عکس/ سام درخشانی با سام اصغری و سام نوری مرز شوخی را جابجا کرد

سنگ تمام سام درخشانی برای سالروز تولد آتیلا پسیانی

سام درخشانی با انتشار مطلبی عجیب با سام نوری و سام اصغری شوخی کرد و بار دیگر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

صبحگاه سام درخشانی که علاوه بر بازیگری در شبکه های اجتماعی نیز فعال است. او در ماه های اخیر مشغول پخش جوک های عجیب و غریب بوده است.

او هر بار موضوعی را هدف شوخی های خود قرار می دهد و این اقدام باعث می شود هر بار جنجال جدیدی به راه بیفتد. مثلا همین چند روز پیش با خانواده رزبه بمانی شوخی کرد و هیاهوی جدیدی به پا شد.

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ساعاتی پیش با انتشار مطلبی دیگر با بازیگر مطرح ایرانی و اینفلوئنسر ایرانی-آمریکایی شوخی کرد.

وی در همین رابطه نوشت: من: سام درخشانی با سام نوری و سام اصغری یه گزوه.

بیشتر بخوانید: عکس/ شوخی غیر معمول و عجیب سام درخشانی با خانواده روزبه بمانی

بیوگرافی سام درخشانی

او متولد 10 تیر 1354 در تهران است و از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد.

او با ایفای نقش در سریال شب زادگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی سابقه بازی در سریال هایی چون با من بامن، خانه پدری و روزهای اعتراض را در کارنامه هنری خود دارد.

از آثار سینمایی سام درخشانی می توان به عناوینی چون Good Bad Kitty، Emshaw، Texas اشاره کرد. به تخته گاز، پاستریونی، نطفه شوم، شهوت و خجالت نکش اشاره کرد. وی همچنین به عنوان مهمان در برنامه همرافیق حضور داشته است.

درخشانی در تاریخ ۵ خرداد ۱۳۹۴ ازدواج خود را با عسل امیرپور رسما اعلام کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام برکا و یک پسر به نام برسام است.

توضیح عکس/ سام درخشانی برای اولین بار صبح مرز شوخی با سام اصغری و سام نوری را جابجا کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.