مانیتور گیمینگ لنوو به نام Lecoo Space Fox 27 Predator معرفی شد – بازیگرها

Lecoo N2721U Gaming Monitor

مقاله مانیتور بازی لنوو با نام Lecoo Space Fox 27 Predator برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

لنوو یک مانیتور ویژه برای گیمرها راه اندازی کرد. این مانیتور گیمینگ لنوو Lecoo Space Fox 27 Predator نام دارد و یک گزینه عالی برای دوستداران بازی است.

Leco Lenovo مانیتور گیمینگ جدید خود را با این نام معرفی می کند Space Predator Fox 27 و شماره مدل N2721U را در بازار چین معرفی کرد. این پنل 27 اینچی با وضوح چشمگیر 4K و قیمت مناسب 1599 یوان (معادل 220 دلار) گزینه ای عالی برای گیمرها است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این دستگاه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین مانیتور برای تجارت; راهنمای خرید یک نمایشگر تجاری مناسب
  • بهترین مانیتورهای برنامه نویسی سال 2024; بهترین راهنمای خرید صفحه نمایش برای برنامه نویسان.
  • بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024; راهنمای خرید مانیتورهای بازی در بازار ایران
  • بهترین مانیتورهای گیمینگ سال 2023; راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

مشخصات مانیتور گیمینگ Lenovo Lecoo (Lecoo N2721U).

Lako N2721U دارای پنل IPS با وضوح 4K (3840 در 2160 پیکسل)، نرخ تازه سازی 160 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه است. این سه ویژگی دست به دست هم می دهند تا تصویری واضح با حداقل تاری در صحنه های با حرکت سریع ارائه دهند.

مانیتور گیمینگ لنوو

این نمایشگر عمق رنگ 10 بیتی و طیف رنگی DCI-P3 (98%) را پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می‌رسد. علاوه بر این، برای گیمرهایی که به دنبال تجربه کار با فناوری بدون خستگی چشمان خود هستند، از فناوری AdaptiveSync، نور DC، فناوری حذف سوسو زدن و حالت کم نور آبی استفاده می شود.

مانیتور گیمینگ لنوو

تعدادی ویژگی خاص مانند پشتیبانی از HDR400، برای گیم پلی بهتر با دید واضح در مناطق تاریک (برای شناسایی دشمنان پنهان) و ویژگی های تقویت کننده بازی مانند پوشش متقاطع و حالت های مختلف بازی (FPS/RTS)، برای دقت و استراتژی بیشتر. ارزش خریدن دارند. آنها محصول را کپی می کنند.

بعلاوه، N2721U عملکرد پیشرفته با قابلیت های PIP/PBP (تصویر در تصویر/تصویر با تصویر) را ارائه می دهد که نمایش همزمان ورودی های سیگنال دوگانه را امکان پذیر می کند. گزینه های اتصال شامل دو پورت HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4، یک پورت Type-C و یک خروجی صدا/هدفون است.

مانیتور گیمینگ لنوو

طراحی این مانیتور با حداقل حاشیه و پایه فلزی، برای تجربه بصری همه جانبه، مزیت دیگری است که می تواند افراد زیادی را به سمت خرید این محصول سوق دهد.

بیشتر بخوانید:

  • مانیتور گیمینگ TCL 34R83Q با نرخ تازه سازی 170 هرتز معرفی شد
  • مانیتور گیمینگ MSI MAG 321UPX معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی (32GS95UE-B) با نمایشگر قدیمی 4K معرفی شد
  • مانیتور Lenovo ThinkVision P27pz-30 با پنل مینی LED 4K معرفی شد
  • مانیتور مینی LED BenQ 4K با نرخ تازه سازی 144 هرتز معرفی شد

نظر کاربران بازیگرها در مورد مانیتور گیمینگ لنوو چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله مانیتور بازی لنوو با نام Lecoo Space Fox 27 Predator برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.