مقاله تحلیلی: خانم قایم شهری معلم جوان روش تدریس جالبی دارد! – شکل

معلم جوان قایمشهری 1

محتوای مقاله تحلیلی: استاد جوان قائم شهری روش تدریس جالبی دارد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

استاد جوان قائمشهری او روش تدریس جالبی دارد. سعی کنید با موسیقی و آهنگ به بچه های کلاس روحیه بدهید و به این سیستم آموزشی غلط و سطحی و بی روح روح بدهید.

به همین دلیل و در ادامه این روش آموزشی، در یکی از کلاس های خود آهنگ محلی (آهنگ گانگستر آمل) فیلم خودش و کلاس را پخش می کند (ویدیو اجرای معلم قایم شهری با آهنگ ترند گانگستر شهر آمل) قبول میکنی. این تصویر فضای مجازی را ویران می کند و از سوی دیگر گویا پایه های آموزش و پرورش و کل «نظام» را متزلزل می کند. ناگهان همه سعی می کنند معلم را تنبیه کنند.

استاد جوان قائمشهری

معلم جوان قایمشهری

نامه می‌فرستند، مدیر آموزش و پرورش استان میانه می‌رسد، فریاد «وصفا» بلند می‌شود، خودشیفته‌ها در سرشان فکر می‌کنند که انگار دنیا دارد تمام می‌شود. در نهایت استاد را وادار می کنند که بابت کارش طی یک تعهد کتبی عذرخواهی کند.فیلم کامل عذرخواهی معلم قائم شهری برای کلیپ گنگستری شهر آمل) کند و البته با آن موافق نیستند و او را مجبور می کنند که برای مدتی جلوی دوربین بیاید و عذرخواهی کند.

عده ای دلیل سردرگمی خود را عبارت های «نامناسب» آهنگ می گویند که باعث می شود بچه ها از یادگیری و تعلیم دست بردارند و به «آموزش» و «آموزش» سنگ تمام بگذارند که گویی نمی دانیم چه خبر است! نه آقا؛ آهنگ بهانه است!

بیشتر بخوانید:

  • کلیپ آموزشی جدید معلم قائم شهری

داستان اصلی «بانوی» خود معلم است با همه ظرافت، زیبایی، لبخند، شادی و حالات زنانه اش. ویدیوهای کلاس های سرگرم کننده او در فضای مجازی پخش می شد و این چیزی بود که سیستم باید نابود می کرد.

در ویدئوی جنجالی، او یک آهنگ محبوب با پسرها می خواند، شوخی های دخترانه می کند، ابروهایش را تکان می دهد، سرش را کج می کند و یک اسکیت اجرا می کند. این هم همینطور است.

بیشتر بخوانید:

  • افشای روابط نامشروع گوگوش چقدر صحت دارد؟ [+جزئیات]
  • پشت فرمان احسان علیخانی [+جزئیات]
  • پشت جنجال گفتگوی فریبرز عرب نیا با رضا پهلوی [+ویدیو]

تربیت معلم قیمشهری

محتوای مقاله تحلیلی: استاد جوان قائم شهری روش تدریس جالبی دارد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.