فیلم برف با بازی مریم مومن با رقص و آهنگ ولنتاین و ژست های خاص – بازیگرها ⭐️

برف با بازی مریم مومن با رقص و آهنگ

مریم مومین عکس ها و فیلمی از برف بازی در اینستاگرامش منتشر کرد که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت، مریم مومن عکس هایی با ژست های مختلف هنگام برف بازی به اشتراک گذاشت.

مریم مومن یکی از بازیگران مطرح کشورمان است که سال هاست در عرصه بازیگری فعالیت می کند و با حضور در سریال بانوی مانور به شهرت رسید و توانست قدم دیگری در این عرصه بردارد. . عمل کنید

مریم مومن برف بازی با رقص و آواز

مریم مومن نیز با حضور در سریال جوادگر شهرت خود را تثبیت کرد و در شبکه نمایش خانگی در کنار جواد رضویان و احمد مهرانفر بازی کرد.

مریم مومن بازیگر جوان و با استعداد سینما، تلویزیون و تئاتر در 15 مرداد 1377 در محله قروه درویش مشکین شهر اردبیل به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری است. خانم مومین تک فرزند بود و در 9 سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند. پدرش کوله‌باز و مادرش سوارکار است.

مریم مومن درباره جدایی پدر و مادرش می گوید:

“من یک شبه بزرگ شدم. در 9 سالگی حامی مادرم شدم و سعی کردم به مادرم توهین نکنم. هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد از طلاق انتخاب کنم. وقتی مرا به دادگاه بردند و به من گفتند.” اگر می خواهی با مامان یا بابات زندگی کنی من فشار خون داشتم یادم می آید قاضی برایم گریه کرد و بالاخره مرا به مادرم سپردند با این حال موقعیت فعلی زندگی ام را مدیون قلب خوب پدرم هستم. و زحمات مادرم

از فیلم برف با اجرای مریم مومین با رقص و آواز ولنتاین و ژست های خاص اولین بار در شعبون ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.