عکس/ کنایه تند مرجانه گلچین به محصولات سایپا

کنایه تند و تیز مرجانه گلچین به محصولات سایپا

مرجانه گلچین با انتشار تصویری جنجالی از خودروی سایپا با لحنی کنایه آمیز کیفیت محصولات این شرکت را زیر سوال برد.

صبحگاه بیشتر ما ایرانی ها مرجان گلچین را با سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران به یاد داریم. سریالی که در سال 1366 تولید و پخش شد.

اما در واقع مرجانه گلچین دو دهه قبل از بازی در این سریال وارد عرصه بازیگری شد.

او برای اولین بار در سال 64 در سریال آینه به کارگردانی غلامحسین لطفی دیده شد. یک سال بعد در فیلم قصعه زنگید به کارگردانی خسرو شجاعی بازی کرد.

مرجانه گلچین ساعاتی پیش مطلبی کنایه آمیز خطاب به شرکت سایپا منتشر کرده است. او نوشت:

“یک ساعت و هفتاد دقیقه به وقت سایپا. با سایپا جلوتر از زمان حرکت کنید.”

بیشتر بخوانید: عکس/داستان کنایه آمیز و جنجالی مرجانه گلچین درباره خرمشهر

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در سال 1347 در رشت به دنیا آمد. در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی موسیقی تئاتر فارغ التحصیل شد.

او برای اولین بار در تلویزیون ظاهر شد و در سال 1364 در سن 17 سالگی در سریال آینه به کارگردانی غلامحسین لطفی بازی کرد.

گلچین حدود ده سال در انگلستان زندگی کرد. از سال 1374 تا 1383 از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و پس از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد.

وی در سال ۱۳۹۷ دوران پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی به ایفای نقش پرداخته است. از آثار مهم مرجانه گلچین بازی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران و فیلم شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی است.

از مهمترین فعالیت های مرجانه گلچین می توان به شب عید، آسمان بارانی، آرماندو، نفس گرم، ماه تی تی، شاهگوش، دزد و پلیس، جاده در جاده، سه دانگ، سه دانگ، نقطه به خط اشاره کرد.

توضیح عکس/ کنایه تند و تیز مرجانه گلچین اول صبح به محصولات سایپا. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.