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود که با واکنش شدید برخی از اهالی موسیقی کشورمان مواجه شده است.

علی رحیمیان، امیر بکان و بهزاد عبدی سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران پس از انتشار سخنان وی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستند با این فرد به شدت برخورد کند در غیر این صورت از همه امکانات خود استفاده خواهند کرد. مناصب در کشور

صحبت های رفیع پور توهین به موسیقی نبود.

این سه نفر در نامه ای طولانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برخورد قاطع و جدی با علی اکبر رائفی پور شدند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل توهین به رائفی پور به موسیقی و هنرمندان

فیلم کامل سخنرانی رفیع پور در مورد شوخی اهل بیت که دم دیکش بیرون زده بود.

آنها همچنین خواستار عذرخواهی رسمی رفیع پور از جامعه هنر موسیقی شدند.

در نهایت علی اکبر رائفی پور دیشب ویدیویی از خودش به اشتراک گذاشت و گفت این سخنرانی مربوط به 12 سال پیش است و من در مورد تاثیرات علمی موسیقی بر مردم صحبت کردم و هیچ توهینی به اهالی موسیقی نشده است و چرا بعد از 12 سال این فیلم را منتشر می کنند. در فضای مجازی یکی از نکات قابل تامل است.

در روایت دیگری از علی اکبر رائفی پور می گویند کسانی که فیلم ها را قطع می کنند و در فضای مجازی می گذارند کار اسرائیل و انگلیس است. وی با انتشار تصاویری مدعی شده است که چند تروریست در کشور توسط سربازان ناشناس دستگیر شده اند. امام زمان و اسلحه دارند. به خانه او رفته بودند که دستگیر شدند و سی دی هایی پیدا کردند که در آن صحبت های من ضبط شده بود. شکی نیست که گروه های زیادی هستند که سعی در تخریب چهره من در جامعه دارند.

علی اکبر رائفی پور مدعی است که دشمنانش دشمنان حضرت مهدی و مهدویت هستند و چون من شیعه و اهل بیت را تبلیغ می کنم و توانستم جوانان زیادی را به خود جذب کنم، آنها عصبانی هستند و سعی می کنند چهره من را تخریب کنند.

علی اکبر رائفی پور چندی پیش در سخنانی مدعی شد اهل بیت جوک هایی می کنند که نمی شود گفت و این سخنان او با واکنش شدید بسیاری از دانشگاهیان و روحانیون کشور مواجه شد.

نوشته فیلم/ واکنش رفیع پور به سخنرانی توهین آمیز به موسیقی اسرائیل و انگلیس اولین بار در شبونی بود ⭐️. نشان داد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.