معرفی سریال دوپینگ بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان – Carmadeo

سریال دوپینگ بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان Carmadeo

سریال دوپینگ یک سریال کمدی به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی رضا مقصودی است. این سریال برای محیط گرم خانوادگی مناسب است. در این مقاله Carmadeo قصد داریم شما را با سریال دوپینگ و سپس بیوگرافی آن آشنا کنیم. بازیگران این سریال و خلاصه داستان را ذکر کنیم پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ.

در این قسمت به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ می پردازیم. بازیگران سریال دوپینگ چهره های بسیار شناخته شده و محبوبی هستند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی محمد بحرانی بازیگر سریال دوپینگ

محمد بحرانی

محمد بحرانی متولد 25 آذر 1360 در کازرون شیراز بازیگر و صداپیشه است. وی دارای مدرک لیسانس از دانشگاه تهران و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس است. بحرانی با خانم مهناز خطیبی ازدواج کرده است.

بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر سریال دوپینگ

الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد 31 مرداد 1367 در تهران، دارای مدرک تدوین سینما و تلویزیون و بازیگری است. الناز حبیبی اولین بار در یازده سالگی با بازی در فیلم خاطرات وارد دنیای بازیگری شد و با بازیگری شناخته شد. در سریال روزگار قریب و در سریال بزرگ دردسرهای عظیم به چهره ای جذاب و محبوب تبدیل شد. در ۲۴ سالگی با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد.

بیوگرافی شیما جهانگیری بازیگر سریال دوپینگ

شیما جهانگیری

شیما جهانگیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۲ در تهران و بازیگر تئاتر و تلویزیون است که مدرک لیسانس معماری را از دانشگاه رودهن گرفته است. خانم جهانگیری دوره بازیگری را نزد امین تارخ گذراند. اولین تجربه بازیگری شیما جهانگیری، دکتر مصدق است. گزارش های شبانه و پس از آن تئاتر میراث و سپس راه خود را به تلویزیون هموار کرد.

بیوگرافی فرزین محدث بازیگر سریال دوپینگ

فرزین محدث متولد 30 اردیبهشت 1397 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است. اولین حضور او در تلویزیون با سریال Brackets در سال 2008 بود و با بازی در فیلم Lizard به شهرت و محبوبیت رسید. این بازیگر در زمینه های مختلف بازیگری مانند تلویزیون، تئاتر و سینما فعالیت می کند.

بیوگرافی مینا جعفرزاده بازیگر سریال دوپینگ

مینا بویرک جعفرزاده در سال 1325 در خوی متولد شد و بازیگر سینما، رادیو و تلویزیون است. مینا جعفرزاده فعالیت خود را در رادیو از سال ۱۳۴۸ آغاز کرد و از سال ۱۳۶۷ با فیلم «فیل در تاریکی» بازی در سینما را آغاز کرد. سریال های تلویزیونی زیادی نقش آفرینی کرده اند. همسرش بهمن زرین پور بازیگر سینما و تلویزیون بود که تیرماه ۱۳۹۴ درگذشت.

بیوگرافی علیرضا آرا بازیگر سریال دوپینگ

علیرضا آرازاده متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ در تهران کارگردان و بازیگر است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران شد، اما به دلیل علاقه فراوانی که به بازیگری داشت، خود را وقف دنیای هنر کرد و بیشتر آثار هنری او در آنجا یافت می شود. میدان تئاتر از مهم ترین کارهای هنری علیرضا آرا می توان به بازی در سریال های عقیق، پشتم و زور پای ساز اشاره کرد.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد بازیگر سریال دوپینگ

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد متولد 31 اردیبهشت 1366 در آلمان بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما اهل کشور عزیزمان است. نیما شعبان نژاد زمانی که تنها سه سال و نیم داشت به همراه خانواده به تهران بازگشت. یکی از نقاشان خبره و پدربزرگش محمد پهننده به تهران بازگشتند. او یکی از عکاسان مشهور کشورمان است. نیما شعبان نژاد شخصیت بسیار جدی دارد و جدای از بازیگری در عکاسی، نقاشی و موسیقی نیز تبحر دارد.

زهرا صفوی بازیگر سریال دوپینگ

زهره صفوی متولد 26 فروردین 1321 در تهران بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما است. زهره صفوی زمانی که تنها 5 سال داشت، با اجرای عملیات ژانگله که به کارگردانی پدرش بود، کار خود را آغاز کرد. اسلحه ها از مدرسه افسری است.

شیوا خسرومهر بازیگر سریال دوپینگ

شیوا خسرومهر در 3 آبان 1350 در سبزوار به دنیا آمد. او پسر بزرگ خانواده است و دو برادر و یک خواهر دارد. از آنجایی که پدرش دیپلم تئاتر دارد و در این عرصه حضور داشت، از کودکی با تئاتر آشنا بود. شیوا خسرومهر علاوه بر هنر، به کار داستان نویسی نیز می پردازد، هرچند از همسرش جدا شده و دختری به نام رکسانا دارد.

بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر سریال دوپینگ

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی متولد 12 فروردین 1351 در تهران، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر و فارغ التحصیل مستقل هنرستان بازیگری امین تارخ و دارای مدرک ادبیات فارسی است. او تغییر رشته داد زیرا عاشق رمان است. و شعر، اما می نویسد. در سال ۱۳۸۲ با علیرضا آرا کارگردان و بازیگر ازدواج کرد.

بیوگرافی هادی حجازی فر بازیگر سریال دوپینگ

هادی حجازی دور

هادی حجازی فرزاده در 10 خرداد 1355 در شهرستان خوی به دنیا آمد. هادی حجازی فر تا ۲۲ سالگی در خوی زندگی کرد و سپس برای تحصیل در رشته نمایش عروسکی به تهران رفت. اما از همان دوران کودکی چون پدرش مدیر آموزش و پرورش میاندوآب و نقده بود، از تئاتر این اداره برای اجرای تئاتر دانش آموزان استفاده می شد. بچه های کرد و بچه های مدارس و مراکز تئاتر او را تماشا می کردند. همسر هادی حجازی فر الهام محمودی است و یک پسر به نام هامون دارند.

خلاصه ای از تاریخچه سریال دوپینگ.

داستان سریال دوپینگ از جایی شروع می شود که دو همسایه مقابل دقیقا در یک شب دو فرزند به دنیا می آورند. حالا کل ماجرا از شیر ندادن یکی از بچه ها و شیرخوردن دیگری شروع می شود. این یک شروع بسیار ساده است. با حضور یک دانشمند، Cheeking به موضوعی بسیار جذاب تبدیل می شود. علاوه بر این، این دانشمند با تولید ماده ای به جای شیر مادر، سرنوشت این دو نوزاد را در آینده تغییر می دهد.

نتیجه

این سریال دوپینگی به کارگردانی رضا مقصودی در 23 قسمت و هر قسمت 45 دقیقه ساخته شده است. بازیگرانی چون الناز حبیبی، شیما جهانگیری، فرزین محدث، مینا جعفرزاده، علیرضا آرا، نیما شعبان نژاد، هادی حجازی فر در این سریال حضور دارند. شبنم مقدمی، شیوا خسرومهر، زهرا صفوی و… به ایفای نقش پرداخته اند. در این مطلب سریال دوپینگ Carmadio را ارائه می دهیم سپس بیوگرافی بازیگران این سریال و در نهایت خلاصه داستان را برای شما بازگو می کنیم.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.