ماجرای جنجالی احمد ایراندوست و همسرش به دلیل افزایش قیمت سکه و قیمت – بازیگرها ⭐️

جنجالی احمد ایراندوست و همسرش به دلیل افزایش قیمت

احمد ایراندوست با انتشار عکسی از همسرش و انتشار مطلبی طنز به افزایش قیمت سکه واکنش نشان داد.

احمد ایراندوست در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت و نوشت: بله سکه 29 میلیون بود… همسر عزیزم ناهار و شام ظرف ها را بگذارید، خودم شست و شو می کنم.

ماجرای جنجالی احمد ایراندوست و همسرش

احمد ایراندوست یکی از بازیگران مشهور کشورمان است که مدتی است به عنوان بادیگارد مشغول به کار بوده و محافظ چهره های معروفی چون جنیفر لوپز بوده است.

احمد ایراندوست در 5 خرداد 1349 در آبادان بازیگر، خواننده و محافظ متولد شد. هنوز خیلی ها او را با نام مستعار «قل بره» در سریال طنز «شبهای برره» می شناسند. او در فیلم «اخراجی ها ۲» و چند فیلم و سریال دیگر بازی کرده است.

همچنین ببینید:

فیلم / بادیگارد جنیفر لوپز احمد ایراندوست قل برره

به گفته خودش او قبلا قهرمان بوکس بود اما در سال 68 به دلیل شکستگی فک نتوانست به بوکس ادامه دهد و پدرش شهاب ایراندوست نیز در دوره غلامرضا تختی قهرمان بوکس بود.

او اولین بار در سال 68 بازیگری را تجربه کرد اما ما از سال 62 با بچه های دبیرستان توحید تئاتر کار می کنیم و در آن زمان خشایار اعتمادی هم تک نواز گروه ترانه ما بود. مدتی با شادروان فرهنگ مهرپرور در برنامه صبح جمعه با شما کار کردم، چون تقلید صدایم خیلی خوب است، سپس نقش افسر عراقی را در پرواز پرستوها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کردم.

 

داستان جنجالی نوشته احمد ایراندوست و همسرش برای افزایش قیمت سکه و قیمت اولین بار در شعبون ⭐️ . ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.